abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68729548
wat een jankerd maar wat een held voor man united. geweldige voetballer maar blijf me (als arsenal fan) aan hem ergeren.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68729766
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:24 schreef TheClown1 het volgende:
wat een jankerd maar wat een held voor man united. geweldige voetballer maar blijf me (als arsenal fan) aan hem ergeren.
Das ook z'n charme
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_68730200
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:55 schreef kleinzusje het volgende:

Striving to be more than average.
pi_68735975
Geweldige voetballer, maar zijn houding en dat janken ...
pi_68739059
Hij was fantastisch. Bijna geen enkele bal verspeeld. Stond vaak alleen tussen twee of drie verdedigers, maar raakte zelden de bal kwijt. Twee prachtige goals en een goede assist. Hij is weer net op tijd in vorm voor ManU
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:35:49 #206
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_68742635
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij was fantastisch. Bijna geen enkele bal verspeeld. Stond vaak alleen tussen twee of drie verdedigers, maar raakte zelden de bal kwijt. Twee prachtige goals en een goede assist. Hij is weer net op tijd in vorm voor ManU
Hopelijk houdt hij de vorm deze laatste belangrijke wedstrijden. Niettemin mag ie van mij vertrekken, ik ben geen fan van 'm en zijn maniertjes en egoïsme.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68763660
quote:
Ronaldo belooft United trouw te blijven

Manchester United hoeft niet te vrezen voor een vertrek van Cristiano Ronaldo. De rappe Portugese aanvaller heeft in gesprek met The Sun plechtig beloofd de club ook na dit seizoen trouw te blijven.

De 23-jarige wereldster wordt al maanden in verband gebracht met een overgang naar Real Madrid. Nadat Ronaldo afgelopen week al aangaf dat zijn droom om bij de Koninklijke te voetballen 'dood is' doet hij hier donderdag nog een schepje bovenop.

"Ik heb al vaak gereageerd op deze geruchten. Ik ben heel gelukkig in Manchester en wil hier graag blijven", zegt Ronaldo in gesprek met de krant. "Ik heb mijn pijlen gericht op het winnen van de Champions League."

Afgelopen dinsdag was Ronaldo medeverantwoordelijk voor het bereiken van de eindstrijd van het Europese kampioenenbal. Op bezoek bij Arsenal tekende hij in de met 1-3 gewonnen wedstrijd voor twee treffers.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:41:18 #208
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68763771
Dan gaat ie dus.

Sneijder zou blijven
Huntelaar ook
Van Gaal ook....

Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_68765353
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef Daniane het volgende:

[..]

Weggehaald door de UEFA
pi_68779322
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
begint dit gezeik weer?
bovendien issie 24...
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Weggehaald door de UEFA
Bitches!
Striving to be more than average.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:45:00 #211
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_68961915

Huh?
pi_68964629
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]

Huh?
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:52:21 #213
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68971178
quote:
[ afbeelding ]

Huh?
#FreeHat
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:41:54 #214
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_68977221
quote:
'Manchester en Real akkoord over Ronaldo'

Real Madrid heeft een megabod van 73 miljoen euro uitgebracht op Manchester United-ster Cristiano Ronaldo. Clubs en speler hebben volgens de Spaanse krant El País al de overeenkomsten getekend.

Ronaldo is 'target nummer één' voor Florentino Peréz, de waarschijnlijke nieuwe president van Real Madrid. De winnaar van de Gouden Bal wordt al lange tijd verbonden aan een overgang naar De Koninklijke en zelf heeft Ronaldo altijd gezegd Real Madrid 'een droom' te vinden. De Portugees staat nog tot 2012 onder contract in Manchester. Hij verklaarde onlangs echter graag bij de Mancunians te willen blijven.

Peréz is niet te beroerd met geld te smijten. In zijn eerste ambtstermijn in Madrid brak de preses tweemaal het transferrecord door Zinedine Zidane en Luis Figo te transfereren. Ook kocht Peréz David Beckham en de Braziliaan Ronaldo.

In de niet aflatende geruchtenstroom meldde de Madrileense krant Marca dinsdag dat Kaká (AC Milan) het voornaamste doel is van het Peréz-kamp. Deze zou goedkoper zijn, waardoor Real Madrid twee extra spelers kan halen. Naast Ronaldo zijn Bayern Münchens Franck Ribéry en David Villa (Valencia) in beeld.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:37:46 #215
3185 Adelante
To let it go now
pi_68994686
quote:
[ afbeelding ]

Huh?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68999300
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:41 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dit komt nu natuurlijk weer de hele zomer terug. Hij heeft vorige zomer ook al 500 keer voor Real Madrid getekend. Uiteindelijk zal die ook best een keer gaan, maar van die berichten elke keer wordt je wel moe hoor
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:09:54 #217
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69028301
ik denk dat hij nu wel vertrekt. elke keer dat ferguson een opstootje had met een speler is deze bijna vertrokken (denk aan beckham, stam, ruud van nistelrooy etc.) . bovendien speelt ronaldo dit seizoen veel minder qua niveau.
quote:
Ferguson ruziet met Cristiano Ronaldo en Tévez
14/05/2009 18:15

Manchester United heeft zaterdag aan een punt genoeg in het thuisduel met Arsenal om de Engelse titel in de wacht te slepen. Daarnaast staat de ploeg in de finale van de Champions League op 27 mei tegen Barcelona. Het rommelt echter binnen de club.

Cristiano Ronaldo reageerde zondag woedend toen hij door coach Alex Ferguson naar de kant werd gehaald in het duel met Manchester City (2-0 winst). De Portugees keurde zijn coach geen blik waardig en beende woedend naar de reservebank waar hij mokkend de wedstrijd uitkeek.

Woensdag in het duel met Wigan Athletic (2-1 zege) schoot Ronaldo een bal in kansrijke positie hoog over en naast en dat leidde tot een boze reactie van de Schotse oefenmeester. Wederom reageerde zijn Portugese sterspeler als door een adder gebeten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69032907
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk dat hij nu wel vertrekt. elke keer dat ferguson een opstootje had met een speler is deze bijna vertrokken (denk aan beckham, stam, ruud van nistelrooy etc.) . bovendien speelt ronaldo dit seizoen veel minder qua niveau.
[..]

Ferguson deed die aanstellerij van hem afgelopen weekend nog makkelijk af. Ik denk dat Ferguson Ronaldo bij de club wil houden tot hij zelf stopt en het "probleem" daarmee aan zijn opvolger laat.

Heb wel het gevoel dat zijn krediet bij de fans en spelers af neemt. Maargoed, iemand die geblesseerd aan het seizoen begint en eigenlijk niet echt in vorm is, en dan toch nog dik twintig goals maakt waarvan de laatste weken ook een aantal hele belangrijke, die is gewoon niet te vervangen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69033626
Ook dat "ruziet" is zo ver gezocht. Man man, we hebben 't hier over professionals die als collega's met elkaar omgaan, niet over buurmannen o.i.d.

Net als de kwestie Tevez, er wordt modder gegooid voor er ook maar iets gebeurd is. Laten we 't seizoen nou maar gewoon even afwachten en dan verder praten.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_69037791
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ja mag hij even na een seizoen lang te hebben geschitterd? Die gast was week in en week uit werelds.

Om dit een seizoen daarna nogmaals te herhalen is vrijwel onmogelijk. Ja of je moet Diego Armando heten.
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:42:40 #221
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_69040749
En dan nog, cijfermatig doet hij het nog heel goed. Vorig seizoen was hij ook buitenaards goed. Ik heb reeds eerder gezegd dat het vrijwel onmogelijk is dat hij dat evenaart.

Ik zou Ronaldo eigenlijk nog liever bij Barca zien. Real gaat zijn carrière verkrachten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_69481151
quote:
Cristiano Ronaldo: "The tactics were not good, everything went wrong. We have to give credit to Barcelona, but they were a bit lucky to be here because Chelsea did not deserve to lose and no-one has mentioned that. I have to congratulate Barcelona, they were better but only the winners get talked about."
pi_69483408
Ik dacht na een minuut of 8 dat het zijn wedstrijd zou worden, maar daarna was het ook zo ongeveer over.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:01:05 #224
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69483837
Blijf zn uitstraling geweldig vinden
#FreeHat
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:05:47 #225
97934 ASroma
Flamboyant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties