Maak je je beeldscherm wel even schoon als je klaar bent?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:26 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat doe je frigide, ik heef het je hard schatje.
Doe je nou je best om zo tokkie mogelijk over te komen of ben je dat gewoon?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Voor uwe medeweten ik heb nog nooit een gaatje gehad! Mag dan wel geel uitziende tanden hebben maar dat komt alleen maar door het roken! Kankermongool
Behalve als je te laat binnen komt, zoals jijquote:
wees blij dat ik je nog waarschuwdequote:Op maandag 16 juni 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve als je te laat binnen komt, zoals jij.
(en ik eigenlijk ook)
verdomme is het nu al voorbijquote:Op maandag 16 juni 2008 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve als je te laat binnen komt, zoals jij.
(en ik eigenlijk ook)
Zou ik misschien toch een gevoelige snaar geraakt hebben?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Doe je nou je best om zo tokkie mogelijk over te komen of ben je dat gewoon?
ik heb eigenlijk niks oneigenljks gezien , misschien is ze nieuw in klbquote:Op maandag 16 juni 2008 18:30 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zou ik misschien toch een gevoelige snaar geraakt hebben?Ik bedoel, ze was toch zo keurig en opgeleid en zo?
Whahahaha werken. Kutzooi.quote:
Zeg, wat ben jij trouwens actief in veel FoBo's van draken als Red_Cat? Moest jij niet Fok! nabouwen of zo?quote:
Ja en ja, en lees het topic en brother een ding.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zeg, wat ben jij trouwens actief in veel FoBo's van draken als Red_Cat? Moest jij niet Fok! nabouwen of zo?
ik lust heul geen salamiquote:Op maandag 16 juni 2008 18:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja en ja, en lees het topic en brother een ding.
Wat zit je hier nou kansloos dames lastig te vallen. Red_Cat is denk ik wel mooier dan jij ooit zal kunnen krijgen. Broeder, post een foto van jouw vriendin, die zul je als aantrekkelijke jongenman vast wel hebben neem ik aan.
Iedere dame die in mijn fobo post heeft teminste ergens nog niveau. Jij vindt het draken is goed. Al deze 'draken' neem ik graag, jij mag de rest hebben.
Het is toch een schande, en geen smaak hebben qua vrouwen, en geen smaak hebben qua fatsoen en geen smaak hebben period.
Veel plezier verder, ik ga verder met werken, is leuk geweest. Salaam.
quote:

jong jij zou willen dat je zoeen lekker harig poesje kon krijgenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou niet mistaan op de geleenstraat. Ooit eens over gedacht, ik heb nog plaatsje voor je vrij.
Nu je het zegt, ik kan wel wat extra doekoes gebruiken om m'n studieschuld af te betalenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou niet mistaan op de geleenstraat. Ooit eens over gedacht, ik heb nog plaatsje voor je vrij.
Mensen die denken recht van spreken te hebben, terwijl ze de volwassen leeftijd nog niet hebben bereikt ftw.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Mensen die binnen één reactie meteen weergeven wat hun denkvermogen is ftw.
Hoe schattig. Mensen die mij onderschatten vanwege mijn leeftijd. schat, er zijn weinig mensen die het van mij winnen in een irl debat.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen die denken recht van spreken te hebben, terwijl ze de volwassen leeftijd nog niet hebben bereikt ftw.
Ik ben je schat nietquote:Op maandag 16 juni 2008 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe schattig. Mensen die mij onderschatten vanwege mijn leeftijd. schat, er zijn weinig mensen die het van mij winnen in een irl debat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |