abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59366027
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:56 schreef noekje het volgende:

[..]

Om de streamers te naaien? Ik denk dan eerder voor een tv moment. Zo belangrijk waren de streamers nu ook weer niet. SL anyone?

Oh, en het gaat niet zozeer om wat hij van Hans vond. Het gaat mij meer om zijn reactie. 'Iedereen gelooft maar wat die wil en dat is het laatste wat ik erover kwijt wil.'
Ja, da's leuk en aardig maar daarom mogen users nog wel een mening hebben over Hans. Of die nu terecht is of niet, die mogen het evengoed ventileren.
Of Huub weet meer,of Huub is zo goedgelovig.Huub beseft niet dat de streamers alles zagen en laat hem dan gewoon zeggen iedereen speelde mee.Nu doet hij net of de streamers alles fout zagen en wij echt niks weten.
pi_59366142
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 15:56 schreef noekje het volgende:

Ja, da's leuk en aardig maar daarom mogen users nog wel een mening hebben over Hans. Of die nu terecht is of niet, die mogen het evengoed ventileren.
Dat is waar. Maar goed, Huub is ook een lullo en een wannabee. Bizar "grappig" ook om te zien dat hij gisteren één van z'n grootste fans de deur zat te wijzen en af te zeiken Hij is wel slim, maar ook weer niet zo heel slim. Wie komt er nu op fora voor kritiek, meningen of om advies te vragen Ook hier is Jaap weer een stuk slimmer dan Huub.

Ik begrijp overigens heel die adoratie richting Huub van sommigen dan ook totaal niet.....
pi_59366186

Ik ben er wel klaar mee........
pi_59366194
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Of Huub weet meer,of Huub is zo goedgelovig.Huub beseft niet dat de streamers alles zagen en laat hem dan gewoon zeggen iedereen speelde mee.Nu doet hij net of de streamers alles fout zagen en wij echt niks weten.
Of Huub past wel op met wat die zegt. Je kent de SL's toch nog wel. Vlam in de pan, paniek en geschreeuw, streamlock, camera on en dan zaten ze gezellig een filmpje te kijken of ze lagen poeslief in bed.
Er is niks gebeurd hier, loop maar door.
Bart, de man die toch echt problemen met de redactie had. Hebben we daar ooit nog iets over gehoord, hebben we hem horen vertellen dat die best wel genaaid was?
Serieus, ik had niet anders verwacht. Alleen vind ik wel dat users daar ook iets van mogen vinden en die hoeven hun mond niet te houden, ook al wil iemand het daar niet over te hebben.
Go hard or go home
pi_59366206
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

Ik ben er wel klaar mee........
Uitgeschilderd en alles verkocht?
pi_59366222
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Uitgeschilderd en alles verkocht?
bijna......
pi_59366244
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar goed, Huub is ook een lullo en een wannabee. Bizar "grappig" ook om te zien dat hij gisteren één van z'n grootste fans de deur zat te wijzen en af te zeiken Hij is wel slim, maar ook weer niet zo heel slim. Wie komt er nu op fora voor kritiek, meningen of om advies te vragen Ook hier is Jaap weer een stuk slimmer dan Huub.

Ik begrijp overigens heel die adoratie richting Huub van sommigen dan ook totaal niet.....
Hoef jij ook niet te begrijpen. Ik vind Huub wel een leuk joch, dat vind jij niet. Zo'n big deal is dat nu ook weer niet.
Go hard or go home
pi_59366265
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vond het niet echt grappig.en ik heb Erica hoger zitten dan ene Huub.Vond Huub de leukste van de kooi,maar de spoeling was ook wel heel dun.Alles wat na hem binnen kwam,was niet echt leuk.
pi_59366271
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef noekje het volgende:

[..]
Bart, de man die toch echt problemen met de redactie had. Hebben we daar ooit nog iets over gehoord, hebben we hem horen vertellen dat die best wel genaaid was?
Serieus, ik had niet anders verwacht. Alleen vind ik wel dat users daar ook iets van mogen vinden en die hoeven hun mond niet te houden, ook al wil iemand het daar niet over te hebben.
Noekje, misschien is ook Bart wel minder genaaid dan gedacht wordt. Ik kan mij niet voorstellen, dat wanneer ik écht genaaid zou zijn, ik mijn mond zou houden. Reken maar dat iedereen het zou weten......fuck it!
pi_59366342
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Noekje, misschien is ook Bart wel minder genaaid dan gedacht wordt. Ik kan mij niet voorstellen, dat wanneer ik écht genaaid zou zijn, ik mijn mond zou houden. Reken maar dat iedereen het zou weten......fuck it!
Ja jij maar misschien is Bart niet zo. Sommige dingen wezen toch wel in de richting, en dan druk ik me nog voorzichtig uit, dat Bart de redactie een beetje beu was.
Go hard or go home
pi_59366371
quote:

[..]

50.000 euro is wel een hele grote boete.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:17:58 #162
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_59366427
Wat een gedoe allemaal! Wel weer leuk om bij te lezen

Ik heb ws begin volgend jaar een BNer (lees bekende neger) in mn familie. Mijn neefje heeft een van de hoofdrollen in een musical van Joop vd Ende
pi_59366463
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:17 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een gedoe allemaal! Wel weer leuk om bij te lezen

Ik heb ws begin volgend jaar een BNer (lees bekende neger) in mn familie. Mijn neefje heeft een van de hoofdrollen in een musical van Joop vd Ende
Leuk zeg, welke musical?
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 16:20:34 #164
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_59366500
quote:

Ik kan mij niet voorstellen, dat wanneer ik écht genaaid zou zijn, ik mijn mond zou houden. Reken maar dat iedereen het zou weten......fuck it!
Ehh.. mijn baas heeft afgelopen weken meegedaan aan een RTL (!) televisieprogramma
en je wil niet weten wat voor contract die heeft moeten ondertekenen !!
pi_59366585
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja jij maar misschien is Bart niet zo. Sommige dingen wezen toch wel in de richting, en dan druk ik me nog voorzichtig uit, dat Bart de redactie een beetje beu was.
Misschien kwamen Bart en die anderen er wel achter dat ze zelf niet al te slim waren geweest door het contract niet goed door te lezen. In dat geval zou ik ook mijn mond houden. Ze waren niets anders dan "puppets on a string" en "pionnetjes op een schaakbord".

Alleen de echte geldwolven, verblind door de pecunia en de worst die ze voorgehouden is, bleven achter......En nog steeds denken Brian, Huub en misschien ook Jaap dat ze kans maken in de wereld die media heet. Een soort van laatste strohalm. Ik denk dat we er niet veel meer van terug horen.

Huub wil én én, nu succes en werken aan succes voor later. Welnu, wat doet hij dan in Godsnaam op Fora. Ik zou zeggen "Ga aan de bak en werk 18 uur per dag". Dat is de enige manier.
pi_59366607
Maar, ik moet weg.
Nmns, kom nog eens even hier.
* noekje werkt de wangetjes bij

Veel plezier allemaal vanavond!
Go hard or go home
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:25:27 #167
103972 BuffyJan
pi_59366621
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Leuk zeg, welke musical?
High School Musical
Ik vind t ook zo verdomd leuk voor m! Hij heeft een paar jaar terug ook meegedaan aan Idols. Maar toen heeft ie toch voor toneel gekozen. En nu heeft ie dan een rol
pi_59366641
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Ehh.. mijn baas heeft afgelopen weken meegedaan aan een RTL (!) televisieprogramma
en je wil niet weten wat voor contract die heeft moeten ondertekenen !!
Tja, waarom wil iemand met z'n porum op TV en hoever is hij bereid om te gaan. Sommigen tekenen alles in de hoop op......Maar niemand is zo gek om een ander rijk of succesvol te maken zonder er zelf heel erg veel beter van te worden.
pi_59366643
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

High School Musical
Ik vind t ook zo verdomd leuk voor m! Hij heeft een paar jaar terug ook meegedaan aan Idols. Maar toen heeft ie toch voor toneel gekozen. En nu heeft ie dan een rol
Wat goed, zeg! Terecht om trots op te zijn.

Nu ben ik écht weg!
Go hard or go home
pi_59366688
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:24 schreef noekje het volgende:
Maar, ik moet weg.

Waarvoor dank
En ook veel plezier met die kids......

* dacht dat Noekje ook bij de Praxis was langs geweest, al het personeel liep met vlaggetjes op de wang.....
pi_59366881
Ik moet verdorie een gewonnen biertender ophalen.Zijn ook fotografen ,nou ben ik mooi klaar mee.
pi_59367169
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-115-b925299ced65

Waarom gaan we hier dicht? We zijn net in gesprek met de hoofdrolspelers of met Henk of met klonen van klonen van de hoofdrolspelers van DGK, we zitten in ieder geval in een hernieuwde fase van DGK.
De close encouters met unidentified formal miljonairs. Hoezo gaan we dicht nu we net in gesprek zijn?
We zijn net de taal aan het vaststellen. Geef het tijd.. en zekerheid. Dat we 100% zeker weten of Henk al 63 is?

(ben net weer terug, heb weer een klein ietse pietsie tijd en dan.... gaan we dicht?)
pi_59367217
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:24 schreef noekje het volgende:
Maar, ik moet weg.

VEEL PLEZIER!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:47:38 #174
103972 BuffyJan
pi_59367221
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef rooie3 het volgende:
Ik moet verdorie een gewonnen biertender ophalen.Zijn ook fotografen ,nou ben ik mooi klaar mee.
Ik wil m ook wel ophalen voor je en mee naar huis nemen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 16:48:54 #175
170945 smoekie
individualist
pi_59367253
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tja, waarom wil iemand met z'n porum op TV en hoever is hij bereid om te gaan. Sommigen tekenen alles in de hoop op......Maar niemand is zo gek om een ander rijk of succesvol te maken zonder er zelf heel erg veel beter van te worden.
De verhalen die ze eventueel te vertellen hebben zijn waarschijnlijk niet van zoveel waarde dat een ander (lees telegraaf-prive e.d.) dat ze de boete die er op staat om zich publiekelijk uit te laten over de inhoud van het programma cq contract. voor zich nemen. Zou dit wel zo zijn, zou je ze allang al in diverse bladen hebben gezien, incl. Natasia. Die bereid was overal met haar porum te verschijnen maar die je nooit inhoudelijk op het programma hebt in zien en horen gaan.

De contracten daarentegen zijn nou niet zo wereldvreemd, maar denk niet dat men 6 mnd na beëindiging van het programma nog op verhalen zit te wachten die al verouderd zijn. Dus ja wat ze ook getekend hebben, je zal er nu en in de toekomst bitter weinig over horen.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_59367523
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:47 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ik wil m ook wel ophalen voor je en mee naar huis nemen
Ja zou wel gaaf zijn.Maar moet hoogst persoonlijk zelf komen.ik haat zulke dingen,dacht gewoon effe bon invullen en gewoon ophalen dat ding.Hoogvliet was 40 jaar geworden en ik dus ook.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:32:31 #177
103972 BuffyJan
pi_59368233
nou succes ermee dan!

Ik ga zo ook maar eens bier kopen voor vanavond
pi_59368390
De boycot van AH... heb hem net weer eens gelezen Avonne... je reactie was... weergaloos!
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 03:54 schreef avonne het volgende:

[..]

sorry Gert !!!!

Ik was enigszins verhinderd omdat ik proef gedraaid heb met mijn eigen boycotvoorstellen, maar dat ging een beetje fout...
(lang verhaal... blablabla.... autorijden zonder Hans Anders bril naar de Postbank om mijn doorgeknipte pinpas demonstratief in te leveren, ging dus fout bij het inparkeren, boem=ho, politie, blabla, het hielp natuurlijkniet dat ik 20 kilo stuivers (van de Rabo ) bij me had en naar Heineken stonk, toen ik ook op het politieburo ook nog weigerde met zeep van een verkeerd merk te wassen, was ome agent helemaal sjacho. Ik probeerde nog uit te leggen dat het om de Gouden Kooi ging, maar die man hoorde alleen het woord '" terror" en toen ging hij meteen met iemand bellen en een half uur wachten op assistentie, die moest helemaal uit Pernis komen, geloof ik, dus daar zat ik, he. Helemaal hyperventilerend omdat ik dus al 3 uur geen streams had gezien )

Anyways, strak plan om bij de Aldi een rol wc-papier te kopen. Ik ga morgen daarmee het AH-reclame bord inpakken a la Christo. Onder het motto "geen reclame bij DGK, dan ook geen reclame in mijn straat!"

prima Feedback hier
Wat was het LEUK! En moedig van Gert!
Wat gaan we in DGK 2 doen?
pi_59368458
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef smoekie het volgende:

[..]

De verhalen die ze eventueel te vertellen hebben zijn waarschijnlijk niet van zoveel waarde dat een ander (lees telegraaf-prive e.d.) dat ze de boete die er op staat om zich publiekelijk uit te laten over de inhoud van het programma cq contract. voor zich nemen. Zou dit wel zo zijn, zou je ze allang al in diverse bladen hebben gezien, incl. Natasia. Die bereid was overal met haar porum te verschijnen maar die je nooit inhoudelijk op het programma hebt in zien en horen gaan.

De contracten daarentegen zijn nou niet zo wereldvreemd, maar denk niet dat men 6 mnd na beëindiging van het programma nog op verhalen zit te wachten die al verouderd zijn. Dus ja wat ze ook getekend hebben, je zal er nu en in de toekomst bitter weinig over horen.
Is Natasia haar boek vol onthullingen al uit eigenlijk?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_59368478
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef smoekie het volgende:

[..]

JdM heeft in Netwerk toch medegedeeld dat er geen zwijgplicht was?
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 17:51:17 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_59368655
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:43 schreef ericahysterica het volgende:

Ome Sjon is heel kort van memorie, echt hè?

Pssssst, het was NOVA.

En luister vervolgens naar Ilona.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59368687
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ome Sjon is heel kort van memorie, echt hè?

Pssssst, het was NOVA.

Weet hupert dat al?
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 17:55:43 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_59368753
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:52 schreef ericahysterica het volgende:

Weet hupert dat al?
Hij staat glashard te liegen, zie mijn edit.
― Mark Twain
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:18:53 #185
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59369297
Jullie hebben het al gehoord hè, dat Brian aka Gompie vannacht rond 05.25 is overleden
Ik deed vannacht de streamverslagen, je moet toch wat en heb zijn laatste momenten meegemaakt.
Hij reageerde helemaal nergens meer op, zelfs niet op zijn moeder die regelmatig met klein prooi kwam.

Rond 4.40 zag ik hem al een paar keer vallen, rond 5.11 viel hij op zijn rug en kon niet meer overeind komen. Een kwartiertje later stopte zijn ademhaling.

foto van de laatste nacht, hier is hij net overleden, de Dikke Bolle snuffelt aan hem

Tussen de middag logde ik weer in, maar toen zag ik die Dikke op zijn broertje staan en vlees van hem afscheuren. Dat vond ik wel even over the top
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:22:23 #186
187254 Giertje
lets all make believe
pi_59369403
snif arm beestje
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:22:36 #187
170945 smoekie
individualist
pi_59369408
[quote]Op vrijdag 13 juni 2008 17:43 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Klopt, dat vertelde hij diezelfe avond van de finale, maar daar zal ongetwijfeld ook een addertje bij onder het gras zitten anders hadden er allang al tientallen media's van het een of ander melding gemaakt. En aangezien dat nog steeds niet is gebeurt ( je hoort of ziet ze niet meer) zal het verhaal wat er misschien achterhangt of niet interessant genoeg zijn (niks nieuws) of toch "te duur"
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:24:11 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_59369448
Erg hè, Prospera? Ik heb het filmpje bekeken, zo zielug als hij achterover valt.
Ik kan me voorstellen dat je je als kijker dan niet echt prettig voelt. Toch bedankt voor je nachtverslag.
― Mark Twain
pi_59369467
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hij staat glashard te liegen, zie mijn edit.
Dat was toch al direct duidelijk?
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:26:10 #190
196778 PeterNB
pi_59369490
WTF ??

Is dit inderdaad Sly van NoLife ??
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:33:33 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_59369661
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
WTF ??

Is dit inderdaad Sly van NoLife ??
Ik hoef niet eens te luisteren, ken deze al. Yep, dat is Sly, schatje hè?

Sorry Kaat, ik weet dat jij er anders over denkt maar ik vind het een aso van het zuiverste water.
― Mark Twain
pi_59369684
Sly is echt iemand uit een achterbuurt.
Nowlive voor en door mensen uit de achterbuurt.
Tegen wie was dit LS?

Sly begint ook altijd direct over zijn leger advocaten en de hele santekraam een hoop gebluf is het.
Dan ben ik toch nog best blij dat Danny niet zo in het midden van de Fok! community wil staan zoals Sly dat doet bij Nowlive.
Niet zo vreemd dat ze op NL fictie (de show en de deels gescripte acties) verwarren met de realiteit met zo'n figuur als Sly aan het stuur die de boel flink op naait.

[ Bericht 27% gewijzigd door Dementor op 13-06-2008 18:40:03 ]
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:40:27 #193
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59369800
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
Erg hè, Prospera? Ik heb het filmpje bekeken, zo zielug als hij achterover valt.
Ik kan me voorstellen dat je je als kijker dan niet echt prettig voelt. Toch bedankt voor je nachtverslag.
Het is anders als je het live meemaakt, dan dat je het 's ochtends zo opeens op je brood krijgt.
Je groeit in dat proces mee.
Volgens mij zitten daar meer fokker, ik zag al een Miesy, Kaatje en Musje langskomen.

Ik denk niet dat ik er vannacht bij ben. Het idee dat zijn broertje hem gaat opeten
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:40:42 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_59369807
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Tegen wie was dit LS?

Sly begint ook altijd direct over zijn leger advocaten en de hele santekraam een hoop gebluf is het.
Dan ben ik toch nog best blij dat Danny niet zo in het midden van de Fok! community wil staan zoals Sly dat doet bij Nowlive.

Nope, dit was niet tegen LS maar een andere vent waar hij problemen mee heeft. Met Rising Flow Radio heeft Sly ook problemen ivm de radio, hoe het zit weet ik niet precies en het interesseert me ook geen bal.

Dat laatste ben ik helemaal met je eens.

Ik ga nu een ondergrond leggen voor de voetbalwedstrijd, tot straks.

[ Bericht 4% gewijzigd door beequeen op 13-06-2008 18:55:38 ]
― Mark Twain
pi_59369836
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nope, dit was niet tegen LS maar een andere vent waar hij problemen mee heeft. Met Rising Flow Radio heeft Sly ook problemen ivm de radio, hoe het zit weet ik niet precies en het interesseerd me ook geen bal.

Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Met kingjaap.nl waren er laatst ook problemen, sly zoekt gewoon de problemen op heb ik het idee.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:42:41 #196
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59369853
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Tegen wie was dit LS?

Niet zo vreemd dat ze op NL fictie (de show en de deels gescripte acties) verwarren met de realiteit met zo'n figuur als Sly aan het stuur die de boel flink op naait.
Je kan niet echt Fok met NL vergelijken; Fok staat in de top 20 van de grootste nederlandse websites, naast marktplaats/startpagina/nu.nl.
Fok is groter dan je denkt hoor!
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 18:42:59 #197
196778 PeterNB
pi_59369863
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:33 schreef beequeen het volgende:

Yep, dat is Sly, schatje hè?
Nou, wat een schat Hoe oud is die Sly eigenlijk ? 14 ?
pi_59369875
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:42 schreef Prospera het volgende:

[..]

Je kan niet echt Fok met NL vergelijken; Fok staat in de top 20 van de grootste nederlandse websites, naast marktplaats/startpagina/nu.nl.
Fok is groter dan je denkt hoor!
Oh dat kan ik wel, ik kijk niet alleen naar de grote maar ook naar de opzet.
pi_59370206
Dat is Sly van Now Life? Die geblindeerde gek die steeds sukkol roept?
Wow.

Dat is wel...... niveautje hoor. Nu snap ik waarom Huub hier komt posten.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 19:02:05 #200
196778 PeterNB
pi_59370379
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:55 schreef Lieve het volgende:
Dat is Sly van Now Life? Die geblindeerde gek die steeds sukkol roept?
Wow.

Dat is wel...... niveautje hoor. Nu snap ik waarom Huub hier komt posten.
Ik vroeg daar (op nolife) ook of het sly was en had binnen 1 minuut
een ban Ik denk: pak ik effe een ander IP-adres maar je mag je daar niet
meer aanmelden met een gmail of hotmail-account. En gewoon lezen zonder
lid te worden zit er dan ook niet meer in. Wat een pauper-forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')