SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt grotendeels wel
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef JoostPayne het volgende:
De Buurjongen
Spontane Welwillende Liefdes Dromer (SWLD)sukkeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen... Zit er zeker niet ver naast. Alhoewel ik niet van dansen houd, dat heb ik zelfs nog gezegd.
"All lies and jest, still, a man hears what he wants to hear and disregards the rest."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALTIJD VERMIJDEN: De Strijdbijl (BMLM)
OVERWEEG: Het Bruidsmeisje (BWLM), De Sonate (BWLD)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, iamredleader, ik heb niet gekopieerd
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
[ Bericht 44% gewijzigd door JonKeL op 11-06-2008 14:01:00 (Foutje bedankt) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig, sommige dingen kloppen inderdaad...R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALTIJD VERMIJDEN: De Vrijgezel (BWSM).
OVERWEEG: De Spoortrekker (SMLM).I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALTIJD VERMIJDEN: De Masseur (BWSD), Een Echte Heer (BWLM)
OVERWEEG: De Spoortrekker (SMLM), iemand net zoals jij
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:48 schreef Noodly het volgende:
Voortdurend op zoek naar nieuwe downloads. Jij bent De Browser.Ah, die heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hahaha zo bedoelde ik het niet hoorquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha zo bedoelde ik het niet hoormaar vergelijk die 2 eens dan, wat zijn precies de overeenkomsten?
En dat ben jij dus allemaal? Dat staat namelijk heul niet in jouw stukjequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:11 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Evenals je mannelijke tegenhanger, De Parelduiker, ben je lief, grappig, en nooit te beroerd om iets voor een ander te doen. Het leven mag volgens jou best met een korreltje zout genomen worden en de liefde ook. Je lacht vaak, een glimlach, niet zo'n gemeen zuster lachje. Je hebt zichtbaar een hoop plezier en dat maakt je populair.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:07 schreef JoostPayne het volgende:
De Buurjongen
Spontane Welwillende Liefdes Dromer (SWLD)Idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALTIJD VERMIJDEN: Het Kleine Geheimpje (BWSM)
OVERWEEG: Het Plotselinge Vertrek (SMLM)
klopt eigenlijk best wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.be nice or go away
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
Kuch. De SonateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij moeten elkaar vermijden
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don motherfucking juan ehOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALTIJD VERMIJDEN: De Nimf (BMSD)
OVERWEEG: Het Bruidsmeisje (BWLM), Verse Fruitcocktail (SWLM)Da gao nie nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klopt wel allemaal.het geheim van geluk ligt niet in het doen wat je leuk vindt, maar in het leuk vinden wat je moet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |