3 uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We zitten met zn alle in een 3u dipje
Ja. Same here.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bij mij al de hele dag eigenlijk
Heb jij je stage opdrachten (verslagen e.d.) al af?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En volgens mij gaat het hier nog een week of 2 duren![]()
Neh, dat moet ik komende week maar eens gaan doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:12 schreef Milou__ het volgende:
Heb jij je stage opdrachten (verslagen e.d.) al af?
4 uur cup-a-soup schatquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:10 schreef Jipje het volgende:
[..]
3 uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen!![]()
Het is alleen thee hier...
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb jij je stage opdrachten (verslagen e.d.) al af?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
Statistieken verslag Piles:
Verslag, welk verslag![]()
I know, maar tis pas 3 uurquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
4 uur cup-a-soup schat
en ik heb er al 2 op vandaagmisschien ga ik vandaag opnieuw voor een derde (gister ook gedaan)
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch fijn als mensen echt naar je luisteren![]()
Gemeen van je bedrijf!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
I know, maar tis pas 3 uur
En ik heb hier geen cup-a-soup, moet het met thee doen...
Tijd voor een perenijsjequote:
Die raket heb ik allang opquote:
Luxe!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gemeen van je bedrijf!!
ze hebben hier soepen heb speciaal cup a soup tomaten laten bestellen.. die is het lekkerst
ja ik ga voor een derde vandaag haha..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Heb er zelfs af en toe in gebetenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[ Insert smerige opmerking over likken ]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:18 schreef Jipje het volgende:Kan ik dan nu vragen wanneer je weer eens online bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik dan nu vragen wanneer je weer eens online bent
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Luxe!
Wij hebben hier een douwe egberts automaat die ongeveer elke dag stuk is... Nu doet ie het alweer 3 dagen aan een stuk, afkloppen!
*iets met stukjesquote:
Dat doe ik binnenkort dan misschien wel eensquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:20 schreef Jipje het volgende:
Dat kan ja.
1-0quote:
Tis gewoon een rotapparaat, heet water krijg je met een druppel koffiequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is klote, van die dingen die kapot gaan.. hopelijk houdt ie het nog heel lang vol!!
quote:
1-1quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe ik binnenkort dan misschien wel eens
Jeugdtraumaquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Kent hier iemand trouwens de Enge Buren??
Ook handig.. NOT!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tis gewoon een rotapparaat, heet water krijg je met een druppel koffieen verder is ie dus heel regelmatig stuk. We moeten er hier op de afdeling 1 bij hebben, want schijnbaar halen we dus teveel drinken en dat kan dat ding niet aan
![]()
Op het podium?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeugdtrauma
Ben er ooit geweest met CKV, en ik was weer diegene die op het podium moest komen
En ik vond ze niet echt grappig
Is ook al een jaar of 6 geleden denk ik, weet niet hoe bekend ze toen warenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Op het podium?Dat heb ik ze nog noot zien doen
Een stuk minder dat wel.. Ach opzich zijn ze nog niet rete beroemd, maar dat maakt het alleen maar leukerquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook al een jaar of 6 geleden denk ik, weet niet hoe bekend ze toen waren
Toevallig dan ook bekend met Niet Schieten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook al een jaar of 6 geleden denk ik, weet niet hoe bekend ze toen waren
Neequote:Op woensdag 11 juni 2008 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Toevallig dan ook bekend met Niet Schieten?
Voornamelijk cabaret (met liedjes).. dus niet zoals Enge burenquote:
Enge Buren is volgens mij het enige cabaret wat we gezien hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Voornamelijk cabaret (met liedjes).. dus niet zoals Enge buren
Maar ook redeiljk onbekend en gaat al lange tijd mee.. misschien tijdens dat zelfde CKV jaar gezien
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:29 schreef Piles het volgende:
Enge Buren is volgens mij het enige cabaret wat we gezien hebben
Gaat verdomd snel hèquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol wou zeggen.. maar 6 jaar geleden is ook wel lang terug.. Maar toen had ik ook CKV en voorstellingen hahaa..
Waar ben je nou steeds johquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef Yesse het volgende:
Goh. Je zou toch zeggen dat ik in die tijd een hoop heb gedaan
Ik verbaas me nog wel eens dat ik over een paar maanden aan m'n 4e jaar beginquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Echt wel
Moet er helemaal aan wennen!
Wat voor een opleiding doe je eigenlijk en waar? HBO of MBO?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar ben je nou steeds joh![]()
[..]
Ik verbaas me nog wel eens dat ik over een paar maanden aan m'n 4e jaar begin
En ik moet steeds denken hoe oud ik ben
Dat heb ik ook wel. Dat ik volgend jaar in principe gewoon zou moeten gaan werken komt er echt niet in bij mijquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar ben je nou steeds joh![]()
[..]
Ik verbaas me nog wel eens dat ik over een paar maanden aan m'n 4e jaar begin
En ik moet steeds denken hoe oud ik ben
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding doe je eigenlijk en waar? HBO of MBO?
? wat is dat?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar HBO Bedrijfseconomie dus aan de Hogeschool Zeeland in Vlissingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |