Veel boter, kaas en camembert op een wit broodje? Smaakt dat niet naar niks met vet en een plakje tomaat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 03:01 schreef Tarmelane het volgende:
Twee plakken wit tijgerbrood met kaas en tomaat en augurk en camembert. En veel boter. Véél boter. Héél veel boter.
pina colada's makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:29 schreef DarkElf het volgende:
nu ga ik aan de groene ijsthee..
en bedenken wat ik met mijn nieuw aangeschafte ananassen moet
oh gatver neequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh gatver neebrrrr...
dacht meer aan grillen ofzo... maar overal zie ik op internet staan dat je er veel suiker bij moet flikkeren en dat wil ik dus juist niet![]()
als je een goede rijpe ananas hebt hoef je er volgens mij echt niet zoveel suiker op te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh gatver neebrrrr...
dacht meer aan grillen ofzo... maar overal zie ik op internet staan dat je er veel suiker bij moet flikkeren en dat wil ik dus juist niet![]()
volgens mij hoef je er idd ook geen suiker op te doen... en als t goed is zijn ze wel rijp.. (blaadjes lieten makkelijk los).quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
als je een goede rijpe ananas hebt hoef je er volgens mij echt niet zoveel suiker op te doen.
Als je het gewoon eet doe je er toch ook geen suiker op?
Ik doe wel suiker erbij als ik shakes maak, omdat de yoghurt het een beetje bitter maakt voor mijn gevoel.
zelfde heb ik met kiwi. Lijkt wel of vruchten die als ze niet goed rijp zijn zuur smaken gewoon niet helemaal matchen met yoghurt, ookal mieter je ze rijp en zoet in de blender dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij hoef je er idd ook geen suiker op te doen... en als t goed is zijn ze wel rijp.. (blaadjes lieten makkelijk los).
los eten is natuurlijk zonder suiker... shakes is wel lekker maar idd yoghurt met ananas daar is iets mee... smaaktechnisch is dat niet helemaal meteen een succes..
er moet idd altijd iets anders bij... anders is t gewoon niet lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zelfde heb ik met kiwi. Lijkt wel of vruchten die als ze niet goed rijp zijn zuur smaken gewoon niet helemaal matchen met yoghurt, ookal mieter je ze rijp en zoet in de blender dus
omdat kokosmelk baggervet is (voor mijn gevoel dan) en ik dat liever alleen mondjesmaat door eten mieter ook omdat het een erg overheersende smaak kan zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar lieve MK en DE, waarom zou je ananas tot smoothies verwerken met yoghurt als het veel beter matcht met kokosmelk?
Dat heb ik afgelopen weekend gedaan met een scheut rum er doorheenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar lieve MK en DE, waarom zou je ananas tot smoothies verwerken met yoghurt als het veel beter matcht met kokosmelk?
AH heeft halfvolle, voor de liefhebbers. En je moet er geen half blikje doorheen mieteren, eerder 2 el ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat kokosmelk baggervet is (voor mijn gevoel dan) en ik dat liever alleen mondjesmaat door eten mieter ook omdat het een erg overheersende smaak kan zijn?
en ik dol ben op "naakt"fruit met iets erbij... dus zoals je chilipepers of munt ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |