Nee, we hadden een DIG[SC]-meet, maar dat waren we vergeten jou te vertellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:38 schreef Geqxon het volgende:
Is het toevallig slow-post-saturday?
m'n pc is net gefixt...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:38 schreef Geqxon het volgende:
Is het toevallig slow-post-saturday?
pechvogel !quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n pc is net gefixt...
m;n voedig had het gister ochtend/middag begeven toen ik @ werk was...
en door die stakingen had ik geen mogelijkheid gister al garantie te claimen
Erg schattig, maar ook erg duur. En die advertentie in de "wij" vorm vind ik echt stom!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:49 schreef Geqxon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/174909187
Zal ik er een paar van kopen?
Idd erg schattig maar ook erg duurquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Erg schattig, maar ook erg duur. En die advertentie in de "wij" vorm vind ik echt stom!
Tja, daar zeg je wat. Nederland doet het wel erg goed en zo. Stel nu dat ze tegen Duitsland moeten, en we winnen dan ook.... dan... zoek ik nog een onderduikadres!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:05 schreef mschol het volgende:
maar aangezien ik gister niet kon reageren:
wat een toffe wedstijd gister NL vs FR
die reactie van robben na de 3-1 goal
waarom? ben niet bang voor ze, ga wel scheppen verkopen, woon toch in de buurt van het strandquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tja, daar zeg je wat. Nederland doet het wel erg goed en zo. Stel nu dat ze tegen Duitsland moeten, en we winnen dan ook.... dan... zoek ik nog een onderduikadres!
En dan snel die Hollandse platen van je auto af.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tja, daar zeg je wat. Nederland doet het wel erg goed en zo. Stel nu dat ze tegen Duitsland moeten, en we winnen dan ook.... dan... zoek ik nog een onderduikadres!
Ehm, ik heb een Duits kenteken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan snel die Hollandse platen van je auto af.
Dan heb je dus ook de duitse nationaliteit?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef phluphy het volgende:
En beter nog: geen extra wegenbelasting betalen voor mijn dieselauto (in Duitsland berekenen ze dat door aan de pomp) en dan lekker goedkoop in Nederland tanken.![]()
Alhoewel het al bijna niet meer zoveel scheelt met die hoge prijzen.
Neen, ik ben Nederlandse, woonachtig in Duitsland met een "aufenthaltserlaubnis"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:35 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook de duitse nationaliteit?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neen, ik ben Nederlandse, woonachtig in Duitsland met een "aufenthaltserlaubnis"
Echt niet, ik werk in Nederland, heb toch brandstof nodig voor mijn woon-werkverkeer!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dan ben je zwaar illegaal bezig als je gaat tanken in Nederland...
Daar kom je bij de rechter niet mee weg... Als ze net over de grens controle houden en je rijdt als Nederlander in Nederland met een buitenlands kenteken, ben je gewoon de sjaak! Kun je even naheffing BPM gaan betalen, wat op loopt tot duizenden euro's!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Echt niet, ik werk in Nederland, heb toch brandstof nodig voor mijn woon-werkverkeer!
En met niet geregisteerd bedoelen ze uiteraard "niet in Nederland geregistreerd", oftewel geen NL-kenteken.quote:5.
Ingeval een niet geregistreerde personenauto, een niet geregistreerd motorrijwiel of een niet geregistreerde bestelauto feitelijk ter beschikking staat van een in Nederland wonende natuurlijke persoon of gevestigd lichaam, is de belasting verschuldigd ter zake van de aanvang van het gebruik met dat motorrijtuig in Nederland van de weg in de zin van de Wegenverkeerswet 1994.
Je mag wel tanken in Nederland, je mag alleen niet rijden in Nederland. Maar jij wil zeggen dat je als je woonachtig bent in Duitsland, een duits kenteken moet hebben, ook al heb je de Nederlandse nationaliteit? Lijkt me stug hoor, maar ik ken de duitse wet niet. De Nederlandse staat echter in mijn vorige post, en daar staat het gewoon duidelijk in. Je mag niet in Nederland rijden als Nederlander met een niet in Nederland geregistreerde auto... Dus ik zou als ik jou was toch eens even hier en daar navraag doen bij wat instanties, voordat je straks een naheffing van duizenden euro's hebt...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:19 schreef phluphy het volgende:
Merovingian, ik heb geen idee waar jij het over hebt.![]()
Ik woon officieel in Duitsland, ben derhalve VERPLICHT een auto met Duits kenteken te rijden, ik werk officieel in Nederland, en ik mag zovaak tanken in Nederland als ik wil, daarmee overtreed ik geen enkele wet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |