wat is dat?quote:Op zondag 15 juni 2008 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Stokbroodjes met humus en petrella en een glas meloensap met wodka.
Een kruidenkaas. Lijkt een beetje op boursin maar dan veeeeeeeeel lekkerder.quote:
En nog goedkoper ook volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een kruidenkaas. Lijkt een beetje op boursin maar dan veeeeeeeeel lekkerder.
Net ook besteld via Amazon.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb gisteren een nieuw recept uitgeprobeerd uit mn gordon ramsays fast food boek; pasta met snijbonen, rode peper, geitenkaas en pijnboompitten; was erg lekker en idd fast klaar!
Ik heb er al meerdere succes recepten uitgehaald! Vorig jaar met kerst twee toetjes hieruit gemaakt welke allebei jummie waren.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Net ook besteld via Amazon.Inclusief shipping & handling minder kwijt dan wanneer ik 'm in Nederland zou kopen.
Ik had gehoopt dat ze jou een lifetime ban hadden gegevenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:10 schreef spy08 het volgende:
Harinkjes met een biertje en een tompoes als nagerecht gaat er altijd in [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze jou een lifetime ban hadden gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |