je hebt het uiteraard over TS' dikke vriendin?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:35 schreef mrheineken het volgende:
Wijven die denken dat ze te dik zijn... geen problemen mee...
Wijven die dik zijn... niet mijn ding...
niet allemaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
Vrouwen stellen zich gewoon graag aan.
Nee, dat wil ze juist niet horen! Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:40 schreef DANILXL het volgende:
en dan wil ze zeker horen
je bent helemaal niet dik!!
dat soort meisjes/vrouwen![]()
Ik persoonlijk hou van oneindig zeuren over dingen.quote:
Ze is een emo met rood haar.quote:
Dan moet je zeggen dat ze een dik varken isquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:43 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nee, dat wil ze juist niet horen! Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen
Dat dus! En anders moet ze gewoon dr bek houden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar inderdaad, als ze zichzelf dik vindt moet ze er iets aan doen want van erover zeiken zal ze heus niet dunner worden!
Ze gaat dan op school niks eten en als ze thuis is heeft ze meteen een vreetbui (6 á 8 boterhammen). Dus ik: "Je kunt dan nog liever die 6 boterhammen op school opeten."quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou van oneindig zeuren over dingen.
En met mij heel veel andere vrouwen
Maar inderdaad, als ze zichzelf dik vindt moet ze er iets aan doen want van erover zeiken zal ze heus niet dunner worden!
Ja zie, ze wil gewoon klagen maar ze doet er niets aan. Jouw tips worden duidelijk ook niet op prijs gesteld, dus als ik jou was zou ik je mond houden en niet meer ingaan op haar opmerkingen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ze gaat dan op school niks eten en als ze thuis is heeft ze meteen een vreetbui (6 á 8 boterhammen). Dus ik: "Je kunt dan nog liever die 6 boterhammen op school opeten."
"Ja, maar dat vergeet ik altijd."
"Maak het dan 's avonds klaar en doe het in aluminiumfolie."
"Ja..."
En nog zie ik haar niet eten meemenem
Sorry, ik vond mezelf gewoon te dikquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef Q_Orianka het volgende:
Ze wilde ook niet mee zwemmen bij gym
Cassiere?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Verkapte-ik-ben-cashiere-dus-ook-veel-te-dik post.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Verkapte-ik-ben-cashiere-dus-ook-veel-te-dik post.
caissiere en dan zo'n streepje naar links eropquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Post je tieten eens roze-meisje, dan kunen we oordelen of je mollig bent of niet.
wat een lelijke kussensquote:
Dat meisje is maar 1.63mquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef Amokzaaier het volgende:
ik weeg ook 80.. ben ik dan dik???? he tering ts?11!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |