Té goed zelfs. Die wagon trains blijven maar tabak dumpen in mijn hoofdstad, mijn arme sigarenmakertje kan het niet bijbenen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef NoCigar het volgende:
Dat automatisch handelen tussen je eigen steden gaat trouwens erg goed.
In het zelfde straatje vond ik Conflict ook helemaal zo slecht niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef beeer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk niet helemaal representatief, omdat het een cutscene is. En die zijn meestal veel mooier dan het echte spel
nee moederland is niet zichtbaar, je ziet alleen als je schepen in je moederland aankomen een venster wat een haven moet voorstellenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:54 schreef KreKkeR het volgende:
Ik ben zelf totaal niet bekend met Colonization maar het klinkt interessant!
Zie je op de wereldkaart eigenlijk ook het moederland? (Vergelijkbaar met hoe je een ander rijk in de Civ-games ziet?
En is het spel ondertussen al uit in Nederland?
Ja. Onder andere bij Dynabyte en Dixons is hij op voorraad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:54 schreef KreKkeR het volgende:
En is het spel ondertussen al uit in Nederland?
Toch wel een Engelse versie met Engelse handleiding hoop ik?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja. Onder andere bij Dynabyte en Dixons is hij op voorraad.
Plus hij staat op Steam, is met de huidige dollarkoers nog 2 euro goedkoper ook.
Geen idee, ik neem aan van wel. Alleen EA wil geloof ik nog wel eens een game vernederlandsen, een verdwaalde Sims of Harry Potter of zo. Met normale, volwassen games gebeurt dat vrijwel niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch wel een Engelse versie met Engelse handleiding hoop ik?
mwoah burnout 3 en pure heb ik jammergenoeg dus wel nederlandstaligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem aan van wel. Alleen EA wil geloof ik nog wel eens een game vernederlandsen, een verdwaalde Sims of Harry Potter of zo. Met normale, volwassen games gebeurt dat vrijwel niet.
Misschien kun je het zo regelen met de winkel dat je 'm terug kunt brengen als hij niet-Engels is.
Geef anders even antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef RickoKun het volgende:
Of jullie tyfen op met het bespreken van andere spellen in dit masterlijke topic
UIteraard kan dat, gewoon naar het gewenste vakje laten lopen en aldaar de gewenste actie uitvoeren. Waarschijnlijk kun je dat ook queuen met Shift, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:27 schreef PurnodePurno het volgende:
Kan ik een pionier ook handmatig opdrachten tot verbetering van het land geven? In plaats van dat hij alles automatisch gaat doen. Automatisch zuigt namelijk grote tijd, zeker in het begin.
Oké tanx. Ik heb Civ 4 nooit gespeeld en heb bijzonder veel moeite met de interface.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
UIteraard kan dat, gewoon naar het gewenste vakje laten lopen en aldaar de gewenste actie uitvoeren. Waarschijnlijk kun je dat ook queuen met Shift, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb 'm vandaag gehaald. Nederlandse handleiding, spel is geloof ik gewoon in het Engels (afgaande van het installatiemenu).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem aan van wel. Alleen EA wil geloof ik nog wel eens een game vernederlandsen, een verdwaalde Sims of Harry Potter of zo. Met normale, volwassen games gebeurt dat vrijwel niet.
Misschien kun je het zo regelen met de winkel dat je 'm terug kunt brengen als hij niet-Engels is.
Mijn Engelse handleiding heeft 72 pags. Dus zo heel veel zal de vertaling ook niet weggelaten hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:28 schreef KreKkeR het volgende:
De Nederlandse handleiding telt trouwens incl. laatste lege pagina voor notities 68 pagina's. Zijn er hier toevallig mensen met de Engelse handleiding? Ben benieuwd hoeveel pagina's deze heeft. Ben namelijk benieuwd of er zaken zijn weggelaten. Ik vind de handleiding namelijk zeer beknopt, zeker vergeleken met die van Civ 4...
Gefeli.quote:
Nog nooit meegemaakt. Zolang je de automation maar uit hebt staan, hoort elk mannetje te doen wat je hem hebt opgedragen te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:45 schreef Cubewoods het volgende:
Ik heb dus van die farmers enzo in me steden gezet, ze laten farmen en dan jobs gelockt. Maar toch blijven ze steeds andere dingen gaan doen waardoor me stadjes steeds zonder voedsel zitten en iedereen eruit schoppen. Heb automation geprobeert, proberen te locken maar het blijft steeds veranderen. Iemand enig idee of dat nou gewoon een bug is of ik wat fout doe? Nog nooit eerder een civ game gespeeld =c
Het is zo dat als een stad 200 food gespaard heeft, er een nieuwe kolonist in die stad verschijnt en de food weer naar 0 gaat. Is dat niet gewoon wat er gebeurt bij jou?quote:zonder voedsel zitten en iedereen eruit schoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |