je gaat et pand verlaten maar jenblijft er wel werken? nice, ben je 1 van de weinige met een buiten werkplekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Vrije dagen opmaken voordat ik daar definitief het pand ga verlaten
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hier ook. Beetje verslapen vanmorgen, had 5 uur geleden de deur uit gemoeten...
heb er ff de plury namen er bij gezet en de oude op in de wiki vervangen met de nieuwe ow en natuurlijk in de OP gezetquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
heb er ff de plury namen er bij gezet en de oude op in de wiki vervangen met de nieuwe ow en natuurlijk in de OP gezet
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
heb er ff de plury namen er bij gezet en de oude op in de wiki vervangen met de nieuwe ow en natuurlijk in de OP gezet
Ik moet natuurlijk een beetje irritant doen n.a.v. je opmerking in de nieuwe OP...quote:
Wat een gezelligheid weer...quote:
Maar ik wil wel alles wetenquote:
Telnetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:10 schreef Geqxon het volgende:
Dan IRC je toch over telnet?
http://irc.fok.nl ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:17 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb geen telnet hier.
Ik ben dan ook geen nerdquote:
Wel meer dan één keer proberen hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:38 schreef Merovingian het volgende:
Maar ik krijg unable to connect via die link. Werkt dus ook niet.
quote:
Moet ik hieruit concluderen dat ik een nerd ben?quote:
Ik denk dat de beheerders de poorten voor IRC dicht gegooid hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:38 schreef Merovingian het volgende:
Maar ik krijg unable to connect via die link. Werkt dus ook niet.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat ik een nerd ben?
Hmm, dan ga ik eens via hamachi inloggen op mijn server, doe ik het via thuisquote:Ik denk dat de beheerders de poorten voor IRC dicht gegooid hebben.
Ik heb het wel meer dan 10x geprobeerd, op meerdere kanalenquote:
Voordeel is wel dat je nu niet zo makkelijk wordt afgeluisterdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:51 schreef Merovingian het volgende:
Zo, nu zit ik via hamachi via rdp via mijn server ingelogd
edit: en dat allemaal via een vpn-verbinding via het nuon-netwerk
quote:
Ja, het is versleuteling over versleutelingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je nu niet zo makkelijk wordt afgeluisterd
Je bent schuldig tot je onschuldig bewezen bentquote:
"Hij's fijn"quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Merovingian het volgende:
Je bent schuldig tot je onschuldig bewezen bent
quote:
Ehmquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef Merovingian het volgende:
Maar wat zijn je opleiding en werk dan? Daarmee kan je makkelijk aantonen dat je geen nerd bent. Kijk maar
Electrotechniek = nerd. Maar ik heb elektrotechniek gedaan, en dat is geen nerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:43 schreef Geqxon het volgende:
Electrotechniek = Nerd.
Maar je vriendin kan niet objectief oordelen, die heeft een roze bril op. Gezien je werk en opleiding is er toch wel grote kans op nerdschapquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ehm![]()
2 jaar HBO Electrotechniek en bijna 4 jaar HBO Technische Informatica
8 jaar in een computerwinkel gewerkt en nu stage bij een internationale ICT-adviseur...
Maar geen nerd, want, daar valt mijn viending niet op
Elektro, elektriciteit e.d. wordt al sinds de jaren 50 met een k geschreven. Dus ik weet niet hoe oud jij bent, maar als je jonger bent dan 50, dan is het niet aangepast.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Is de spelling nou alweer aangepast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |