Hij startte inderdaad heel dreigend, maar het hele team zakte in elkaar als een pudding na die goal, en Ronaldo zelf ook niet meer gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht na een minuut of 8 dat het zijn wedstrijd zou worden, maar daarna was het ook zo ongeveer over.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, sommige voetballers...
Hoe kan het dat elke Hetero die roze draagt, geil en goed verzorgd is voor Gay wordt uitgemaakt ?quote:
Ik heb die 3 dingen ook maar ik ben niet gay. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat elke Hetero die roze draagt, geil en goed verzorgd is voor Gay wordt uitgemaakt ?
Als hij in het openbaar uit de kast komt dan is hij voor mij een held met een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
Wat maakt een Gay minder dan een Hetero ?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, sommige voetballers...
ben ik het wel mee eens. beetje sneu om met van die homofobe opmerkingen te gaan gooien. maar goed, dat viel enigszins te verwachten van fokkers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat elke Hetero die roze draagt, geil en goed verzorgd is voor Gay wordt uitgemaakt ?
Wat maakt een Gay minder dan een Hetero ?
Waarom is homo/ Gay een scheld woord in de sport ?
etc. !!!
Laat elke man/ sporter lekker dragen en doen wat hij wil !
Vooroordelen en uitspraken zoals deze zijn zooooo niet ok !
Laat elke hetero een voorbeeld nemen aan mannen die zich goed verzorgen en dit los zien van sexuele geaardheid.
Of moeten we allen op de keeper van Volendan gaan lijken
quote:Manchester United accept world record offer of $130 million for Cristiano Ronaldo from Real Madrid.
quote:ASTRONOMISCH BOD OP RONALDO
MANCHESTER - Manchester United heeft een astronomisch bod op Cristiano Ronaldo ontvangen. Het gaat om het hoogste bod in de voetbalhistorie. Real Madrid wil zo'n 88 miljoen euro voor de Portugese steraanvaller neertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |