Ook leuk !quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Op donderdag ga ik sowieso niet: dan ga ik altijd naar de sneak preview![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:
Michiel & Gerard die commentaar leveren bij NED-FRA
"Ja uh, nu gaat er een mannetje met een rond voorwerp wandelen naar links... oh nee, naar rechts... oh nee, naar links... LAAT DIE BAL NOU EENS LIGGEN!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:
Michiel & Gerard die commentaar leveren bij NED-FRA
Frank Snoeks doet tegenwoordig toch altijd het Nederlands elftal?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan moet ik kiezen tussen hun en Evert
In het Evert-topic zei net iemand dat hij vrijdag isquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Frank Snoeks doet tegenwoordig toch altijd het Nederlands elftal?
Evert verzorgt het commentaar? Pffffff die man is een drama! Misschien is het commentaar van Michiel - Gerard bij de wedstrijd niet eens zo'n slechte optie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
Maar dan moet ik kiezen tussen hun en Evert
Snoeks is een stuk ergerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Evert verzorgt het commentaar? Pffffff die man is een drama! Misschien is het commentaar van Michiel - Gerard bij de wedstrijd niet eens zo'n slechte optie.![]()
Snoeks? Ja, ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
Snoeks is een stuk erger![]()
Evert is tenminste vermakelijk
Maar ben benieuwd hoe Gerard & Michiel het gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |