Is bij ons ook, herkansingen hebben een eigen diploma-uitreikingquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:48 schreef -0- het volgende:
WTF diplomauitreiking voor de herkansingen?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:22 schreef Ollie_Williams het volgende:
Onze diploma uitrijking is op 27 juni, dan wordt er toch geen wedstrijd gespeeld.
Sociaal voor andere ouders die er dan niet meer bijpassen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week donderdag vanaf 19.30 uur is onze diploma uitreiking. Er mogen gemiddeld 2 mensen meeMooi dat we met zijn vijven gaan.
quote:Beste Havo 5 examenkandidaat,
Nu Nederland de kwartfinale van het EK heeft gehaald, is de mogelijk aanwezig dat Nederland ook de halve finale bereikt. Mocht dit gebeuren, dan valt deze halve finale samen met de diploma-uitreiking van havo 5. Om de feesten rond beide gebeurtenissen maximaal te kunnen vieren, vervroegen we de diploma-uitreiking.
Enz. enz enz
Een echte fan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:09 schreef Kriegel het volgende:
Bij mij 1 juli om 19:30, wordt er dan nog gespeeld? Toch niet de finale hoop ik?
En zo hoort het ook, hier dus ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
2 juli is mijn diploma-uitreiking pas. Dus geen gekloot met dat ik het EK voetbal mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |