Ja voertuigentechniek.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. VMBO, dan hebben ze toch ook al een vakgebied gekozen?
Tofquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja voertuigentechniek.
Hij gaat volgend jaar vliegtuigtechniek doen in Hoofddorp.
Lostquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:45 schreef Pheno het volgende:
Ik moet seizoen 3 van Lost nog bijkijken
Dat wordt serieus marathonnen....
Ik ga toch sterk zijn (of eigenwijs). Toch bedankt voor het aanbod. Misschien bedenk ik me nog hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
jezus, alweer een nieuwe
DE, meissie
[..]
Lost!
Het ziekenhuis waar ik het over heb is het www.rkz.nl
Dus dat is te doen toch? Als je snel wil?
Dat heb ik ook vaak, dat *** lijf wat je in de steek laat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:15 schreef DarkElf het volgende:
jeetje *bloos...![]()
sorry hoor maar soms heb ik een "life is unfair goddamnit" bui ..
Ik blaas wat af op fok. Dat helpt. En gelijk krijgt toch niemand danquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, dat *** lijf wat je in de steek laat?
Ik moet verdomme een uur bijkomen van o.a. de nekpijn als ik een ritje met de auto heb gemaakt, zit niet eens achter het stuur, en de drempels zijn hoog, waardoor je heen en weer geschud wordt.
Dan denk ik waarom ik? Ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt en dan laat mijn lijf me ook nog in de steek met de meest normale dingen![]()
![]()
![]()
Dat dus, en dan ga ik gewoon weer verder na ff in mijn eentje gejankt te hebben
Ik loop al een maand of twee bij een psych, juist omdat ik het zelf niet meer aan kan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer niet te zeuren, heb ik een hekel aan, maar soms moet het ff idd.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet verdomme een uur bijkomen van o.a. de nekpijn als ik een ritje met de auto heb gemaakt, zit niet eens achter het stuur, en de drempels zijn hoog, waardoor je heen en weer geschud wordt.
Dan denk ik waarom ik? Ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt en dan laat mijn lijf me ook nog in de steek met de meest normale dingen![]()
![]()
![]()
Hij moet even stoom afblazenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik loop al een maand of twee bij een psych, juist omdat ik het zelf niet meer aan kan.
Die sessies helpen wel, iig is de stoom er weer wat van af. Probleem, die is op vakantie.
Maar ik probeer iig gewoon naar mijn werk te gaan, niets te laten merken en dan weer doodop thuis te zijn. Om te koken en nog wat huishouden te doen, dat hoeft mijn vrouw naast haar werk ook niet allemaal te doen.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ja, dat. Even balen mag, moet soms zelfs, maar blijf er niet in steken!En een extra-dikke voor DE
Normaal had ik het sporten om dingen even te verzetten, maar dat doet nog iets te zeer, dus spinning oid laat ik even voor wat het isquote:
Ohzo herkenbaar, mijn ex-schoonmoeder verontschuldigde zich bij elke hobbel in de wegquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet verdomme een uur bijkomen van o.a. de nekpijn als ik een ritje met de auto heb gemaakt, zit niet eens achter het stuur, en de drempels zijn hoog, waardoor je heen en weer geschud wordt.Dan denk ik waarom ik? Ik heb al genoeg ellende in mijn leven meegemaakt en dan laat mijn lijf me ook nog in de steek met de meest normale dingen![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Maar he, iemand kan er om lachenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor, blijf
Ik zit ook nog in de zorg he, dus kan erg goed relativeren, anders had ik me door Lein allang samen met haar ex in de maas laten flikkeren
Ik vind er niksquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohzo herkenbaar, mijn ex-schoonmoeder verontschuldigde zich bij elke hobbel in de wegen ookwel
Die hoop heb ik 7 jaar geleden al opgegevenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind er niksaan hoor
Ik wil gewoon alleen maar pijnloos, fit, frips en fruitig door het leven
Welke sport heb je in gedachtequote:Op woensdag 11 juni 2008 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die hoop heb ik 7 jaar geleden al opgegeven![]()
Maargoed ik ga binnenkort sporten
Mag dat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Die hoop heb ik 7 jaar geleden al opgegeven![]()
Maargoed ik ga binnenkort sporten
Je zegt dat jij je stoom even kwijt bent na de sessies bij de psych.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar he, iemand kan er om lachen
Die leeftijd ben ik al gepasseerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je zegt dat jij je stoom even kwijt bent na de sessies bij de psych.ff doordenken
Jezus, wat denken jullie wel niet van mij. Ze heeft toch nu vakantie? op vakantie kan ik lekker me stoom af blazen hoor. ff niet werken en leuke dingen doenquote:
sjeesis, ik heb een dirty mind, maar zover doordenken lukt me echt niet!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je zegt dat jij je stoom even kwijt bent na de sessies bij de psych.ff doordenken
ik had je nog gemaild CF, op je hotmail, niet gekregen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Schatjes, ik ga eens even snel huiswaatrs, eten koken voor bezoek & echtgenoot
Ik word één op één begeleid in het begin, er wordt een speciaal programma voor mij opgesteld.quote:
Ik denk nietsquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jezus, wat denken jullie wel niet van mij. Ze heeft toch nu vakantie? op vakantie kan ik lekker me stoom af blazen hoor. ff niet werken en leuke dingen doen![]()
![]()
Ok, stoerquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik word één op één begeleid in het begin, er wordt een speciaal programma voor mij opgesteld.
Daarna wordt er in kleine groepjes met begeleider verder gegaan.
Oh ik hoop btw niet dat ik nu als een softe mama overkom, ik ben echtwel een strenge mama. Structuur en regelmaat enzo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo nu ben ik even een huilebalkje![]()
Milou net aan de foon gehad en ik moest bij haar komen zei ze en ze wilde met mama en cnk slapen![]()
En we heben weekenden geswitched, dus ik zie haar maandag pas![]()
(en ik moest van mijn ex haar streng toespreken omdat ze zowel op school als bij hem thuis al dagen strontvervelend is, en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen aangezien ik de afgelopen maanden amper boos op haar heb hoeven worden)
Ja dat heeft zin, maar alleen als ze weet wat de regels zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Heeft dat zin om 'boos' te worden op haar? Structuur en regelmaat is idd erg belangrijk! Dat moet ie zo langzamerhand toch weten, al lijkt het me heel moeilijk om me daar aan te houden altijd
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Je bent een stoere moeder hoor!
Ik ben zo'n overgevoelige trut dat een vent opnieuw geboren moet worden, wil ik mijn kind bij hem droppen.
Scheiden is dus ook geen optie; tenzij het van tafel en bed is.
Ik denk dat ik gewoon nog een kat neem en homo moeder word. Die rol past me ook prima.
Ikea is goed gegaan, op 2 geurkaarsen na, heb ik niets meegenomen wat niet op mijn lijstje stond. Ik vind de opbergdozen van Ikea zo fijnAlles netjes gelabeled en in een mooie doos. Voor de fijne spulletjes, de mooie witte en voor de kabel rotzooi van meneer , grote plastic bakken die fijn in de tuinkast verdwijnen.
Ik word zo nat van opbergen, op kleur sorteren en wegwerken
Nu lekker een wodka groene thee en dan rustig de keuken in. Mooie dag trouwens in Utrecht vandaag..beetje warm, maar super zonnig!
wat vervelend, heeft dat dan ook tot gevolg dat de eerste dagen bij jou weer wennen zijn of dat niet?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat heeft zin, maar alleen als ze weet wat de regels zijnEn dat ontbreekt dus bij haar vader
deze denk ik?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik wil weten welk soepje dat is. Dude vroeg ook al iets erover in het vorige topic en nu kan ik mn nieuwsgierigheid echt niet bedwingen hoor.
ik was er ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Je bent een stoere moeder hoor!
Ik ben zo'n overgevoelige trut dat een vent opnieuw geboren moet worden, wil ik mijn kind bij hem droppen.
Scheiden is dus ook geen optie; tenzij het van tafel en bed is.
Ik denk dat ik gewoon nog een kat neem en homo moeder word. Die rol past me ook prima.
Ikea is goed gegaan, op 2 geurkaarsen na, heb ik niets meegenomen wat niet op mijn lijstje stond. Ik vind de opbergdozen van Ikea zo fijnAlles netjes gelabeled en in een mooie doos. Voor de fijne spulletjes, de mooie witte en voor de kabel rotzooi van meneer , grote plastic bakken die fijn in de tuinkast verdwijnen.
Ik word zo nat van opbergen, op kleur sorteren en wegwerken
Nu lekker een wodka groene thee en dan rustig de keuken in. Mooie dag trouwens in Utrecht vandaag..beetje warm, maar super zonnig!
Astrid! Ik heb 1 klacht over Ikea. De klacht heet : Babettequote:
Ik draag alleen zwart-wit en roze.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Alles op kleur? Dat is zelfs nog nooit bij me opgekomen als mogelijkheid.
Ik ben meer van de gezellige chaos.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef SHE het volgende:
Dat scheelt; anders was ik namelijk de halve avond in je slaapkamer geweest om het alsnog te sorteren
Overigens geef ik mezelf een schouderklopje voor de subtiele wijze waarop ik elke keer als ik iets koop, de kleur wit, in al zijn tinten naar binnen smokkel.
Toen wij net samen woonden, verzekerde ik hem al dat het huis helemaal wit zou worden. Weliswaar verschillende tinten, maar wit zou het worden.
Hij heeft mij belooft, dat ik hem dan eerst zou moeten onthoofden, verbranden en zijn as van de dom zou moeten pleuren.
Gek genoeg is ons bed nu spierwit; de bestelde keuken ook, al het beddengoed is langzaam aan in de kliko verdwenen en nu fris wit, alle handdoeken, het hifi meubel..
next project : de bank..die gaat zomaar per ongeluk van antraciet naar room wit.
* SHE schudt haar manen en rrrrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaaaaaaaart
Had ie beter mij kunnen treffenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Astrid! Ik heb 1 klacht over Ikea. De klacht heet : Babette![]()
( ps: ik zie jou nooit !!:( )
Wij een gigantische kast van heel veel centjes kopen bij Ikea, staan met wat onderdelen bij de kassa, flikkert de doos om ; met stalen pinnen recht op de voet van mijn meneer.
Die stuur ik dus richting klantenservice voor de EHBO doos.
Komt ie aan bij Babet; zegt dat loeder ' even wachten meneer, u moet net als iedereen op uw beurt wachten '
Hij: 'jamaar, ik bloed'
Zij: 'JE ZIET DAT IK BEZIG BEN!!!!
Ik moet nog 2 keer naar Ikea deze maand; beter vertel je die biatch dat ik rancuneus ben!!!
Verder love ik je winkel
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Alles op kleur? Dat is zelfs nog nooit bij me opgekomen als mogelijkheid.
Ik ben meer van de gezellige chaos.
Heet je ook toevallig Monique ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:29 schreef SHE het volgende:
Ik kan niet tegen kleur; ( serieus )
Mijn moeder heeft mijn hele jeugd jankend in kledingwinkels gestaan omdat ik het vertikte om gekleurde kleding aan te trekken.
Ik wilde alleen wit of zwart.
Pas sinds mijn 27e draag ik roze en ook spijkerbroeken
Van kleuren raak ik een beetje opgefokt. Zo erg, dat ik echt agressief kan worden. Aarde-tinten gaan overigens wel, maar vind ik wat saai.
Maar in een ideale wereld, is bij mij alles wit.
Ik was er om een uur of 3.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Had ie beter mij kunnen treffen![]()
Hoe laat waren jullie er eigenlijkik was er tot 17uur.
En dat is een van mijn directe collega's ik zal het doorgevenhaha en ze is ook nog BHV-er trouwens dus vind het inderdaad niet kunnen ook
Het enige..maar dan ook echt ENIGE wat ik leuk vind aan Des Bouvries is zijn veelvuldig gebruik van de kleur wit.quote:
Kleur in kleding is tofquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:29 schreef SHE het volgende:
Ik kan niet tegen kleur; ( serieus )
Mijn moeder heeft mijn hele jeugd jankend in kledingwinkels gestaan omdat ik het vertikte om gekleurde kleding aan te trekken.
Ik wilde alleen wit of zwart.
Pas sinds mijn 27e draag ik roze en ook spijkerbroeken
Van kleuren raak ik een beetje opgefokt. Zo erg, dat ik echt agressief kan worden. Aarde-tinten gaan overigens wel, maar vind ik wat saai.
Maar in een ideale wereld, is bij mij alles wit.
Eergisteren was ik er ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was er om een uur of 3.
Ik kijk altijd goed of ik je kan spotten hoor!
Dit incident gebeurde overigens eergisteren. en Olivier was echt not amused.
Overigens gaf een slanke man, die ook een of andere code/sleutel voor de kassa had ( beetje kalend, lief en vriendelijk gezicht, nog een lieve goedmaker.
Alle kleerhangers () die ik had, hoefde ik niet af te rekenen. En ik had iets van 7 pakken van 8 hangers ( bumerang )
Dat was wel weer tof.
en, vlot de studie een beetje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Oh, SHE...je moet maar nooit bij mij thuis komen, dan word je wel héél agressiefIk ben juist dól op kleurtjes... hoe meer kleur, hoe leuker. Wat kunnen mensen toch heerlijk verschillen
Ik denk dat ik meer zoals MiMu ben, heerlijke chaos.
Enne, heb ik het nu juist en heb ik een topic gemistStelletjes kletskousen.
Ik heb helemaal geen roze kleding. Ik heb een roze pannenlap en een roze mapje voor mijn FlyLadyspul en dat was het. En die pannenlap is per ongeluk omdat ik het verkeerde zakje pakte. Ik associeer roze met allerlei dingen die ik helemaal niet leuk vind en ik heb het nooit een mooie kleur gevonden. Of ik snap het gewoon niet, dat kan ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik draag alleen zwart-wit en roze.
Snel klaar
Nieteensquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat vervelend, heeft dat dan ook tot gevolg dat de eerste dagen bij jou weer wennen zijn of dat niet?
een wattes?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef Tezz het volgende:
(ik ben een typische ral9001-er).
RAL 9001. De meest standaardkleur die er te verkrijgen is qua verf. Net-nie-wit zeg maar.quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |