Ik bedoelde het niet zo letterlijk, meer van als de papiertjes in handen zijn is dat an sich feestelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Weet nog niet precies. Worden kleine feestjes met weinig gasten denk ik.
Mooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, helaas zit schaap net deze week iedere dag in Limburg: om 8 uur hier vertrekken en net voor de 2e wedstrijd 's avonds thuis. Dus 's avonds kan ik van zijn goede zorgen genieten, de rest van de tijd moet ik het alleen redden, maar dat lukt prima
Das helemaal mooi!quote:En nu is hij vandaag vroeg klaar en al onderweg naar huis
Je wordt genegeerd want je moet studeenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef VonHinten het volgende:
En VonHinten hangt hier ook nog ergens rond
Niet door mij gelukkigquote:
Ik negeerde em toch ook niet door op hem te reageren?quote:
stimmtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik negeerde em toch ook niet door op hem te reageren?
Ik las op Wikipedia dat het allemaal 'conflict free diamonds' zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Die diamanten komen waarschijnlijk ook nog uit Afrika, dus die statement is nogal dubbel.
Ja, maar die moest zijn mond houden of anders voor straf de rest van zijn leven op de Dam in Amsterdam doorbrengen.quote:
zoals deze ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag het voor een meeuw aan i.p.v. een duif.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zoals deze ? [ afbeelding ]
of deze: [ afbeelding ]
Begint goed, wordt daarna al snel één pot flauwekul. Wel een leuke bijrol van Sarah Jessica Parkerquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:28 schreef SingleCoil het volgende:
Leuke film: http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=16284062&third=0&md5=b7c1abab0af8b9cbd35bfa8dd3969d3b
ga met je borsten spelen dan...ik zou me niet vervelen...quote:
Ik kneep eens tot twee keer (!!) toe in de boob van mijn huisgenote, omdat ik dacht dat het haar bovenarm was. Leg dat maar eens uit, vooral de tweede keer..quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
"Ja sorry hoor, ik ben mijn lenzen vergeten..."
waarom kneep je überhaupt in haar ? In mijn herinnering wordt dat vaak niet zo gewaardeerdquote:Op zondag 15 juni 2008 00:00 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik kneep eens tot twee keer (!!) toe in de boob van mijn huisgenote, omdat ik dacht dat het haar bovenarm was. Leg dat maar eens uit, vooral de tweede keer..![]()
In my defense, het was semi-donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |