Gezellig! En jij zingt lekker mee?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft achter die schutting nu ook een soort apres ski bar omgetoverd tot een oranje bar met muziek en al, hij stond net buiten de BBQ plaat schoon te maken dus het feest "ken" beginnen.
Dit nummer draaien ze nu al een kwartier!
Zullen onze jongens ook vanavond panzersterk over Frankrijk heen rollen, we zullen het zien.
Het zou wel een mooie show zijn Italie en Frankrijk huilend naar de kleedkamers sturen.
![]()
![]()
![]()
Ik heb het ff aan Sjoerd nagevraagd. Want daar is mij dus helemaal niets van bekend, want dat zou mij een hoop werk hebben gescheeld bij het lezen van dezelfde irritante users met hun eeuwige gezeik daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou dan is dat door kingjaap zijn hoster gedaan, maar sinds die dag kom ik niet
meer op kingjaap.nl
Wil je eens wat goeds doen voor Jaap wordt je de rest van je leven gebandquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het ff aan Sjoerd nagevraagd. Want daar is mij dus helemaal niets van bekend, want dat zou mij een hoop werk hebben gescheeld bij het lezen van dezelfde irritante users met hun eeuwige gezeik daar.
Spannend tot de laatste minuut.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat de nieuwe mode?
Panalty geven aan het eind van de wedstrijd?
O jee, dan slaat de stemming dramatisch om?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot ze elkaar de tent uitslaan nadat Oranje verloren heeft
Ze moeten hier niet komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O jee, dan slaat de stemming dramatisch om?
Dat wordt wegduiken voor jou, uitkijken voor laag overvliegende bierflesjes
Yeah, that will do the trickquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten hier niet komen
Ik zet gewoon een para brother youtube fragment op en mijn speakers op 100% terwijl ik heel hard de trap af kom rennen.
Deze toch?
Sterker nog....het in nederlands bekendste supporterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Die kerel is ook best bekend, die oranje indiaan.
Pcies, aanvalluhhhhhhhhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |