abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59339541
quote:
Een man die aan de kassa van een supermarkt in Londen voorstak, vecht voor zijn leven nadat hij met veel geweld werd toegetakeld.
De feiten speelden zich afgelopen dinsdag af in een winkel van Sainsbury's in het Londense Merton.

Een vrouw maakte zich boos omdat een man haar zou hebben voorgestoken in de rij aan de kassa. Bewakingscamera's legden vervolgens vast hoe de vrouw naar haar vriend telefoneerde, die enkele minuten later opdook. Daarna is te zien hoe de vrouw in de richting wijst van de man die voorstak.

De 57-jarige man werd vervolgens tegen de grond geslagen. Hij bleef roerloos liggen in een grote plas bloed. De man diende in het ziekenhuis gereanimeerd te worden, maar gleed in een coma.

De politie maakt zich op voor een moordonderzoek, want het ziet er naar uit dat de man, die levensgevaarlijke verwondingen aan het hoofd opliep, de aanval niet zal overleven.

De 37-jarige dader werd gearresteerd. De man wordt vastgehouden in een Londens politiebureau.

bron
Ik zie die vrouw al wijzen: "it was him!"

Serieus, je moet al een stevige kerel zijn om iemand in coma te slaan
Voorsteken is niet sportief, maar dit gaat toch wel heel ver.
pi_59339597
zeker een tokkiewijf, heb je veel van in engeland
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59339676
Je hoeft niet perse een stevige kerel te zijn, maar het is wel weer ziek allemaal!
pi_59339712
"voorsteken"???

ah.. bron: standaard.be

OT: je zal maar thuis zitten wachten tot je man thuiskomt, en er achter komen dat hij het ziekenhuis is ingeslagen omdat hij misschien zou hebben voorgekropen in de kassarij....
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:58:21 #6
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59339741
Tja, dat is de (hoge) prijs die je betaalt voor iets asociaals als voorkruipen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_59340001
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef LENUS het volgende:
Tja, dat is de (hoge) prijs die je betaalt voor iets asociaals als voorkruipen.
pi_59340005
Filmpje?
pi_59340014
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef nxmr het volgende:
"voorsteken"???

ah.. bron: standaard.be

OT: je zal maar thuis zitten wachten tot je man thuiskomt, en er achter komen dat hij het ziekenhuis is ingeslagen omdat hij misschien zou hebben voorgekropen in de kassarij....
Ik vind het anders wel een goed woord, het dekt de lading wel

Hoewel voorboksen natuurlijk beter zou geweest zijn.
pi_59340020
Dat er serieus op deze aarde mensen zijn die iemand gaan opbellen om "het even te komen regelen" als er iemand voorgedrongen heeft in de winkel Ik hoop dat ze beiden de lik ingaan en dat die vent er niet meer uitkomt.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:13:56 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_59340043
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:12 schreef Repeat het volgende:
Dat er serieus op deze aarde mensen zijn die iemand gaan opbellen om "het even te komen regelen" als er iemand voorgedrongen heeft in de winkel Ik hoop dat ze beiden de lik ingaan en dat die vent er niet meer uitkomt.
Dat diegene die opgebeld wordt dan ook nog komt!
pi_59340102
Die vrouw kon dat toch zelf geregeld hebben? Moest ze daar nou echt haar marginaal vriendje voor opbellen?

Dat vrouwen anno 2008 nog schermen met stoere vriendjes
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:39:05 #13
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59340534
Heel rot. Neemt niet weg dat iemand die bewust voordringt best een tikkie mag krijgen.

Maar dit is weer het andere uiterste. Man in kwestie ook niet erg slim natuurlijk, je ziet dat wijf toch bellen en doen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59340886
'voorsteken' Klinkt raar.
pi_59340934
Voordringen bij de supermarkt vind ik één van de vreemdste en meest trieste gedragingen die ik ken. Weet je wie zich er vaak schuldig aan maken: bejaarden!

Dit is echter ietwat rigoureus, maar hij heeft z'n lesje vast wel geleerd nu.
pi_59340956
In coma slaan gaat me wat ver, maar het zou een goede zaak zijn als mensen elkaar wat vaker op het voordringen aanspreken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_59341080
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Dit is echter ietwat rigoureus, maar hij heeft z'n lesje vast wel geleerd nu.
quote:
De politie maakt zich op voor een moordonderzoek, want het ziet er naar uit dat de man, die levensgevaarlijke verwondingen aan het hoofd opliep, de aanval niet zal overleven.
Als hij sterft, is deze actie gewoon niet goed te praten, voorsteken of niet.
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:07:10 #18
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_59341123
Voorsteken: Vrij triest
Er niets van durven zeggen: Heel erg triest
Iemand opbellen om er iets van te komen zeggen: Uitermate triest
Iemand in coma slaan omdat je vrouw/vriendin belt dat er iemand voorgeschoten is: Onbeschrijflijk triest
Kill the fish.
pi_59341195
Ik durf meestal ook niets te zeggen als iemand voorpikt. Ik kijk diegene meestal wel ietwat indringend aan om duidelijk te laten merken dat ik het zie en dat ik het triest vind.
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:34:55 #21
3542 Gia
User under construction
pi_59341829
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
In brabant 'schieten' we 'voor'.

Ej, matje, ge magt niet veurskiete!!

Ik zeg meestal wel iets in de trant van: Sorry, maar eh, wel even achteraan sluiten. En dan net hard genoeg dat andere mensen het ook horen.

Iemand die slecht ter been is en vraagt of ie even voor mag, heb ik geen moeite mee, maar zonder vragen voorkruipen, nee, daar zeg ik wel wat van.
pi_59342483
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net als oversluiten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_59343831
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik durf meestal ook niets te zeggen als iemand voorpikt. Ik kijk diegene meestal wel ietwat indringend aan om duidelijk te laten merken dat ik het zie en dat ik het triest vind.
ik spreek die lui gewoon aan, en wel met zo'n harde stem dat iedereen in de naaste omgeving het kan volgen .. 'vriendelijk' vragen of ze opgemerkt hebben dat ze voorgedrongen zijn is uiterst effectief .. wat dat aangaat heeft vrijwel iedereen een hekel aan voordringers dus je hebt de omstanders mee, zeker als je duidelijk maakt dat diegene alleen maar normaal had hoeven vragen ..
en de enkeling die niet of met een grote bek ipv excuses reageert na op zo'n manier aangesproken te zijn, tja, tenzij het een oudje met een rollator is maakt die hardhandig kennis met mijn karretje, moet die maar niet voordringen ..

waarmee ik dus wil zeggen dat ik ook best pissig ben en soms zelfs lichtelijk agressief als er iemand voordringt en het dus helemaal niet zo erg vind als die even later dankzij mijn karretje pijnlijke tenen/hielen heeft, maar dit .. wat is dit voor vrouw die haar vriendje belt om een voordringer in elkaar te meppen .. krijgt zij anders later klappen omdat ze laat thuis komt met de boodschappen of zo ?
pleased to meet you
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:02:26 #24
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_59344394
kutwijf, kutvriend, allebei uitroeien
pi_59344420
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ik zie die vrouw al wijzen: "it was him!"

Serieus, je moet al een stevige kerel zijn om iemand in coma te slaan
Voorsteken is niet sportief, maar dit gaat toch wel heel ver.
Terechte actie.
Te zware straf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_59346429
Ik merk wel dat het aantal paupers maar blijft stijgen als er hier mensen zijn die zeggen dat je wel een klap op je bek verdient als je voordringt
pi_59346486
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef Repeat het volgende:
Ik merk wel dat het aantal paupers maar blijft stijgen als er hier mensen zijn die zeggen dat je wel een klap op je bek verdient als je voordringt
Jij vindt voordringen niet onwijs asociaal gedrag? Okee, een klap gaat wat ver, maar toch...
pi_59346514
Moet je maar niet voordringen. Z'n verdiende loon.
X
X
X
pi_59347196
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij vindt voordringen niet onwijs asociaal gedrag? Okee, een klap gaat wat ver, maar toch...
Ja, is best asociaal. Maar iemand slaan is veel asocialer. Je kan er toch wat van zeggen, doe je dat niet (wat de meesten doen) of gaat ie niet weg dan laat je het toch lekker. Of ben je zo'n tokkie om even te gaan matten in de supermarkt om een plaatsje in de rij?
pi_59347268
Hij doet het in ieder geval nooit meer.

Pure winst dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:44:00 #31
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_59352021
Ach ja, weer een voordringer minder.

Zo kun je het ook bekijken.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_59352670
quote:
huh .. ik lees anders geen enkele post waarin dat gezegd wordt, er is niemand die dit niet extreem vindt ..
maar er is ook niemand die voordringen acceptabel vindt !!
pleased to meet you
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:54:28 #34
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59355430
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:44 schreef Drugshond het volgende:
Hij dringt nu voor bij de poort van Petrus.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:58:30 #35
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59355530
quote:
Als je niet onmiddelijk opsodemietert als je er op wordt aangesproken: meer dan terecht. Of iemand zin heeft om daarom ook te gaan meppen, dat is een tweede.

Maar in mijn ervaring proberen mensen het soms, maar als je er wat van zegt dan was het altijd per ongeluk enzo Geloof ik niet zo in, dus ik word meestal wel boos.

Maar heb er nog nooit echt slaande ruzie om gehad ofzo.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 18:35:48 #36
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59369696
Tegenwoordig moet alles met geweld geregeld worden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59372316
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 08:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als je niet onmiddelijk opsodemietert als je er op wordt aangesproken: meer dan terecht. Of iemand zin heeft om daarom ook te gaan meppen, dat is een tweede.

Maar in mijn ervaring proberen mensen het soms, maar als je er wat van zegt dan was het altijd per ongeluk enzo Geloof ik niet zo in, dus ik word meestal wel boos.

Maar heb er nog nooit echt slaande ruzie om gehad ofzo.
Pauper
pi_59374698
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Tegenwoordig moet alles met geweld geregeld worden
precies, wat is er mis met gewoon je mond gebruiken???
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_59381679
Misschien de titel van dit topic even wijzigen in: Man kruipt voor....
(Ik snapte er eerst niks van...)

De situatie is natuurlijk te bizar voor woorden. Hopelijk wordt de dader bestraft voor moord, of poging tot moord (mocht het slachtoffer dit toch nog overleven).
pi_59381788
quote:
Voordringer bij kassa vermoord
AMSTERDAM - Een 57-jarige man is doodgeslagen in een supermarkt. De reden: hij drong voor in de rij van de kassa...

De Brit Kevin Tripp, vader van een kind, werd zo hard op zijn hoofd geslagen in een filiaal van Sainsbury's, dat hij bewusteloos in een plas bloed op de grond viel, meldt Daily Mail.

Geschokte klanten, waaronder jonge kinderen, zagen het slachtoffer ineenstorten op de grond. Hij werd afgevoerd naar een ziekenhuis waarhij later overleed.

Een 37-jarige man is aangehouden op verdenking van moord. Hij zou door zijn vriendin naar de winkel zijn geroepen, nadat Tripp voordrong bij de kassa...
Bron: Telegraaf.nl

Volgens dit bericht is de man al overleden.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 02:22:02 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59381973
als het je niet lukt om een voorsteker verbaal tot andere gedachten te brengen, heb je verloren en moet je gewoon wachten.

vast indiërs of andere allochtonen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_59384329
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
De situatie is natuurlijk te bizar voor woorden. Hopelijk wordt de dader bestraft voor moord, of poging tot moord (mocht het slachtoffer dit toch nog overleven).
Dan eerder doodslag.
pi_59384388
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:24 schreef Isegrim het volgende:
Dan eerder doodslag.
Voor een vuistslag op iemands hoofd? Ik weet niet of de Britse wet veel verschilt van de NL wet maar voor een klap op iemands hoofd krijg je geen doodslag of poging tot doodslag. Als je met een volle uithaal een klap geeft met een honkbalknuppel/hockeystick of een metalen buis dan kun je dat nog proberen want iemand zou moeten weten dat zo'n klap de dood ten gevolg kan hebben en daarmee ben je schuldig aan doodslag maar voor een vuistslag kun je dat wel vergeten.

Zware mishandeling met de dood ten gevolg blijf je dan op steken.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_59384447
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:28 schreef FJD het volgende:

[..]

Voor een vuistslag op iemands hoofd? Ik weet niet of de Britse wet veel verschilt van de NL wet maar voor een klap op iemands hoofd krijg je geen doodslag of poging tot doodslag. Als je met een volle uithaal een klap geeft met een honkbalknuppel/hockeystick of een metalen buis dan kun je dat nog proberen want iemand zou moeten weten dat zo'n klap de dood ten gevolg kan hebben en daarmee ben je schuldig aan doodslag maar voor een vuistslag kun je dat wel vergeten.

In elk geval geen moord, dat bedoelde ik te zeggen.
pi_59384611
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:32 schreef Isegrim het volgende:
In elk geval geen moord, dat bedoelde ik te zeggen.
Hoogstwaarschijnlijk niet

Moord zou nog mogelijk zijn als de persoon in de supermarkt het vriendje opbelde met de mededeling "neem maar een honkbal knuppel mee dan zullen we die gozer eens voor z'n hoofd meppen!". Dan heeft de dader genoeg tijd om er over na te denken en als de dader dan ook nog op het hoofd heeft geslagen dan zou je op die manier een zaak aan kunnen pakken.

Deze redenatie is toen bv. ook gevolgd bij de persoon die de uitsmijters bij een of andere discotheek in Tilburg/Eindhoven doodschoot. Dat was moord omdat hij terug naar huis was gegaan om een pistool te halen en er dus over na kon denken en dus niet in een opwelling schoot. Maar goed, er zit ook wel een verschil tussen een pistool en een honkbalknuppel
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:53:37 #46
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_59386879
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:28 schreef FJD het volgende:

[..]

Da's nog maar de vraag. Het is inderdaad moeilijk om te bewijzen dat het in dit geval doodslag of poging tot doodslag was, maar niet onmogelijk. De vuist kan ook een wapen zijn, gezien de vele vechtsporten en dodelijke slachtoffers van de 'bare fist'. Er hoeft alleen bewezen te worden dat er sprake was van opzet bij het beroven van het leven van de ander. Hoe ging de aanvaller te werk? Bleef hij doorgaan met slaan, willens en wetens toen het slachtoffer al uitgeschakeld op de grond lag? Wat is de achtergrond van de dader, zit hij op een vechtsport? Heeft hij een gewelddadig verleden? etc.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_59389559
Eindelijk eens een echt goede reden om iemand te vermoorden
  zaterdag 14 juni 2008 @ 16:57:17 #48
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59389715
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Frasier het volgende:
Moet je maar niet voordringen. Z'n verdiende loon.
tot zover het vertoon van beschaafdheid...

voorkruipen is niet fijn nee, maar dan gaan slaan of schelden vind ik persoonlijk nog triester. Steeds minder mensen schijnen tegenwoordig nog te kunnen communiceren tegenwoordig...
put
your
clothes
on!
pi_59391803
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:57 schreef Jerruh het volgende:

[..]

tot zover het vertoon van beschaafdheid...

voorkruipen is niet fijn nee, maar dan gaan slaan of schelden vind ik persoonlijk nog triester. Steeds minder mensen schijnen tegenwoordig nog te kunnen communiceren tegenwoordig...
Is voor een deel ook zo.

Aan de andere kant is dat ook weer een beeld want volgens mij is de meerderheid van de mensen nog steeds netjes en fatsoenlijk en helpen ze elkaar als het even kan enz.
pi_59392087
Bizarre actie maar ik geloof dan ook niet dat de dader dit voor ogen had
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')