quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar HBO Bedrijfseconomie dus aan de Hogeschool Zeeland in Vlissingen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik Luchtverkeersleiding wil gaan doen, dus nog ff uitstel hopelijk
[..]
M'n profiel schat
[..]
Klopt hoor
Wil volgend jaar september bij de Luchtverkeersleiding op Schiphol beginnen
Niet echt moeilijk, maar dat is geen een HBO opleiding echt volgens mijquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:39 schreef Milou__ het volgende:
Is dat een moeilijke opleiding? Ik overweeg om die opleiding hierna ook te gaan doen, maar ik hoor er eigelijk niet zo veel positieve verhalen over..
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij moeten jullie dit eens bespreken tijdens een leuk avondje Schouwburg.
Laat ik nou net 2 kaartjes over hebben![]()
verlos me, iemand?....
Ik heb het niet gevolgd. Wat is er aan de handquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij moeten jullie dit eens bespreken tijdens een leuk avondje Schouwburg.
verlos me, iemand?....
[..]
verlos me, iemand?....
Wou je bij mij op school komenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk, maar dat is geen een HBO opleiding echt volgens mijHoezo niks positiefs? Niks mis met de opleiding hoor
Jup, sinds vorig jaar m'n droombaanquote:
ik heb 2 kaartjes voor Bert Visscher vrijdag in de schouwburg (den haag)quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd. Wat is er aan de hand
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ok, de economische opleidingen dan
MER, CE, BE enzo
Vergeet MEM niet als makkelijke opleidingquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ok, de economische opleidingen dan
MER, CE, BE enzo
Dilemma..quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb 2 kaartjes voor Bert Visscher vrijdag in de schouwburg (den haag)
Maarrrrrr vrijdag speelt het NL elftal
Wat zij zegt.quote:
En BI , maar dat is dan weer niet economischquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Vergeet MEM niet als makkelijke opleiding
Waarom heb je ze besteld dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb 2 kaartjes voor Bert Visscher vrijdag in de schouwburg (den haag)
Maarrrrrr vrijdag speelt het NL elftal
en de sociaal opleidingen:quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Vergeet MEM niet als makkelijke opleiding
[..]
verlos me, iemand?....
Managment, economie en marketing? gokjequote:
Is dat makkelijk?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
en de sociaal opleidingen:
PABO, Pedagogiek, Phychologie, Logopedie, SPH
enz...
BI?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En BI , maar dat is dan weer niet economisch
Nu kan ik die vraag niet meer stellen zekerquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:45 schreef Jipje het volgende:
Ik ben het ook niet eens met je hoor piles
quote:
Vooral de taaltoetsquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dat makkelijk?![]()
Een van de moeilijkste opleidingen op het HBO is PABO....
Bedrijfskundige Informaticaquote:
Bedrijfskundige Informaticaquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
BI?
Onderschat de rekentoets nietquote:
wel eens een rekentoets gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dat makkelijk?![]()
Een van de moeilijkste opleidingen op het HBO is PABO....
Heb jij de pabo gedaan dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
wel eens een rekentoets gemaaktVoor mij maak ik m met twee vingers in me neus...En als je het over moeilijke opleidingen hebt op het HBO is er toch wel een klasse verschil tussen die van mij en PABO
Ja, ik vond hem lastig jaquote:
Veel van die opleidingen hebben geen toetsen en makkelijk is een groot woord maar makkelijker als bijv. technische opleidingenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Sowieso wat is er makkelijk aan Psychologie en andere sociale opleidingen?
Ja maar dat is de openingstoets, die is heel easy van rekenenquote:
Wat dat betreft kan BE ook best tegenvallen als je slecht met getallen en logica bentquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Veel van die opleidingen hebben geen toetsen en makkelijk is een groot woord maar makkelijker als bijv. technische opleidingen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Veel van die opleidingen hebben geen toetsen en makkelijk is een groot woord maar makkelijker als bijv. technische opleidingen
ik heb ook vrienden die het doen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb jij de pabo gedaan dan?
een vriend van me deed het, en het is veel werk en het omgaan met kinderen doet echt niet iedereen.
Dat alle tentamens meerkeuze zijn met een 70% gokkansverrekeneningquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:48 schreef Yesse het volgende:
Sowieso wat is er makkelijk aan Psychologie en andere sociale opleidingen?
Nee, je kunt het nu voorlopig wel vergeten!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu kan ik die vraag niet meer stellen zeker
Ja maar dan kies je niet zo'n opleidingquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan BE ook best tegenvallen als je slecht met getallen en logica bent
Nouja, ik ben aan het denken om sociologie te gaan studeren en daar komt heel wat wiskundig rekenwerk aan te pas hoor. Mijn leraar vroeg me of ik het wel zeker wist en of ik goed was in wiskunde omdat dat heel erg veel gebruikt wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |