quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:27 schreef starla het volgende:
bilirubineuridinedifosfaatglucuronosyltransferase
Ja, heel fijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:10 schreef Timemonger het volgende:
Haha iofn, volgens mn cardioloog zitten we dan wsl in hetzelfde schuitje. Vandaag eens gelezen wat de complicaties zijn, dat wordt feesten over 40 jaar!^^
Voor jou of voor die eerstejaars?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:48 schreef iofn het volgende:
Vrijdagmiddag tot vijf uur lesgeven aan eerstejaars is vertyft.
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:38 schreef iofn het volgende:
Komende week 150 euro opstrijken met eerstejaars leren een X-thorax te beoordelen![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:48 schreef iofn het volgende:
Vrijdagmiddag tot vijf uur lesgeven aan eerstejaars is vertyft.
Je 1e jaar?quote:
23 juli mag ik onder de echo. Jammer dat t niet toegestaan is even een apparaat te lenen, maat van me kan het ook, volgens hemzelf iig.:pquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:12 schreef iofn het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.Hoewel de klep bij mij gewoon goed functioneert, geen insufficientie of stenose bleek op de echo. Hiephoi.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:35 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je 1e jaar?![]()
Ik heb alleen voortgangstoets niet gehaaldIn september is de 1e weer van jaar 2 en als ik die haal, heb ik mijn P als nog. Kan ik zelfs nog naar de uitreiking in november
quote:
amoxicilline was aanvankelijk voor ontstoken keel, dat is een terugkerend iets van de afgelopen maanden maar was voorgaande bezoekjes aan dok volgens hen geen ontsteking... (ben toen wellicht wat te laat gegaan)quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:12 schreef gohan16 het volgende:
Verhoogde lymfocyten zijn zeer waarschijnlijk het gevolg van een ontsteking. Waarvoor heb je amoxiciline gekregen? Heb je verder nog andere klachten? afvallen? nachtzweten? huiduitslag of blauwe plekken.
lever was volgens huisarts goed, ik heb de uitslagen helaas niet in huis.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
amoxicilline was aanvankelijk voor ontstoken keel, dat is een terugkerend iets van de afgelopen maanden maar was voorgaande bezoekjes aan dok volgens hen geen ontsteking... (ben toen wellicht wat te laat gegaan)
afvallen _check
nachtzweten niet, of ik merk het niet...
blauwe plekken heb ik altijd al snel
huiduitslag niet, wel jeuk
moe/afwezig; gewoon wegdromen tijdens een gesprek en niet meer horen wat iemand zegt bv.
ik 1 augustus pasquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:54 schreef gohan16 het volgende:
dit topic helemaal gemist joh..
Ik ben nog bezig met mijn laatste blok. Heb pas 25 juli vakantie. Ik denk als laatste hier.
6 k in 2 wekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef gohan16 het volgende:
jeuk kan door verhogd ureum komen of verhoogd biirubine, maar kan ook een bijwerking zijn van de amoxi. Eerste 2 is het niet. Mogelijk nog een andere oorzaak.
Hoeveel ben je afgevallen afgelopen tijd? Ben je ook echt ziek geweest met de keelontstekingen? Wat heb je daarvan gemerkt (pijn, koorts, moe etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |