Hoebedoelu?quote:Wie van jullie heeft er geen erg zin zich te (laten) filmen bij het neuken?
Ik maar denken dat het in scene was gezetquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Toen ik gisteren je moeder volblafte stond je vader het te filmen. Ik denk dat hij het inmiddels wel op usenet gezet heeft
En waarom niet engeltje?quote:
Wat is je IP adres? Kan ik mijn kennis uit het boek Hacking For Dummies toepassenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb nog wel wat van zulke filmpjes op mn PC
maar het is inderdaad vooral geil op het moment zelf, het terugkijken is niet bijster interessant.
sukkelquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:01 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wat is je IP adres? Kan ik mijn kennis uit het boek Hacking For Dummies toepassen
Ik denk dat het best opwindend kan zijn, maar een 3e partij erbij schrikt me toch een beetje afquote:
Aha, dat bedoelde je dus.quote:Wie van jullie heeft er geen erg in zich te (laten) filmen bij het neuken?
Eensch! Heb mezelf gefilmd en ook het geluk gehad een koppel te mogen filmen! Was idd een grandioze ervaring. Vooral op het moment zelf, maar het mooie is dat je het leuk kunt herbeleven door er opnieuw naar te kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef TheDarkPrince het volgende:
Wie van jullie heeft er geen erg in zich te (laten) filmen bij het neuken?
Heb het zelf wel es gedaan en dat geeft me ook wel een kick, zeker het feit dat de ander zich wil laten filmen. Doe er voor de rest nix mee, gaat eigenlijk meer om dat moment.
Dus, wie?
Hoeft niet per se door een 3de partij hè, dat heb ik bijvoorbeeld ook niet gedaan. Je hebt twee handen, gewoon eentje op de bil en met de ander de camera vastquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:06 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik denk dat het best opwindend kan zijn, maar een 3e partij erbij schrikt me toch een beetje af.
Maar dat kan ook een kwestie zijn van over de drempel stappen.
127.0.0.1 leef je uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:01 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wat is je IP adres? Kan ik mijn kennis uit het boek Hacking For Dummies toepassen
Niiice! Heb ook wel es een trio gedaan, maar die wilden niet gefilmd worden...quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:08 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Eensch! Heb mezelf gefilmd en ook het geluk gehad een koppel te mogen filmen! Was idd een grandioze ervaring. Vooral op het moment zelf, maar het mooie is dat je het leuk kunt herbeleven door er opnieuw naar te kijken
lol, heel goed! Manon Thomas kan nog wat van je lerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
127.0.0.1 leef je uit
zitten wel in een rar met 16 tekens wachtwoord, dat gaat je wel een paar jaar duren
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:26 schreef jpg97 het volgende:
Ik wilde dat met een hele dikke ex van mij, maar in die tijd hadden ze nog geen groothoeklenzen
Ik wilde dat met een hele dikke ex van mij, maar in die tijd hadden ze nog geen groothoeklenzen
Dat is het geworden, maar in eerste instantie stond er ook nog 'zin' tussen. En dan raak je mij kwijt, begrijpend lezenderwijs.quote:
Ik zorg er in ieder geval wel voor dat niemands gezicht in the picture is, dan boeit het me ook niet als het op internet komt. Maar ik snap wel dat dat voor meisjes/vrouwen anders ligt... Straks ziet opa het nog!quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef fruityloop het volgende:
Nee nooit laten doen, geen behoefte aan, en dat soort filmpjes komen altijd wel via via op internet oid terecht.
En dan draait ie zich om in het graf.quote:
Ik heb wel eens gehoord dat mensen een mobieltje meenemen in de kist (just in case), maar een smartphone met internet mee in je laatste rustplaatsquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan draait ie zich om in het graf.
Ja, want mobieltjes doen het ook zo goed twee meter onder de grondquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:22 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat mensen een mobieltje meenemen in de kist (just in case), maar een smartphone met internet mee in je laatste rustplaats
heet jouw pc local.host..??quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
127.0.0.1 leef je uit
zitten wel in een rar met 16 tekens wachtwoord, dat gaat je wel een paar jaar duren
Dat was inderdaad briljant ja!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:09 schreef Koepert het volgende:
Tucker Max tries buttsex - Hilarity does not ensue
alsof je zoiets aan vrienden gaat laten zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:00 schreef fruityloop het volgende:
Nee nooit laten doen, geen behoefte aan, en dat soort filmpjes komen altijd wel via via op internet oid terecht.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef TheDarkPrince het volgende:
Wie van jullie heeft er geen erg in zich te (laten) filmen bij het neuken?
Heb het zelf wel es gedaan en dat geeft me ook wel een kick, zeker het feit dat de ander zich wil laten filmen. Doe er voor de rest nix mee, gaat eigenlijk meer om dat moment.
Dus, wie?
Dat is inderdaad wel gaaf!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
Filmen is leuk om te doen, echter opnemen hoeft voor mij niet. Waar het ons om gaat is dat terwijl één van ons wat close-upjes maakt tijden het spel, het levensgroot te zien is op de 42 inch plasma TV.
Vooral is het voor de vrouw natuurlijk geil om te zien hoe ze geneukt word.
Als je het filmt, dan neem je het toch ook op? Ik begrijp niet zo wat je daarmee bedoeld...quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
Filmen is leuk om te doen, echter opnemen hoeft voor mij niet. Waar het ons om gaat is dat terwijl één van ons wat close-upjes maakt tijden het spel, het levensgroot te zien is op de 42 inch plasma TV.
Oeh, das minder...! Is ze nu gebanned van huis of hebben ze het opgelost?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:31 schreef Kantorka het volgende:
Nou ik ken een stel die dat regelmatig doen. Maar op een verjaardag per ongeluk de verkeerde videoband in de speler deden. En haar ouders zijn van de Jehova's. Dikke ruzie dus.
Mij lijkt het wel leuk hoor.
Nou, zo te zien is jouw signature gelogenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Innocence het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel gaaf!
Ben alleen bang dat ik me dan wat te bewust wordt van hoe het eruit ziet, dat ik minder geniet.
Filmen is leuk, maar het risico dat het in verkeerde handen/op internet terecht komt, wil ik niet nemen
nee maar als zijn relatie uitgaat en zijn vriendin/vrouw het op internet wil zettenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alsof je zoiets aan vrienden gaat laten zien
Precies, een echte Fokker weet dat wel. Hoe vaak is daar wel niet een bericht over geweest... Maar niet alle mannen doen dat hurrr!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:28 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
nee maar als zijn relatie uitgaat en zijn vriendin/vrouw het op internet wil zetten
En hoezo is het er nooit van gekomen? Kennelijk heb je geen problemen met foto's... Of komt het omdat je vriend er niet voor openstaat?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:27 schreef tinkerbell- het volgende:
lijkt me wel geil, nooit gedaan of laten doen, wel veel actiefoto'smaar (nog) geen filmpje
is ook het laagste wat je kan doen vind ik, er is ooit een naaktfoto van mij het internet overgegaan waar ik uiteraard helemaal niet blij mee was 'dankzij' een exquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Precies, een echte Fokker weet dat wel. Hoe vaak is daar wel niet een bericht over geweest... Maar niet alle mannen doen dat hurrr!*wijst naar zichzelf*
nee heel gek eigenlijk, we hebben het er weleens over gehad om het te doen maar tot nu toe is het alleen maar bij foto's gebleven (wat ook wel geil isquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
En hoezo is het er nooit van gekomen? Kennelijk heb je geen problemen met foto's... Of komt het omdat je vriend er niet voor openstaat?
Maar had je daarna niet zoiets van "dat doe ik niet meer"?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
is ook het laagste wat je kan doen vind ik, er is ooit een naaktfoto van mij het internet overgegaan waar ik uiteraard helemaal niet blij mee was 'dankzij' een ex
die fotos die ik toen had waren met mijn gezicht erop, die ik nu heb niet of in ieder geval onduidelijk gemaaktquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Maar had je daarna niet zoiets van "dat doe ik niet meer"?
Slim, maar dat dacht die ene pedofiel ook, door zn gezicht te "verdraaien". En dat is ook weer zichtbaar gemaakt... Ik hoop voor je dat je jouw gezicht in zn geheel hebt weggekniptquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:13 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
die fotos die ik toen had waren met mijn gezicht erop, die ik nu heb niet of in ieder geval onduidelijk gemaakt
Ik heb inmiddels van verschillende mensen die ik ken (na langdurig lobyenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:43 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
is ook het laagste wat je kan doen vind ik, er is ooit een naaktfoto van mij het internet overgegaan waar ik uiteraard helemaal niet blij mee was 'dankzij' een ex
Wat doe je ermee dan? Is toch leuker om het zelf te maken...?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:11 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels van verschillende mensen die ik ken (na langdurig lobyen) verschillende naakt/sex foto's/filmpjes verzameld, puur uit hobby. Ik krijg ze dan ook alleen maar omdat ze me er mee vertrouwen. Als je ooit een keer zo'n rotgeintje uithaalt dan is je reputatie op dat gebied naar de klote en krijg je nooit meer wat toegespeeld
Niet iedereen bevind zich in die luxe-positiequote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wat doe je ermee dan? Is toch leuker om het zelf te maken...?
Gewoon, ze verzamelen, ik kijk er na de 1e x nooit naar, maar vind het proces van ze bemachtigen altijd leukquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:14 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Wat doe je ermee dan? Is toch leuker om het zelf te maken...?
Valt wel mee hurrr, ik beloof ze een McKroket en ze liggen alquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:49 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Gewoon, ze verzamelen, ik kijk er na de 1e x nooit naar, maar vind het proces van ze bemachtigen altijd leuk
Tuurlijk is zelf maken leuker, maar dat is helemaal moeilijk voor elkaar te krijgen.
Het gaat er bij ons niet om dat we iets op tape/DVD hebben staan, maar dat we tijdens het neuken de diverse handelingen bij elkaar groot op TV zien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:13 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Als je het filmt, dan neem je het toch ook op? Ik begrijp niet zo wat je daarmee bedoeld...
Dit is nou hoe vrouwen over sex denkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik hoef dat echt niet te zien, om dezelfde reden dat ik niet hoef terug te zien hoe ik zit te eten.
Lijkt me eigenlijk ook wel wat... Ben zelf wel een beetje een exhibitionist en voyeurquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef johnbrooks het volgende:
wij spelen af en toe wel eens achter de webcam (met een bevriend koppel) of met een ander koppel in dezelfde ruimte - maar dat loopt wel eens verkeerd af.
Ooit hebben we wel eens een dame gehad die alleen maar toekeek terwijl we bij haar in bed sex hadden en zij in een zeteltje zat - best opwindend
... en eigenlijk nog wel eens voor herhaling vatbaar!
True, maar je kan er ook maatregelen op nemen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:48 schreef Aventura het volgende:
Ik zou het nooit, maar dan ook echt nooit doen...Heb teveel gezien daarvoor. Dat soort dingen heeft de neiging om op hele nare momenten, waar je het niet verwacht, weer op te duiken.
wat voor dingen heb je gezien dan? Je zegt het alsof je mensen hebt gezien die elkaars ledematen eraf gingen zagen als gevolg van het filmen tijdens de sexquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:48 schreef Aventura het volgende:
Ik zou het nooit, maar dan ook echt nooit doen...Heb teveel gezien daarvoor. Dat soort dingen heeft de neiging om op hele nare momenten, waar je het niet verwacht, weer op te duiken.
ze kickte op ons bezig te zien, en een beetje op m'n vriendinquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:04 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk ook wel wat... Ben zelf wel een beetje een exhibitionist en voyeur
Maar kickte die dame op het feit dat jullie in haar bed bezig waren of was het wat anders...?
Ik vraag me echt af of die voyeurs liever toekijken dan echt zelf bezig te zijn. Ik ben een echte doe-het-zelver, kijken is leuk, maar dan raak ik gauw verveeld...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:35 schreef johnbrooks het volgende:
[..]
ze kickte op ons bezig te zien, en een beetje op m'n vriendin
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat voor dingen heb je gezien dan? Je zegt het alsof je mensen hebt gezien die elkaars ledematen eraf gingen zagen als gevolg van het filmen tijdens de sex
Ik ben zelf vrouw en hetero.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:43 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Koop je toch een korsetje voor d'r?
aha! lol, miscommunicatiequote:
Ik had geen zin om het risico te lopen mijzelf later op internet terug te zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
aha! lol, miscommunicatieEn waarom wilde je niet?
En je gunt een ander het (kijk)plezier ook niet? Flauw hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het risico te lopen mijzelf later op internet terug te zien.
geen breezer?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:05 schreef TheDarkPrince het volgende:
[..]
Valt wel mee hurrr, ik beloof ze een McKroket en ze liggen al
Niet dat het nooit meer wordt geopend, maar ik kijk er af en toe nog naar ja... De wat minder geile filmpjes wis ik na verloop van tijd wel... En daarna maak ik nóg geilerequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
maarre
als je dan gefilmd bent kijk je het dan vaak terug? of staat het op je pc om nooit meer geopend te worden?
Als je een nieuwe, ruimdenkendere vriend nodig heb hoor ik het welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:17 schreef StarI het volgende:
Vind het wel erg spannend om te doen, maar meer op het moment zelf. Mijn vriend alleen niet, dus zal niet vaak gebeuren...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:17 schreef StarI het volgende:
Vind het wel erg spannend om te doen, maar meer op het moment zelf. Mijn vriend alleen niet, dus zal niet vaak gebeuren...
Als je een cameraman nodig hebt met ervaring....you know where i'm atquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:05 schreef Poppelien het volgende:
Ik heb het nog niet gefilmd, wel foto's laten maken door mijn vriend terwijl ik bezig was en hij en ikzelf foto's gemaakt tijdens de seks. Was echt wel opwindend.
Zou het best willen (laten) filmen een keer! Of ik het zal terugkijken is dan nog een tweede.. ik kan me voorstellen dat dat ook een erge afknapper kan zijn, ehehe
Daarom moet je het ook zelf houden, en niet aan je vriendin gevenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:55 schreef Nijns het volgende:
Dat filmen is niet echt een goed idee, je weet nooit waar het allemaal terecht komt..
Haha! Ervaring?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook zelf houden, en niet aan je vriendin geven
Wat doen jullie komend weekend?quote:
Koop een spiegelquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
Ik wou het net zeggen, daar kun je een boel lol mee hebben, en als je het dan wilt terugzien kun je er alsnog een camera aan toevoegen als je het eens bent over wat er met de film gebeurt.quote:
In de slaapkamer is een spiegel aanwezig. Echter met een camera kan je bepaalde dingen toch anders "benaderen" dan met een spiegel.quote:
hele setup maken met bouwlampen en statievenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:12 schreef geinig het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst een filmpje gemaakt met mn vriendin, ik vind het erg opwindend om te maken, en terug te kijken. Alleen het beeld was slecht en het geluid helemaal. Dus dat moet beter volgende keer :-)
Het lijkt mij juist helemaal niet leuk om mezelf terug te zien op film. Ik zie mijn gezicht normaal niet, en ik denk dat het nogal een afknapper zou worden om mijn eigen geil kijkende gezicht terug te zien..quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:41 schreef patrickt37 het volgende:
Ieder zijn ding. Je moet iets doen omdat je het samen prettig vind. Heeft je partner(of zelf) er problemen mee, of je voelt je ongemakkelijk, dan moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:47 schreef Poppelien het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist helemaal niet leuk om mezelf terug te zien op film. Ik zie mijn gezicht normaal niet, en ik denk dat het nogal een afknapper zou worden om mijn eigen geil kijkende gezicht terug te zien..
in de trant van: dacht jij even dat je er sexy uit zag..
Nee, ik laat mijn vriend het wel nog eens nakijken, de spiegel vond ik ook al licht onprettig, hehe.
vrouwenreactiequote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:47 schreef Poppelien het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist helemaal niet leuk om mezelf terug te zien op film. Ik zie mijn gezicht normaal niet, en ik denk dat het nogal een afknapper zou worden om mijn eigen geil kijkende gezicht terug te zien..
in de trant van: dacht jij even dat je er sexy uit zag..
Nee, ik laat mijn vriend het wel nog eens nakijken, de spiegel vond ik ook al licht onprettig, hehe.
Hoe mijn gezicht eruit ziet is niet bepaald het eerste waar ik aan denk bij 'gefilmd worden tijdens het neuken'quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En wat is er mis met die reactie? Ook een vrouw mag een eigen mening hebben anno 2008
Tja, op het moment dat je je daar zorgen om moet maken, ben je bij het uitzoeken van je vriend(in) misschien al niet helemaal goed bezig geweest.. De mijne hebben iig niks te vrezen, zo lang ze maar niet vreemd gaat tijdens de relatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef lara88 het volgende:
Hm, ja.. je weet nooit waar het terecht komt. Boze, jaloerse exen.. je weet nooit waartoe die in staat zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |