Ja voertuigentechniek.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. VMBO, dan hebben ze toch ook al een vakgebied gekozen?
Tofquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja voertuigentechniek.
Hij gaat volgend jaar vliegtuigtechniek doen in Hoofddorp.
Lostquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Ik moet seizoen 3 van Lost nog bijkijken
Dat wordt serieus marathonnen....
Ik ga toch sterk zijn (of eigenwijs). Toch bedankt voor het aanbod. Misschien bedenk ik me nog hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
jezus, alweer een nieuwe
DE, meissie
[..]
Lost!
Het ziekenhuis waar ik het over heb is het www.rkz.nl
Dus dat is te doen toch? Als je snel wil?
Dat heb ik ook vaak, dat *** lijf wat je in de steek laat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:15 schreef DarkElf het volgende:
jeetje *bloos...![]()
sorry hoor maar soms heb ik een "life is unfair goddamnit" bui ..
Ik blaas wat af op fok. Dat helpt. En gelijk krijgt toch niemand danquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, dat *** lijf wat je in de steek laat?
Ik moet verdomme een uur bijkomen van o.a. de nekpijn als ik een ritje met de auto heb gemaakt, zit niet eens achter het stuur, en de drempels zijn hoog, waardoor je heen en weer geschud wordt.
Dan denk ik waarom ik? Ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt en dan laat mijn lijf me ook nog in de steek met de meest normale dingen![]()
![]()
![]()
Dat dus, en dan ga ik gewoon weer verder na ff in mijn eentje gejankt te hebben
Ik loop al een maand of twee bij een psych, juist omdat ik het zelf niet meer aan kan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer niet te zeuren, heb ik een hekel aan, maar soms moet het ff idd.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet verdomme een uur bijkomen van o.a. de nekpijn als ik een ritje met de auto heb gemaakt, zit niet eens achter het stuur, en de drempels zijn hoog, waardoor je heen en weer geschud wordt.
Dan denk ik waarom ik? Ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt en dan laat mijn lijf me ook nog in de steek met de meest normale dingen![]()
![]()
![]()
Hij moet even stoom afblazenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik loop al een maand of twee bij een psych, juist omdat ik het zelf niet meer aan kan.
Die sessies helpen wel, iig is de stoom er weer wat van af. Probleem, die is op vakantie.
Maar ik probeer iig gewoon naar mijn werk te gaan, niets te laten merken en dan weer doodop thuis te zijn. Om te koken en nog wat huishouden te doen, dat hoeft mijn vrouw naast haar werk ook niet allemaal te doen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ja, dat. Even balen mag, moet soms zelfs, maar blijf er niet in steken!En een extra-dikke voor DE
Normaal had ik het sporten om dingen even te verzetten, maar dat doet nog iets te zeer, dus spinning oid laat ik even voor wat het isquote:
Ohzo herkenbaar, mijn ex-schoonmoeder verontschuldigde zich bij elke hobbel in de wegquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet verdomme een uur bijkomen van o.a. de nekpijn als ik een ritje met de auto heb gemaakt, zit niet eens achter het stuur, en de drempels zijn hoog, waardoor je heen en weer geschud wordt.Dan denk ik waarom ik? Ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt en dan laat mijn lijf me ook nog in de steek met de meest normale dingen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |