Ja zou wel gaaf zijn.Maar moet hoogst persoonlijk zelf komen.ik haat zulke dingen,dacht gewoon effe bon invullen en gewoon ophalen dat ding.Hoogvliet was 40 jaar geworden en ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:47 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik wil m ook wel ophalen voor je en mee naar huis nemen
Wat was het LEUK! En moedig van Gert!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry Gert !!!!
Ik was enigszins verhinderd omdat ik proef gedraaid heb met mijn eigen boycotvoorstellen, maar dat ging een beetje fout...
(lang verhaal... blablabla.... autorijden zonder Hans Anders bril naar de Postbank om mijn doorgeknipte pinpas demonstratief in te leveren, ging dus fout bij het inparkeren, boem=ho, politie, blabla, het hielp natuurlijkniet dat ik 20 kilo stuivers (van de Rabo) bij me had en naar Heineken stonk, toen ik ook op het politieburo ook nog weigerde met zeep van een verkeerd merk te wassen, was ome agent helemaal sjacho. Ik probeerde nog uit te leggen dat het om de Gouden Kooi ging, maar die man hoorde alleen het woord '" terror" en toen ging hij meteen met iemand bellen en een half uur wachten op assistentie, die moest helemaal uit Pernis komen, geloof ik, dus daar zat ik, he. Helemaal hyperventilerend omdat ik dus al 3 uur geen streams had gezien )
Anyways, strak planom bij de Aldi een rol wc-papier te kopen. Ik ga morgen daarmee het AH-reclame bord inpakken a la Christo. Onder het motto "geen reclame bij DGK, dan ook geen reclame in mijn straat!"
prima Feedback hier
![]()
Is Natasia haar boek vol onthullingen al uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef smoekie het volgende:
[..]
De verhalen die ze eventueel te vertellen hebben zijn waarschijnlijk niet van zoveel waarde dat een ander (lees telegraaf-prive e.d.) dat ze de boete die er op staat om zich publiekelijk uit te laten over de inhoud van het programma cq contract. voor zich nemen. Zou dit wel zo zijn, zou je ze allang al in diverse bladen hebben gezien, incl. Natasia. Die bereid was overal met haar porum te verschijnen maar die je nooit inhoudelijk op het programma hebt in zien en horen gaan.
De contracten daarentegen zijn nou niet zo wereldvreemd, maar denk niet dat men 6 mnd na beëindiging van het programma nog op verhalen zit te wachten die al verouderd zijn. Dus ja wat ze ook getekend hebben, je zal er nu en in de toekomst bitter weinig over horen.
JdM heeft in Netwerk toch medegedeeld dat er geen zwijgplicht was?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef smoekie het volgende:
[..]
De verhalen die ze eventueel te vertellen hebben zijn waarschijnlijk niet van zoveel waarde dat een ander (lees telegraaf-prive e.d.) dat ze de boete die er op staat om zich publiekelijk uit te laten over de inhoud van het programma cq contract. voor zich nemen. Zou dit wel zo zijn, zou je ze allang al in diverse bladen hebben gezien, incl. Natasia. Die bereid was overal met haar porum te verschijnen maar die je nooit inhoudelijk op het programma hebt in zien en horen gaan.
De contracten daarentegen zijn nou niet zo wereldvreemd, maar denk niet dat men 6 mnd na beëindiging van het programma nog op verhalen zit te wachten die al verouderd zijn. Dus ja wat ze ook getekend hebben, je zal er nu en in de toekomst bitter weinig over horen.
Ome Sjon is heel kort van memorie, echt hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
JdM heeft in Netwerk toch medegedeeld dat er geen zwijgplicht was?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ome Sjon is heel kort van memorie, echt hè?
Pssssst, het was NOVA.![]()
Hij staat glashard te liegen, zie mijn edit.quote:
Dat was toch al direct duidelijk?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij staat glashard te liegen, zie mijn edit.
Ik hoef niet eens te luisteren, ken deze al. Yep, dat is Sly, schatje hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
WTF ??
Is dit inderdaad Sly van NoLife ??
Het is anders als je het live meemaakt, dan dat je het 's ochtends zo opeens op je brood krijgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
Erg hè, Prospera? Ik heb het filmpje bekeken, zo zielug als hij achterover valt.![]()
Ik kan me voorstellen dat je je als kijker dan niet echt prettig voelt. Toch bedankt voor je nachtverslag.
Nope, dit was niet tegen LS maar een andere vent waar hij problemen mee heeft. Met Rising Flow Radio heeft Sly ook problemen ivm de radio, hoe het zit weet ik niet precies en het interesseert me ook geen bal.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Sly is echt iemand uit een achterbuurt.
Nowlive voor en door mensen uit de achterbuurt.
Tegen wie was dit LS?
Sly begint ook altijd direct over zijn leger advocaten en de hele santekraam een hoop gebluf is het.
Dan ben ik toch nog best blij dat Danny niet zo in het midden van de Fok! community wil staan zoals Sly dat doet bij Nowlive.
Met kingjaap.nl waren er laatst ook problemen, sly zoekt gewoon de problemen op heb ik het idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, dit was niet tegen LS maar een andere vent waar hij problemen mee heeft. Met Rising Flow Radio heeft Sly ook problemen ivm de radio, hoe het zit weet ik niet precies en het interesseerd me ook geen bal.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Je kan niet echt Fok met NL vergelijken; Fok staat in de top 20 van de grootste nederlandse websites, naast marktplaats/startpagina/nu.nl.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Sly is echt iemand uit een achterbuurt.
Nowlive voor en door mensen uit de achterbuurt.
Tegen wie was dit LS?
Sly begint ook altijd direct over zijn leger advocaten en de hele santekraam een hoop gebluf is het.
Dan ben ik toch nog best blij dat Danny niet zo in het midden van de Fok! community wil staan zoals Sly dat doet bij Nowlive.
Niet zo vreemd dat ze op NL fictie (de show en de deels gescripte acties) verwarren met de realiteit met zo'n figuur als Sly aan het stuur die de boel flink op naait.
Oh dat kan ik wel, ik kijk niet alleen naar de grote maar ook naar de opzet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan niet echt Fok met NL vergelijken; Fok staat in de top 20 van de grootste nederlandse websites, naast marktplaats/startpagina/nu.nl.
Fok is groter dan je denkt hoor!
Ik vroeg daar (op nolife) ook of het sly was en had binnen 1 minuutquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:55 schreef Lieve het volgende:
Dat is Sly van Now Life? Die geblindeerde gek die steeds sukkol roept?
Wow.
Dat is wel...... niveautje hoor. Nu snap ik waarom Huub hier komt posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |