quote:De trofee voor de FIFA Wereldspeler van het Jaar wordt maandagavond in Zürich waarschijnlijk uitgereikt aan Cristiano Ronaldo
Held, en nu hij net weer in vorm lijkt te komen ideaal om aan nieuwe reeks te beginnenquote:Bondscoaches kiezen Cristiano Ronaldo tot beste van 2008
12/01/2009 21:08
Cristiano Ronaldo heeft er weer een prijs bij. De Portugese aanvaller van Manchester United werd gekroond de FIFA Speler van het Jaar en is daarmee de opvolger van de Braziliaan Kaká.
Na de Gouden Bal en de Gouden Schoen kreeg Cristiano Ronaldo in Zürich het kleinood uit handen van Pelé. De spits van Manchester United is de tweede Portugees die de eer te beurt viel. Luis Figo ging hem in 2001 voor. Ondanks alle prijzen blijft Cristiano Ronaldo op zoek naar meer. 'Ik ben nog steeds ambitieus. Ik wil verder en beter worden, ook al is dat moeilijk. Mijn ambities zijn enorm.'
'2008 was een fantastisch jaar. Voor mij persoonlijk en, belangrijker voor mijn club', had Cristiano Ronaldo vóór de uitreiking al gezegd. 'We hebben de Engelse titel gepakt, de Champions League en de Wereldbeker gewonnen. Ik heb ook de nodige fraaie goals gemaakt, waarbij ik vooral met genoegen terugkijk op die tegen Portsmouth, AS Roma, West Ham United en Bolton Wanderers.'
Bij de verkiezing van FIFA Speler van Jaar hebben de bondscoaches en aanvoerders van elk land verbonden aan de wereldvoetbalbond een stem. Op basis van die stemming waren een maand geleden de vijf genomineerden geselecteerd. Naast Cristiano Ronaldo waren de Braziliaan Kaká (AC Milan), de Argentijn Lionel Messi (Barcelona) en de Spanjaarden Fernando Torres (Liverpool) en Xavi (Barcelona) nog in de race.
Cristiano Ronaldo in 2008
Competitie Duels Goals
Premier League 34 26
FA Cup 3 3
League Cup 2 1
Champions League 11 3
Wereldbeker 2 1
Interlands 8 1
Totaal 60 35
Cristiano Ronaldo veroverde in 2008 met Manchester United de landstitel, de Engelse Super Cup, de Champions League en de Wereldbeker. Ook won hij de Gouden Schoen als Europees topscorer van het seizoen 2007/08.
quote:Ondanks alle prijzen blijft Cristiano Ronaldo op zoek naar meer. 'Ik ben nog steeds ambitieus. Ik wil verder en beter worden, ook al is dat moeilijk. Mijn ambities zijn enorm.'
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Terecht, hij is momenteel en vorig jaar de beste speler ter wereld.
Eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft het verdiend hoor, zelden is een speler zo belangrijk geweest voor een team en het succes. Veel beslissende acties, ook als het echt nodig was, ook als het mooie er even niet in zat, dan maar een droge knal, een kopbal uit een corner of gewoon goed spel. Het is geen speler waar ik dol op ben, maar hij had een gewoon een extreem goed seizoen.
quote:'Geheime deal Cristiano Ronaldo'
Van onze Telesportredactie
MADRID - Nog geen 24 uur na zijn uitverkiezing als wereldvoetballer van het jaar wordt Cristiano Ronaldo alweer direct gelinkt met Real Madrid. Volgens de goed ingevoerde Spaanse krant AS heeft de Portugese vedette van Manchester United een geheime overeenkomst gesloten met Ramón Calderón, de preses van de Koninklijke.
Met de overgang zou een recordbedrag van 85 miljoen euro gemoeid zijn. Dat bedrag kan vanwege kortgesloten clausules oplopen naar maar liefst 115 miljoen euro.
Voor Cristiano Ronaldo zelf ligt een jaarsalaris van 12 miljoen euro klaar, iets dat neerkomt op zo'n 220.000 euro per week. De overstap van de 23-jarige Portugees naar Madrid zal volgens AS in de zomer van dit jaar plaatsvinden.
Dat wordt echt zo irritant. Hij zegt zelf toch dat ie wil blijvenquote:
Right.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo irritant. Hij zegt zelf toch dat ie wil blijven
Woorden zijn doorgaans niet veel waard in het hedendaagse voetbal.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo irritant. Hij zegt zelf toch dat ie wil blijven
jezus.![]()
![]()
Het zegt inderdaad niet veel maar ik kan me niet voorstellen dat er ook nog maar iemand is die niet schijtziek wordt van die wekelijkse geheime deals van Real Madrid. Ik denk eigenlijk dat Ronaldo wel gaat verlengen, als ze maar genoeg bieden natuurlijk. En dan gaat hij vanzelf ook wel weer een keer naar Real Madrid.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
"Liefde maakt me sterk,
haat maakt me onverslaanbaar."
Gezocht op internet. Er was een nieuwsbericht over het ongeluk met die Ferrari. Toen ben ik verder gaan zoeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef Dos37 het volgende:
Hoe komt u aan die informatie?
Denk dat die 599 total loss isquote:Op zondag 18 januari 2009 23:16 schreef leolinedance het volgende:
Hij heeft wel een fraaie collectie auto's (gehad)!
2x Porsche Cayenne
Bentley Continental GT Speed
Bugatti Veyron
Rolls Royce Phantop Drophead Coupe
BMW M6
Ferrari 599 GTB Fiorano (heeft hij een ongeluk mee gehad, wordt gerepareerd)
Audi R8
BMW X5
Ferrari 360
Ronaldo moest een jaar wachten voor levering van een nieuwe. Daarom had hij besloten om hem maar te laten repareren, dat zou veel sneller gaanquote:
quote:'Ronaldo heeft verkering met achttienjarige studente'
Cristiano Ronaldo heeft duurzaam kennis van een achttienjarige studente. Na beroemdheden als de Portugese tv-ster Merche Romero en actrice Gemma Atkinson heeft de wereldvoetballer van het jaar nu Olivia Saunders aan de haak geslagen.
Ronaldo rijdt de blondine steevast in zijn Bentley ter waarde van 160.000 euro naar huis na afloop van feestjes. Of huis: Saunders huurt een studentenkamer voor 110 euro per maand. Ronaldo, eigenaar van een villa met een waarde van 4,5 miljoen euro, zou zijn nieuwste vlam hebben ontmoet in een nachtclub, waar ze een bijbaantje heeft.
‘Liv is een fantastisch meisje, Ronaldo kan zijn ogen niet van haar afhouden,’ vertrouwt een vriend van Olivia Saunders The Sun toe. ‘Ze hebben al meerdere dates gehad en sturen elkaar voortdurend sms’jes. Ronaldo is de koning te rijk met zo’n meisje: ze is ambitieus, intelligent en beeldschoon – niet het prototype vriendin van een speler.’
Ja geeftie toequote:Op zondag 22 februari 2009 20:46 schreef DIGGER het volgende:
Nadat hij er eigenlijk al af had gemoeten wegens natrappen en een echt hele slechte fopduiik maakte
tegen blackburn?!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gisteren weer de winnende
En wat voor één
He plays on the left,
He plays on the right
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef kleinzusje het volgende:
Oh , ooooooooooh wat wastie weer heerlijk gister
[ afbeelding ]
Dus vorig jaar deed hij het wel goed en is hij dus eigenlijk niet over het paard getild?quote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben blij dat die over het paard getilde, huilende mooiboy het tot nu toe niet zo goed doet dit seizoen
Vorig jaar gunde ik het hem ook al niet.quote:Op maandag 13 april 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus vorig jaar deed hij het wel goed en is hij dus eigenlijk niet over het paard getild?
quote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Woensdag zorgt hij er hoogstpersoonlijk voor dat ManU de volgende ronde haalt
ronaldo of jij als jomanda met je glazen bol?!quote:
Beiden. Maar ik net wat meer dan hij.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ronaldo of jij als jomanda met je glazen bol?!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Mooi die blik ook bij beide doelpunten zo van ''het heeft me weinig inspanning gekost om jullie stil te krijgen''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |