Je mag mij wel interviewen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Shit, ik zie nu pas dat ik voor een bepaald onderdeel van mijn stageverslag een interview ofzo had moeten houdenGeweldig, net alsof ik daar nu nog tijd voor heb.
Op relatiegebied kende ik je nog niet echt hèquote:
Mijn tegenpool, ff linkje zoekenquote:
Relaties leggen is niet echt mijn best kant... behalve dan in databasesquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag mij wel interviewen hoor
[..]
Op relatiegebied kende ik je nog niet echt hè
[..]
Mijn tegenpool, ff linkje zoeken
quote:De uitvaartverzekering is het product van onderzoek dat zo'n 5 jaar geleden begon op de afdeling wiskunde van Harvard.
We kunnen niets zeggen over hoe de test in elkaar zit. We kunnen je wel met zekerheid zeggen dat je de laatste seconden van je leven geschokt zal zijn over de nauwkeurigheid van deze test.
Christian Rudder (1975-2054)
Chris Coyne (1977-2012)
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef PieterBas het volgende:
Relaties leggen is niet echt mijn best kant... behalve dan in databases
Jaa uhm, ik moet interview houden onder mijn collega's en mijn stagebegeleiders (zowel van stage als van school) lezen het.. beetje lastig verzinnen?quote:
Moet je wel wegblijven..quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
De bulldozer: http://nl.okcupid.com/personality?type=RBSM&g=1&o=1![]()
Past wel mooi bij mn imago hier
Dat wordt een lastige iddquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaa uhm, ik moet interview houden onder mijn collega's en mijn stagebegeleiders (zowel van stage als van school) lezen het.. beetje lastig verzinnen?
Mja idd, dat is echt typisch ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
De bulldozer: http://nl.okcupid.com/personality?type=RBSM&g=1&o=1![]()
Past wel mooi bij mn imago hier
Je weet dat m'n imago hier haaks staat op hoe ik echt ben hèquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet je wel wegblijven..
altijd vermijden: sonates
quote:
Das inderdaad even lastigquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jaa uhm, ik moet interview houden onder mijn collega's en mijn stagebegeleiders (zowel van stage als van school) lezen het.. beetje lastig verzinnen?
quote:
Gaat lekker met julliequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bah, mijn nek zit vast.
Ik ben een masseur.. dus ik kan je nek wel los makenquote:
Ga jij naar Cue, ga ik naar Kiwi [/stalker-mode]quote:
Mijn rug doe je niet zekerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben een masseur.. dus ik kan je nek wel los maken
Neequote:Op woensdag 11 juni 2008 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet ik nu kiezen tussen Nico en PB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |