Je bent een volwassen man van 26. En je probeert je op te dringen bij een meisje dat nog op de middelbare school zitquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:19 schreef Norro-tje het volgende:
en zie misschien iets te jong is, ik gok op 17 ongeveer
Logisch toch, als ik de kans zou hebbenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Je bent een volwassen man van 26. En je probeert je op te dringen bij een meisje dat nog op de middelbare school zit![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:38 schreef knep het volgende:
[..]
Logisch toch, als ik de kans zou hebben.
ah nee! dat kan echt niet!! ik zit zelf achter de kassa.. geen goed idee. als ze je recht in je ogen aankijkt en lacht en de tijd voor je neemt zit je goed. vraag of ze wel eens uitgaat ofzo, of hoelaat ze klaar is. Maar stel geen vragen zodat ze je voor lul kan zetten voor die hele rij met mensen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Laat 'per ongeluk' een briefje met je 06-nummer vallen.
dank voor je reactie das ook precies zoals ik het gedaan heb met gedeeld succes, lees voortaan eerst het topic evenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:55 schreef lausiejjj het volgende:
[..]
ah nee! dat kan echt niet!! ik zit zelf achter de kassa.. geen goed idee. als ze je recht in je ogen aankijkt en lacht en de tijd voor je neemt zit je goed. vraag of ze wel eens uitgaat ofzo, of hoelaat ze klaar is. Maar stel geen vragen zodat ze je voor lul kan zetten voor die hele rij met mensen.
Hoop dat het helpt^^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |