Waar komt die nou weer vandaan!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef MASD het volgende:
Oja, postmortum... Leuk dat je Red_Cat basht om haar uiterlijk maar wie de bal kaatst...
[ afbeelding ]
lol die heeft die bewaart op zijn comp de geilerdquote:
mensen die denken dateen internetdebat hetzelde is als een in real life debatquote:Op maandag 16 juni 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe schattig. Mensen die mij onderschatten vanwege mijn leeftijd. schat, er zijn weinig mensen die het van mij winnen in een irl debat.
tinuzz talpa moeten we ook nog ff een opic van jou erin pleuren anders voel je je achter geslotenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit gaat de FOK!-geschiedenisboeken in.
PM, je faalt. Foto's posten werkt alleen als de persoon in kwestie een "piovan" is. Als jij er maar plezier van hebt hè.quote:
Hehe.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
tinuzz talpa moeten we ook nog ff een opic van jou erin pleuren anders voel je je achter gesloten
wie is piovan ?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:16 schreef MASD het volgende:
[..]
PM, je faalt. Foto's posten werkt alleen als de persoon in kwestie een "piovan" is. Als ji er maar plezier van hebt hè.
Geyl.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
tinuzz talpa met zijn tjick:
[ afbeelding ]
botox babequote:
Postmortum met zijn chick. Oh wacht...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
tinuzz talpa met zijn tjick:
[ afbeelding ]
AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:24 schreef MASD het volgende:
Oja, postmortum... Leuk dat je Red_Cat basht om haar uiterlijk maar wie de bal kaatst...
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Postmortum met zijn chick. Oh wacht...
[ afbeelding ]
hhahaahahahhaha die herinner ik me zelfs niet meerquote:Op maandag 16 juni 2008 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik dacht dat de user rond de 18 was. Facking kleuterquote:Op maandag 16 juni 2008 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben ook 18quote:Op maandag 16 juni 2008 20:23 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
ik dacht dat de user rond de 18 was. Facking kleuter
Voor de balans van het topic ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:26 schreef postmortum het volgende:
ff hier wel een lekkere vrow posten :
[ afbeelding ]
ja ik ga ff foto van janetje zoekenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor de balans van het topic ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |