Het beste oranje-product blijft echter de helm ten tijde van het WK in Duitslandquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die stomme roeptoeterhoed staat me ook nog
Het is praktisch zomervakantie hier, trouwens
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een kapitale fout gemaakt: ik ben met het laatste seizoen van BSG begonnen en ik kan niet stoppen met kijken
Ik ookquote:
Daar zal ze vast wel heel erg blij mee zijn. Strijken is zo'n rotklus.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb net 6 overhemden voor m'n lieverdje gestreken en 2 voor mezelf. Kleine verrassing als ze straks thuiskomt
Wij strijken daarom vrijwel helemaal niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar zal ze vast wel heel erg blij mee zijn. Strijken is zo'n rotklus.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
Puur geluk. Lekker lang onder de douche gestaan en daarna in een te grote trui van Sven door het huis lopen.![]()
Is gewoon zo fijn.
Geluk is soms zo eenvoudigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar zal ze vast wel heel erg blij mee zijn. Strijken is zo'n rotklus.
En zulke kleine dingen zijn in een leven en relatie veel belangrijker dan grote dingen, zoals een weekendje Parijs ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef iamredleader het volgende:
Geluk is soms zo eenvoudig![]()
Thuiskomen en de was is gedaan
Naar een afspraak met vrienden, en iedereen is op tijd
Een kopje thee of koffie als je wakker wordt
En natuurlijk uitgebreid douchen of badderen.
Ik ga lekker douchen![]()
prettig weekend allemaal, en voor degenen die vanavond voetbal kijken: veel plezier
Wij ook niet. Sven strijkt z'n eigen spul en ik strijk nooit iets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij strijken daarom vrijwel helemaal niets.
Spullen gaan de wasdroger in en komen er vrijwel ongekreukt uit.
Opvouwen en klaar...
Ik heb nog wel zo'n setje voor je staan, gratis af te halen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
Sterker nog. Ik had niet eens een strijkplank en strijkijzer.
Hou maar.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n setje voor je staan, gratis af te halen...
Sheep heeft een fotoboek. LB heb ik ooit gezien in dr hyves (viavia). Voor de rest weet ik ook eigenlijk bijna iedereen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen van Trademarkie, Sheep en Wyccie geen idee hoe ze eruit zien... de rest is best open met foto's
Inderdaad. Leek erop of de bal terugschoot, maar opeens zat ie in de netten.quote:
quote:
Ik heb wel eens een foto gepost van mezelf, op die foto was ik 3quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen van Trademarkie, Sheep en Wyccie geen idee hoe ze eruit zien... de rest is best open met foto's
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Hè, ik zit naar dat klokje in de gif te kijken. Dat was toch de 4-1, die werd in de laatste minuut gemaakt. Maar 45+45 is 90.
Er was toch ook een foto op die voetbalclubsite die je hier ooit hebt gepost?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto gepost van mezelf, op die foto was ik 3
+1 goed geheugenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er was toch ook een foto op die voetbalclubsite die je hier ooit hebt gepost?
Die van daarnet.quote:
Met groen of roze haar?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:09 schreef Supersheep het volgende:
Ik stel me haar maar voor als een klein lichtgekleurd trolletje.
Laatse minuut van de extra tijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:02 schreef wyccie het volgende:
Hè, ik zit naar dat klokje in de gif te kijken. Dat was toch de 4-1, die werd in de laatste minuut gemaakt. Maar 45+45 is 90.
Roze tochquote:
Dat gifje is dus de 3-1. 4-1 was van Sneijder.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die van daarnet.![]()
Na het vierde punt, was het gelijk over. Ik dacht nog bij mezelf "Als ze nu opschieten kunnen ze nog even snel 5-1 maken voordat de scheids op zijn fluitje blaast."
Daar zat ik ook al aan te denken, maar er staat al 3-1 terwijl er nog niet gescoord is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Dat gifje is dus de 3-1. 4-1 was van Sneijder.
Herhaling?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken, maar er staat al 3-1 terwijl er nog niet gescoord is.
Dat zou een beetje een vreemd camerastandpunt zijn om de wedstrijd te laten zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken, maar er staat al 3-1 terwijl er nog niet gescoord is.
Je wilt gewoon altijd winnen, nu ook, alleen met een aantal reservespelers in de basis waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:
Vraag me nu alleen wel af wat Van Basten gaat doen met Roemenië. Als hij ze laat winnen gaan Italië en Frankrijk niet door. Het lot van Italië en Frankrijk ligt nu toch min of meer in onze handen?
Oefenwedstrijdje.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Je wilt gewoon altijd winnen, nu ook, alleen met een aantal reservespelers in de basis waarschijnlijk.
Van JoJo weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:09 schreef Supersheep het volgende:
Ik weet volgens mij van iedereen behalve wyccie hoe ze eruit zien.
Ik heb ouders die morgenmiddag thuiskomen van vakantie, dus ik heb weinig keuzequote:Op zondag 15 juni 2008 11:29 schreef wyccie het volgende:
Heb ik niet zo lang geleden nog gedaan, maar daar merk je nu niks meer van. Het lijkt wel of alles sneller vies wordt in de zomer.
2 jaar geleden schopte de een de ander nogal bot onderuit tijdens de laatste wedstrijd van nederland op het WKquote:Op zondag 15 juni 2008 11:41 schreef wyccie het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van.
't Is meer voor mijn eigen gezondheid dat ik af en toe eens schoonmaak.![]()
Trouwens, wat is er gebeurd tussen C. Ronaldo en Boulahrouz? Ik lees er in andere topics telkens iets over, maar heb geen idee waar het over gaat.
Hij schijt 7 kleuren baggerquote:Op zondag 15 juni 2008 11:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wist niet dat Boulahrouz al eerder voor Nederland speelde, had nog nooit van hem gehoord. Maar dat zegt natuurlijk niks.
Zou Ronaldo nu bang zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |