Ik kneep niets fijn, meer hand opleggen en even kort masserenquote:Op zondag 15 juni 2008 01:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
waarom kneep je überhaupt in haar ? In mijn herinnering wordt dat vaak niet zo gewaardeerd
Dat had ik met Hudson Hawkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:07 schreef SingleCoil het volgende:
hij is ook minder leuk dan ik me kon herrinneren., ik heb 'm ooit, in een eerder leven denk ik, in de bioscoop gezien, toen vond ik 'm geweldig. Zo gaan die dingen denk ik.
Zijn Jumbo klanter toch meer tevredenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:00 schreef Isegrim het volgende:
Toch maar gewoon naar AH gegaan, ik was te lui. Hebben ze me afgescheept met een mislukte Welpie.Zijn pootjes zijn krom dus hij plakt niet goed.
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga bij wijze van uitstapje eens de Jumbo op het Noordereiland checken. Ik heb net in het nieuws gelezen dat klanten van de Jumbo het meest tevreden zijn over hun supermarkt, dus ik ga dat even aan den lijve ondervinden.
Precies, kan je je daar dus ook niet druk over makenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:14 schreef Isegrim het volgende:
Maar bij de Jumbo hebben ze geeneens Welpies.
Ben d'r alleen niet geweest dus.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]Noordereiland
(SC is geboren op de maaskade)
Nee, 39 ontbijtjes wegbrengen voor een rit van morgenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, 39 ontbijtjes wegbrengen voor een rit van morgen
Lekker vers, morgenvroegquote:Op zondag 15 juni 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, 39 ontbijtjes wegbrengen voor een rit van morgen
ze rijden hier alleen op de grotere straten. ze komen niet in ons kleine straatje.quote:
ik wilde de straat op gaan, maar toen werd het 2-2 en 3-2quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze rijden hier alleen op de grotere straten. ze komen niet in ons kleine straatje.
straks in het nieuwe huis zouden we er wat meer last van hebben verwacht ik.
maar goed, extra leuk als wij ze straks verslaan in de halve finale of finale ofzo. dan gaan wij toeteren
Tja, ik woon in een kei-grote straat laan,dus dan heb je dat..quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ze rijden hier alleen op de grotere straten. ze komen niet in ons kleine straatje.
Veel Turken?quote:straks in het nieuwe huis zouden we er wat meer last van hebben verwacht ik.
quote:maar goed, extra leuk als wij ze straks verslaan in de halve finale of finale ofzo. dan gaan wij toeteren
ach, als we het morgenochtend om 5 uur hadden laten bezorgen hadden ze het vandaag ook ingepaktquote:
en het is Rotterdamquote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, ik woon in een kei-grote straat laan,dus dan heb je dat..
nee, brede straat.quote:Veel Turken?
dat kan ik je vertellen...dan winnen "we"quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als de finale Nederland-Turkije zou worden.
Ik bedoel meer, of het dan matten zou worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat kan ik je vertellen...dan winnen "we"
Moet er een wedstrijd zijn om het tot een vechtpartij te laten komenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, of het dan matten zou worden.
Maar we winnen sowieso natuurlijk!
welnee, dan laten "ze" zich buiten niet zien totdat de storm geluwd is...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, of het dan matten zou worden.
Dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, dan laten "ze" zich buiten niet zien totdat de storm geluwd is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |