Ik zie die vrouw al wijzen: "it was him!"quote:Een man die aan de kassa van een supermarkt in Londen voorstak, vecht voor zijn leven nadat hij met veel geweld werd toegetakeld.
De feiten speelden zich afgelopen dinsdag af in een winkel van Sainsbury's in het Londense Merton.
Een vrouw maakte zich boos omdat een man haar zou hebben voorgestoken in de rij aan de kassa. Bewakingscamera's legden vervolgens vast hoe de vrouw naar haar vriend telefoneerde, die enkele minuten later opdook. Daarna is te zien hoe de vrouw in de richting wijst van de man die voorstak.
De 57-jarige man werd vervolgens tegen de grond geslagen. Hij bleef roerloos liggen in een grote plas bloed. De man diende in het ziekenhuis gereanimeerd te worden, maar gleed in een coma.
De politie maakt zich op voor een moordonderzoek, want het ziet er naar uit dat de man, die levensgevaarlijke verwondingen aan het hoofd opliep, de aanval niet zal overleven.
De 37-jarige dader werd gearresteerd. De man wordt vastgehouden in een Londens politiebureau.
bron
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef LENUS het volgende:
Tja, dat is de (hoge) prijs die je betaalt voor iets asociaals als voorkruipen.
Ik vind het anders wel een goed woord, het dekt de lading welquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:57 schreef nxmr het volgende:
"voorsteken"???
ah.. bron: standaard.be
OT: je zal maar thuis zitten wachten tot je man thuiskomt, en er achter komen dat hij het ziekenhuis is ingeslagen omdat hij misschien zou hebben voorgekropen in de kassarij....
Dat diegene die opgebeld wordt dan ook nog komt!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:12 schreef Repeat het volgende:
Dat er serieus op deze aarde mensen zijn die iemand gaan opbellen om "het even te komen regelen" als er iemand voorgedrongen heeft in de winkelIk hoop dat ze beiden de lik ingaan en dat die vent er niet meer uitkomt.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Dit is echter ietwat rigoureus, maar hij heeft z'n lesje vast wel geleerd nu.
Als hij sterft, is deze actie gewoon niet goed te praten, voorsteken of niet.quote:De politie maakt zich op voor een moordonderzoek, want het ziet er naar uit dat de man, die levensgevaarlijke verwondingen aan het hoofd opliep, de aanval niet zal overleven.
In brabant 'schieten' we 'voor'.quote:
Net als oversluiten.quote:
ik spreek die lui gewoon aan, en wel met zo'n harde stem dat iedereen in de naaste omgeving het kan volgen .. 'vriendelijk' vragen of ze opgemerkt hebben dat ze voorgedrongen zijn is uiterst effectief .. wat dat aangaat heeft vrijwel iedereen een hekel aan voordringers dus je hebt de omstanders mee, zeker als je duidelijk maakt dat diegene alleen maar normaal had hoeven vragen ..quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik durf meestal ook niets te zeggen als iemand voorpikt.Ik kijk diegene meestal wel ietwat indringend aan om duidelijk te laten merken dat ik het zie en dat ik het triest vind.
Terechte actie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik zie die vrouw al wijzen: "it was him!"
Serieus, je moet al een stevige kerel zijn om iemand in coma te slaan![]()
Voorsteken is niet sportief, maar dit gaat toch wel heel ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |