abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59339541
quote:
Een man die aan de kassa van een supermarkt in Londen voorstak, vecht voor zijn leven nadat hij met veel geweld werd toegetakeld.
De feiten speelden zich afgelopen dinsdag af in een winkel van Sainsbury's in het Londense Merton.

Een vrouw maakte zich boos omdat een man haar zou hebben voorgestoken in de rij aan de kassa. Bewakingscamera's legden vervolgens vast hoe de vrouw naar haar vriend telefoneerde, die enkele minuten later opdook. Daarna is te zien hoe de vrouw in de richting wijst van de man die voorstak.

De 57-jarige man werd vervolgens tegen de grond geslagen. Hij bleef roerloos liggen in een grote plas bloed. De man diende in het ziekenhuis gereanimeerd te worden, maar gleed in een coma.

De politie maakt zich op voor een moordonderzoek, want het ziet er naar uit dat de man, die levensgevaarlijke verwondingen aan het hoofd opliep, de aanval niet zal overleven.

De 37-jarige dader werd gearresteerd. De man wordt vastgehouden in een Londens politiebureau.

bron
Ik zie die vrouw al wijzen: "it was him!"

Serieus, je moet al een stevige kerel zijn om iemand in coma te slaan
Voorsteken is niet sportief, maar dit gaat toch wel heel ver.
pi_59339597
zeker een tokkiewijf, heb je veel van in engeland
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59339676
Je hoeft niet perse een stevige kerel te zijn, maar het is wel weer ziek allemaal!
pi_59339712
"voorsteken"???

ah.. bron: standaard.be

OT: je zal maar thuis zitten wachten tot je man thuiskomt, en er achter komen dat hij het ziekenhuis is ingeslagen omdat hij misschien zou hebben voorgekropen in de kassarij....
  donderdag 12 juni 2008 @ 16:58:21 #6
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59339741
Tja, dat is de (hoge) prijs die je betaalt voor iets asociaals als voorkruipen.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_59340001
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef LENUS het volgende:
Tja, dat is de (hoge) prijs die je betaalt voor iets asociaals als voorkruipen.
pi_59340005
Filmpje?
pi_59340014
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef nxmr het volgende:
"voorsteken"???

ah.. bron: standaard.be

OT: je zal maar thuis zitten wachten tot je man thuiskomt, en er achter komen dat hij het ziekenhuis is ingeslagen omdat hij misschien zou hebben voorgekropen in de kassarij....
Ik vind het anders wel een goed woord, het dekt de lading wel

Hoewel voorboksen natuurlijk beter zou geweest zijn.
pi_59340020
Dat er serieus op deze aarde mensen zijn die iemand gaan opbellen om "het even te komen regelen" als er iemand voorgedrongen heeft in de winkel Ik hoop dat ze beiden de lik ingaan en dat die vent er niet meer uitkomt.
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:13:56 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_59340043
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:12 schreef Repeat het volgende:
Dat er serieus op deze aarde mensen zijn die iemand gaan opbellen om "het even te komen regelen" als er iemand voorgedrongen heeft in de winkel Ik hoop dat ze beiden de lik ingaan en dat die vent er niet meer uitkomt.
Dat diegene die opgebeld wordt dan ook nog komt!
pi_59340102
Die vrouw kon dat toch zelf geregeld hebben? Moest ze daar nou echt haar marginaal vriendje voor opbellen?

Dat vrouwen anno 2008 nog schermen met stoere vriendjes
  donderdag 12 juni 2008 @ 17:39:05 #13
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59340534
Heel rot. Neemt niet weg dat iemand die bewust voordringt best een tikkie mag krijgen.

Maar dit is weer het andere uiterste. Man in kwestie ook niet erg slim natuurlijk, je ziet dat wijf toch bellen en doen?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59340886
'voorsteken' Klinkt raar.
pi_59340934
Voordringen bij de supermarkt vind ik één van de vreemdste en meest trieste gedragingen die ik ken. Weet je wie zich er vaak schuldig aan maken: bejaarden!

Dit is echter ietwat rigoureus, maar hij heeft z'n lesje vast wel geleerd nu.
pi_59340956
In coma slaan gaat me wat ver, maar het zou een goede zaak zijn als mensen elkaar wat vaker op het voordringen aanspreken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_59341080
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Dit is echter ietwat rigoureus, maar hij heeft z'n lesje vast wel geleerd nu.
quote:
De politie maakt zich op voor een moordonderzoek, want het ziet er naar uit dat de man, die levensgevaarlijke verwondingen aan het hoofd opliep, de aanval niet zal overleven.
Als hij sterft, is deze actie gewoon niet goed te praten, voorsteken of niet.
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:07:10 #18
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_59341123
Voorsteken: Vrij triest
Er niets van durven zeggen: Heel erg triest
Iemand opbellen om er iets van te komen zeggen: Uitermate triest
Iemand in coma slaan omdat je vrouw/vriendin belt dat er iemand voorgeschoten is: Onbeschrijflijk triest
Kill the fish.
pi_59341195
Ik durf meestal ook niets te zeggen als iemand voorpikt. Ik kijk diegene meestal wel ietwat indringend aan om duidelijk te laten merken dat ik het zie en dat ik het triest vind.
  donderdag 12 juni 2008 @ 18:34:55 #21
3542 Gia
User under construction
pi_59341829
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
In brabant 'schieten' we 'voor'.

Ej, matje, ge magt niet veurskiete!!

Ik zeg meestal wel iets in de trant van: Sorry, maar eh, wel even achteraan sluiten. En dan net hard genoeg dat andere mensen het ook horen.

Iemand die slecht ter been is en vraagt of ie even voor mag, heb ik geen moeite mee, maar zonder vragen voorkruipen, nee, daar zeg ik wel wat van.
pi_59342483
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net als oversluiten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_59343831
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik durf meestal ook niets te zeggen als iemand voorpikt. Ik kijk diegene meestal wel ietwat indringend aan om duidelijk te laten merken dat ik het zie en dat ik het triest vind.
ik spreek die lui gewoon aan, en wel met zo'n harde stem dat iedereen in de naaste omgeving het kan volgen .. 'vriendelijk' vragen of ze opgemerkt hebben dat ze voorgedrongen zijn is uiterst effectief .. wat dat aangaat heeft vrijwel iedereen een hekel aan voordringers dus je hebt de omstanders mee, zeker als je duidelijk maakt dat diegene alleen maar normaal had hoeven vragen ..
en de enkeling die niet of met een grote bek ipv excuses reageert na op zo'n manier aangesproken te zijn, tja, tenzij het een oudje met een rollator is maakt die hardhandig kennis met mijn karretje, moet die maar niet voordringen ..

waarmee ik dus wil zeggen dat ik ook best pissig ben en soms zelfs lichtelijk agressief als er iemand voordringt en het dus helemaal niet zo erg vind als die even later dankzij mijn karretje pijnlijke tenen/hielen heeft, maar dit .. wat is dit voor vrouw die haar vriendje belt om een voordringer in elkaar te meppen .. krijgt zij anders later klappen omdat ze laat thuis komt met de boodschappen of zo ?
pleased to meet you
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:02:26 #24
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_59344394
kutwijf, kutvriend, allebei uitroeien
pi_59344420
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ik zie die vrouw al wijzen: "it was him!"

Serieus, je moet al een stevige kerel zijn om iemand in coma te slaan
Voorsteken is niet sportief, maar dit gaat toch wel heel ver.
Terechte actie.
Te zware straf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')