Op het moment is het hier ook vrij frisquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de jankzakken.. hier is het nu 28 graden binnen.. prima uit te houden!
Buiten is het nu trouwens ook zoiets, vrij fris dus.
30 graden? Tijd voor tropenrooster dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het moment is het hier ook vrij fris![]()
Snel weer naar de 30 graden als het aan mij ligt.
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 200809:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
RIP aan mijn nabestaanden [afbeelding].
koukleum? Neuh, dat ook niet hoor.. maar niet dat halfslachtige werk en zo..quote:Op donderdag 12 juni 200809:18 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ben gewoon warmbloedig... dat jullie nou koukleumen zijn... [afbeelding].
jeps, graadje of 30-36 is prima over het algemeenquote:Op donderdag 12 juni 200809:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het moment is het hier ook vrij fris [afbeelding]
Snel weer naar de 30 graden als het aan mij ligt. [afbeelding]
Ik heb nog een tijdje op een kamer gewerkt met een echte koukleum... dan deed zij de verwarming aan, omdat ze het in haar trui nog koud had. Begon ik weg te zweten in mijn T-shirt, dus zette 5 minuten later het raam openquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
koukleum? Neuh, dat ook niet hoor.. maar niet dat halfslachtige werk en zo..
tegen die tijd dat dat rooster is ingevoerd is het alweer koudquote:Op donderdag 12 juni 200809:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
30 graden? Tijd voor tropenrooster dan! [afbeelding]
whehe.. het eeuwige gevecht dusquote:Op donderdag 12 juni 200809:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje op een kamer gewerkt met een echte koukleum... dan deed zij de verwarming aan, omdat ze het in haar trui nog koud had. Begon ik weg te zweten in mijn T-shirt, dus zette 5 minuten later het raam open [afbeelding].
.ortKquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:55 schreef OA het volgende:
J?
zo dood is het toch niet?quote:Op donderdag 12 juni 200809:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, J is er niet, het topic slaat dood.
quote:
Wie?quote:
Wel als Pheño niets post.quote:
tja, dat is niet mijn schuld.quote:Op donderdag 12 juni 200810:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wel als Pheño niets post. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |