Spannend tot de laatste minuut.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat de nieuwe mode?
Panalty geven aan het eind van de wedstrijd?
O jee, dan slaat de stemming dramatisch om?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tot ze elkaar de tent uitslaan nadat Oranje verloren heeft
Ze moeten hier niet komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O jee, dan slaat de stemming dramatisch om?
Dat wordt wegduiken voor jou, uitkijken voor laag overvliegende bierflesjes
Yeah, that will do the trickquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten hier niet komen
Ik zet gewoon een para brother youtube fragment op en mijn speakers op 100% terwijl ik heel hard de trap af kom rennen.
Deze toch?
Sterker nog....het in nederlands bekendste supporterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Die kerel is ook best bekend, die oranje indiaan.
Pcies, aanvalluhhhhhhhhhhquote:
Lolquote:
Je mag zelf je troepen inzetten, gebruik je de nieuwe welpies of worden het de wuppiesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol
I love it when a plan comes together
Volgens mij moeten we richting Zwitserland... daar hebben le Bleu zich ingegraven..quote:
Dat zijn er maar 22, we gaan toch direct voor de kern neem ik aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we richting Zwitserland... daar hebben le Bleu zich ingegraven..
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
Ik moet ff een goed plaatje van die oranje tank hebben.
Ik heb hem van een filmpje gecapt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
Ik moet ff een goed plaatje van die oranje tank hebben.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dit is mijn opstelling
Zijn we ook van die welpies af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |