Ik vind dat een beetje naïef. Dik bevonden worden is in het Nederland van nu geen objectieve vaststelling. Dik zijn is slecht, fout, zwak, lelijk, ongezond, en zou verboden moeten worden als je de politiek mag geloven. Ik ben er gevoelig voor, omdat ik de afkeurende blikken en opmerkingen ken en me altijd erg aangetrokken heb. Die heb ik overigens altijd veel pijnlijker gevonden als ze mijn vader betroffen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef freecell het volgende:
Dat kan zo zijn, maar feit is dat sommige mensen gewoon dik zíjn! Aan iemand zonder neus valt je ook als eerste op dat hij geen neus heeft en aan iemand die heel klein is, valt als eerste op dat hij heel klein is.
Dat ís nou eenmaal zo, kan je niks aan veranderen.
Tnx iedereen!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tweewerf gefeliciteerd!
[..]
Oh, dat is zeker een sip moment! Welke klas (hoe oud)?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef Vivi het volgende:
onze mannen afzeiken
Zeker, maar dat is nu eenmaal wat vrouwen doen onderling.quote:
Eet hem maar gewoon op ben je daar ook weer van afquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een Snickers gekocht. Waarom heb ik een Snickers gekocht?.
Heb 'm nog niet opgegeten, maar hij ligt hier maar naast m'n toetsenbord aanlokkelijk te zijn...
Wacht maar tot je kinderen hebt..quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:54 schreef -marz- het volgende:
Ik zeik mijn vent nooit af hoor. Misschien ben ik nog niet in die liefdesfase beland
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef -marz- het volgende:
Waarom heb je een Snickers gekocht?
Ik zei het zodat je dacht van. Ja Halloquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu hoop ik dat iemand hier iets zegt wat het tegenovergestelde is van wat PF zei..
Kijk, zoiets bedoel ik! Ga door!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Die Snickers is de duivel. Gooi 'm op de brandstapel.
Uit de koelkast is ie helemaal niet lekker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu hoop ik dat iemand hier iets zegt wat het tegenovergestelde is van wat PF zei..
Maar je had toch geen trek? Hoef je ook geen banaan te etenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga m'n banaan uit m'n tas halen, how about that?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar je had toch geen trek? Hoef je ook geen banaan te eten. Tenzij je hem alleen maar uit je tas haalt om naast je snickers te leggen, als goddelijk banaan/chocolade combinatie.
Goed punt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar je had toch geen trek? Hoef je ook geen banaan te eten. Tenzij je hem alleen maar uit je tas haalt om naast je snickers te leggen, als goddelijk banaan/chocolade combinatie.
Niet afvallen, maar aankomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef myrose1 het volgende:
SHIT!!
Mijn BMI is 16,5 =(
Ik wil aankomen!
Ben 180 groot
En maar 53 kilo
Waarom zijn er geen kom-aan-topics?
Kuss(A)
Klein kickje hiervoor. Zou graag een alternatief willen weten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:05 schreef Inderdaad het volgende:
Weet iemand of er een goed alternatief voor dat eitje in de ochtend?En heeft iemand een idee voor iets dat makkelijk en snel te maken is voor in de avond?
Yoghurt met beetje honing en noten magquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Klein kickje hiervoor. Zou graag een alternatief willen weten.
Fantastisch, dank je! Dat maakt het iets makkelijker om daadwerkelijk iets te eten om 8 uur. Ei was gewoon teveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |