Deze?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, las eerst iets van 13.00 PDT. Dat zou dus nog later zijn.
Heb intussen maar de RC3 geïnstalleerd, hoogstwaarschijnlijk de final. Maar download hem vanavond natuurlijk wel nog even voor de download day
Paupers!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef ruffian het volgende:
Op het forum van FF stond:
[..]
19:00 uur dus.
Nee, dat is de 3.1 alpha, alweer de nieuwe versie dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:53 schreef ruffian het volgende:
[..]
Deze?
http://ftp.mozilla.org/pu(...)ightly/latest-trunk/
*wacht wacht*quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:48 schreef IQM het volgende:
Het is vandaag download day, maar ik zie nog niks!
agreedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:58 schreef speknek het volgende:
Willen ze een wereldwijd record, zetten ze de begintijd op PDT. Talk about massive fail.
Nope. Wen er aan en wees er blij mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Kun je dat grafirritante pulldown ding in de adresbalk ook weer terugzetten naar het simpele maar prima werkende zoals dat in 2.x was?
Hoe matig. Ik vind het grafirritant werkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nope. Wen er aan en wees er blij mee.
idd laptop werd gewoon traag met firefox 2.0.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:59 schreef Dos37 het volgende:
Nou hopelijk gebruikt ie wat minder geheugen
Nee, niet de laatste nightly downloaden, dan krijg je een alpha van 3.1. Zie mijn bericht een stuk omhoog voor de juiste link naar de RC3quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef speknek het volgende:
Fuck dat, ik download hier gewoon de nightly, als ik vanavond de nieuwe firefox thuis download, heb ik me aan m'n pledge gehouden.
schijnt dat dat wel enorm verbeterd isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:03 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
idd laptop werd gewoon traag met firefox 2.0.
In about:configquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Kun je dat grafirritante pulldown ding in de adresbalk ook weer terugzetten naar het simpele maar prima werkende zoals dat in 2.x was?
Ah ja, die bedoelde ik ook. Er stond ook 'nightly' in de url.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, niet de laatste nightly downloaden, dan krijg je een alpha van 3.1. Zie mijn bericht een stuk omhoog voor de juiste link naar de RC3
pdt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:58 schreef speknek het volgende:
Willen ze een wereldwijd record, zetten ze de begintijd op PDT. Talk about massive fail.
PDT - Pacific Daylight Timequote:
Inderdaad, tegen de tijd dat 'vandaag' voor ons en een groot deel van de wereld zowat voorbij isquote:
Download FireGesturesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Ai, m'n mouse gestures doen het niet meer. En dat dropdown ding is inderdaad wel heel warrig veel informatie. Beetje wennen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |