abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:34:26 #1
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_59299144
Grappige test op internet. Was wel wat animo voor in het stagetopic.
Beantwoord alle vragen en plak de uitslag hier! Vermeld er ook even bij of het klopt of niet.
Doe de test hier (duurt ongeveer 10 minuutjes)
Maak een spoiler van je uitslag, zo voorkomen we ellenlange pagina's. Post buiten je spoiler eventueel kort de uitslag (in mijn geval: Behoedzame Welwillende Seks Dromer (BWSD) )

Ik start:

Ik ben een Behoedzame Welwillende Seks Dromer (BWSD) (komt niet helemaal overeen met mij)

Overwegen:De Playstation (SWSM)
ALTIJD VERMIJDEN: Verse Fruitcocktail (SWLM)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:39:09 #2
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_59299255
je hebt m nog geopend ook
Fuck the EBU
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:40:11 #3
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59299274
Ik: De Playstation
Spontane Welwillende Seks Meesteres (SWSM) Gemakkelijk om de juiste knoppen te vinden. Moeilijk te verslaan. Je bent De Playstation.

Overwegen: iedereen
Altijd vermijden: de streber
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt grotendeels wel
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:40:15 #4
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_59299278
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
je hebt m nog geopend ook
ofcourse, ik moet toch een keer een OP hebben!? Bovendien is het eigenlijk best grappig
pi_59299299
SPOILER
pi_59299515
Voortdurend op zoek naar nieuwe downloads. Jij bent De Browser.

SPOILER
pi_59299723
http://nl.okcupid.com/personality?type=RGSM&g=1&o=1

Vul je eens een test eerlijk in, krijg je dit... klopt toch niet helemaal.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_59299819
Verse Fruitcocktail
Spontane Welwillende Liefdes Meesteres (SWLM)

ALTIJD VERMIJDEN: De Foute Verlosser (BMLM)

OVERWEEG: De Don Juan (SWLM), De Playboy (SWSM), De Buurjongen (SWLD)
SPOILER
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Boks-Chick woensdag 11 juni 2008 @ 11:03:13 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_59299848
Die van mij klopt vrij goed eigenlijk

De NachtzusterSpontane Welwillende Seks Droomster (SWSD) Lief en gewillig. Sexy in wit. Jij bent De Nachtzuster.

Behoedzame Meedogenloze Liefdes Meesteres
ALTIJD VERMIJDEN: De Foute Verlosser (BMLM), Het Bokkenboutje (BMSD)

OVERWEEG: De Parelduiker (SWSD), De Playboy (SWSM)
SPOILER
lolwut
pi_59300967
Ik ben precies hetzelfde als TS
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59301523
De Buurjongen
Spontane Welwillende Liefdes Dromer (SWLD)
SPOILER
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59302883
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef JoostPayne het volgende:
De Buurjongen
SPOILER
sukkeltje
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59302981
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef behangplakker het volgende:

[..]

sukkeltje
omg
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59303135
SPOILER
pi_59303224
SPOILER
Ik moet zeggen... Zit er zeker niet ver naast. Alhoewel ik niet van dansen houd, dat heb ik zelfs nog gezegd.
"All lies and jest, still, a man hears what he wants to hear and disregards the rest."
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:13:02 #16
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_59303242
De Schuifelaar
Behoedzame Welwillende Liefdes Dromer (BWLD)
SPOILER
ALTIJD VERMIJDEN: De Strijdbijl (BMLM)

OVERWEEG: Het Bruidsmeisje (BWLM), De Sonate (BWLD)

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:35:47 #17
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_59303819
SPOILER
Nee, iamredleader, ik heb niet gekopieerd
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_59304467
Ik wacht rustig af....
SPOILER

[ Bericht 44% gewijzigd door JonKeL op 11-06-2008 14:01:00 (Foutje bedankt) ]
pi_59305051
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef -SL- het volgende:
Nee, iamredleader, ik heb niet gekopieerd
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:27:24 #20
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59305253
De Don Juan
SPOILER
Grappig, sommige dingen kloppen inderdaad...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59307982
Chemisch Gevaar

Spontane Meedogenloze Seks Dromer (SMSD)

klik
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:20:51 #22
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_59308705
Kuch. De Sonate
SPOILER
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_59309157
De Wilde Roos.

Spontane Meedogenloze Liefdes Droomster (SMLD).
SPOILER
ALTIJD VERMIJDEN: De Vrijgezel (BWSM).

OVERWEEG: De Spoortrekker (SMLM).
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:10:06 #24
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_59310121
Ik ben te jong...
love's a loaded gun....
pi_59310291
Ingevuld "homo"
quote:
Weet je absoluut zeker waar de clitoris zit?
Ja

Nee
Wat is dat voor een vraag?
pi_59310342
Chemisch Gevaar
Spontane Meedogenloze Seks Dromer (SMSD)

ALTIJD VERMIJDEN: De Schuifelaar (BWLD)

OVERWEEG: Chemisch Gevaar (SMSD), Het Bokkenboutje (BMSD)
pi_59318215
De Nachtzuster
Spontane Welwillende Seks Droomster (SWSD)
Lief en gewillig. Sexy in wit. Jij bent De Nachtzuster.

OVERWEEG: De Parelduiker (SWSD), De Playboy (SWSM)

Dus, nog parelduikers en playboys in tha house ?
SPOILER
pi_59319027
Vooral aan het strand te vinden. Vriendelijk en enthousiast. Jij bent De Parelduiker.

Als een eeuwige tiener stap je parmantig rond, op zoek naar een vluggertje. Je kijkt links, je kijkt rechts, je bent nergens bang voor. Waarom zou je? Niemand legt jou een strobreed in de weg. Liefde is leuk, maar niet voor jou op het moment. Je bent eigenlijk meer bezig met de bloemetjes en bijtjes dan met parels te bewonderen en aanbidden.

Je bent wat je noemt een sociaal dier. Je maakt iedereen in met een grapje en je wordt nooit vervelend, heel braaf, eigenlijk. Maar binnenin borrelt het van onvervuld verlangen.... schelpjes, kokkels en mossels in overvloed, het zal allemaal wel, maar waar is die parel?

Probeer ze maar eens open te breken, die oesters. Kijken, ja, leuk hoor, het ziet er ook allemaal prachtig en stralend uit. Maar jij wil die donkere diepte in, op zoek naar de ene perfecte schat. Misschien moet je wat doortastender worden? Misschien moet je wat minder vaak zo’n schelpje links laten liggen. Neem zo'n mosseltje in de hand, splijt het open en neem een hap. Zo krijg je de smaak wel te pakken.

ALTIJD VERMIJDEN: Het Kleine Geheimpje (BWSM), De Playstation (SWSM)

OVERWEEG: De Strijdbijl (BMLM), De Nachtzuster (SWSD)
pi_59319090
Oh, hoi Breathtaking!
pi_59319097
Hm. ik vind de parelduiker eigenlijk helemaal niet op mijn type lijken
pi_59319249
Er klopt overigens geen reet van, maar dat terzijde.
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:04:23 #33
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_59319517
Het Plotselinge Vertrek
Spontane Meedogenloze Liefdes Meesteres (SMLM)
SPOILER
ALTIJD VERMIJDEN: De Masseur (BWSD), Een Echte Heer (BWLM)

OVERWEEG: De Spoortrekker (SMLM), iemand net zoals jij
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:09:17 #34
137556 L.no
Midlife crisis
pi_59319704
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:48 schreef Noodly het volgende:
Voortdurend op zoek naar nieuwe downloads. Jij bent De Browser.

SPOILER
Ah, die heb ik ook.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_59319705
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:58 schreef Cosworth het volgende:

Hahaha zo bedoelde ik het niet hoor maar vergelijk die 2 eens dan, wat zijn precies de overeenkomsten?
pi_59319796
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hahaha zo bedoelde ik het niet hoor maar vergelijk die 2 eens dan, wat zijn precies de overeenkomsten?

Evenals je mannelijke tegenhanger, De Parelduiker, ben je lief, grappig, en nooit te beroerd om iets voor een ander te doen. Het leven mag volgens jou best met een korreltje zout genomen worden en de liefde ook. Je lacht vaak, een glimlach, niet zo'n gemeen zuster lachje. Je hebt zichtbaar een hoop plezier en dat maakt je populair.
pi_59319936
SPOILER
pi_59320305
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Evenals je mannelijke tegenhanger, De Parelduiker, ben je lief, grappig, en nooit te beroerd om iets voor een ander te doen. Het leven mag volgens jou best met een korreltje zout genomen worden en de liefde ook. Je lacht vaak, een glimlach, niet zo'n gemeen zuster lachje. Je hebt zichtbaar een hoop plezier en dat maakt je populair.
En dat ben jij dus allemaal? Dat staat namelijk heul niet in jouw stukje
pi_59320405
Ja, maar ik zeg toch: dat stukje van mij klopt niet!
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:40:50 #40
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_59324316
Linkmiegel heeft hem ook ingevuld maar hij kan zelf niet posten
Zie hieronder

De dekhengst. Jij bent die lekkere boy verderop in de straat. Altijd zo grappig en omin tranga en je loopt graag langs, om te feesten. Je zit eerder aan de dochter van de buurvrouw dan dat je een kopje koffie met haar drinkt.

Wij hebben goede hoop voor je. Je bent spontaan, geliefd en seksueel actief. Er komt gerust een tijd dat je meer gewaardeerd zal worden — ook door die lekkere buurvrouw.

Blijf dus vooral veel buurten. Laat ze rustig op je schouders uithuilen en sla op het juiste moment toe. Wees die goede betrouwbare vriend want ze komen uiteindelijk toch bij jou terecht..... Sla toe op een zwak moment.

Geduld is een schone zaak en jouw grote voordeel is dat je niet hoeft te zoeken, alle bitches komen zelf naar je toe. Als je naarstig gaat speuren zou je nog wel eens lelijk op je neus kunnen vallen en als dat te vaak gebeurt, loop je de kans te veranderen in een loser. Dat is die man verderop in de straat, waar iedereen liever met een grote boog omheen loopt - want je weet maar nooit - dus kinders: blijf uit de buurt!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 11:17:19 #41
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_59358769
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef JoostPayne het volgende:
De Buurjongen
SPOILER
Idem.
pi_59368347
De Wilde Roos
Spontane Meedogenloze Liefdes Droomster (SMLD) Mooi, maar lastig om te plukken. Jij bent De Wilde Roos.
SPOILER
ALTIJD VERMIJDEN: Het Kleine Geheimpje (BWSM)

OVERWEEG: Het Plotselinge Vertrek (SMLM)

klopt eigenlijk best wel
  vrijdag 13 juni 2008 @ 17:48:45 #43
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59368601
Ik vind hem wel leuk.....
SPOILER
be nice or go away
pi_59376176
lol
Back to the 70's
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:16:58 #45
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_59378231
SPOILER
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_59378736
Heb 'm ook maar gemaakt en de uitslag is:
De Wilde RoosSpontane Meedogenloze Liefdes Droomster (SMLD)
SPOILER
  vrijdag 13 juni 2008 @ 23:53:03 #47
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_59379288
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
Kuch. De Sonate
SPOILER
Wij moeten elkaar vermijden
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  Moderator zaterdag 14 juni 2008 @ 03:28:05 #48
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_59382322
SPOILER
don motherfucking juan eh
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_59409329
Jezus wat kut:
De BuurjongenSpontane Welwillende Liefdes Dromer (SWLD)
SPOILER
ALTIJD VERMIJDEN: De Nimf (BMSD)

OVERWEEG: Het Bruidsmeisje (BWLM), Verse Fruitcocktail (SWLM)
Da gao nie nou!
pi_59436492
SPOILER
Het klopt wel allemaal.
het geheim van geluk ligt niet in het doen wat je leuk vindt, maar in het leuk vinden wat je moet doen
pi_59442541
De NachtzusterSpontane Welwillende Seks Droomster (SWSD)
Lief en gewillig. Sexy in wit.
Jij bent De Nachtzuster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')