ben je nou dom of doe je alsof?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Daarmee stel jij dat hij niet wist dat * de toets voor vermenigvuldigen was. Er bestaat namelijk wel een + toets dus optellen had hij moeten kunnen. Dus als je had gezegd dat hij aan het vermenigvuldigen was maar de x toets niet kon vinden omdat er alleen een * toets is had het een terechte klacht geweest. Echter, nu stel jij dat hij aan het optellen waarbij het al dan niet aanwezig zijn van een x toets irrelevant is. Dus je OP klopt niet.
5*2 is niet 10?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Daarmee stel jij dat hij niet wist dat * de toets voor vermenigvuldigen was. Er bestaat namelijk wel een + toets dus optellen had hij moeten kunnen. Dus als je had gezegd dat hij aan het vermenigvuldigen was maar de x toets niet kon vinden omdat er alleen een * toets is had het een terechte klacht geweest. Echter, nu stel jij dat hij aan het optellen waarbij het al dan niet aanwezig zijn van een x toets irrelevant is. Dus je OP klopt niet.
Ik snapte inderdaad ook niet zo goed wat de keer toets met optellen te maken heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan geen weerwoord verzinnen dus ik heb gewoon gelijk
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snapte inderdaad ook niet zo goed wat de keer toets met optellen te maken heeft.
Ja maar dat is toch dom? Oh wacht, daar ging het topic ook over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
![]()
De grap was dat die gozer het verschil niet wist tussen optellen (+) en vermenigvuldigen (x).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |