Dit is de beste:quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:55 schreef DarkElf het volgende:
Zaterdag eens bij de toko naar binnen zwieren
ja die heb ik ook altijd.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef _Arual_ het volgende:
Er zijn hier weer overal kersen te koop. Dus eet ik kersen, kersen, kersen, kersen.
Gisteren in de docentenkamer, een enorme bak met verse kersen.. en ik mag ze niet want mijn tong zwelt er van opquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef _Arual_ het volgende:
Er zijn hier weer overal kersen te koop. Dus eet ik kersen, kersen, kersen, kersen.
Mijn man heeft in een keer 2 kilo gekocht, in de hoop dat ik me ziek eet, en ze de rest van de zomer niet meer zien kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gisteren in de docentenkamer, een enorme bak met verse kersen.. en ik mag ze niet want mijn tong zwelt er van open ze zijn zo lekker..
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn man heeft in een keer 2 kilo gekocht, in de hoop dat ik me ziek eet, en ze de rest van de zomer niet meer zien kan.
Zo zal het wel weer gaan jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ik zie het al voor me. Je eet die bak leeg. *burp*. "Lekker lieverd, neem je 't volgende week weer mee?"
Lekker he dat recept uit de delicious?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:39 schreef DarkElf het volgende:
Net beetje gebakken rijst op..
vanavond rundergehakt spiesjes (gegrild) met knoflook/munt en peterselie enzo.. erbij een couscoussalade met peterselie/tomaat/citroensap/olie en komkommer... en voor de liefhebber (ik niet dit keer) tzaziki erbij..
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:34 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Lekker he dat recept uit de delicious?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |