Ik heb ervoor gezorgd dat het uit ging. Krijg ik nu ook een zoen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
Dan wil ik ook jou zoenen!
Ook al had je er níet voor gezorgd. Jij bent Krea. Dus zoenmateriaal!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat het uit ging. Krijg ik nu ook een zoen?
Dat is denk ik ook een reden waarom ze met een ander stond te zoenen voor z'n ogen..quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:15 schreef Karammel het volgende:
Op het festival wilde ze duidelijkheid dus heeft ze voor jou ogen met hem staan zoenen. Ze hoopte dat jij het uit zou maken zodat ze zich helemaal nergens wat van aan hoefde te trekken. Maar nee, het komt er weer niet van.
Kun je dat even wereldkundig maken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:00 schreef Copycat het volgende:
Jij bent Krea. Dus zoenmateriaal!
Als je de post per pagina hoger instelt, hoef je voortaan minder pagina's te lezen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:16 schreef skadhd het volgende:
tering. 7 pagina's gelezen en geen verhaal van TS.
BAH
Is FB voldoende?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
Kun je dat even wereldkundig maken?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef Karammel het volgende:
Het was al snel duidelijk dat TS een zwakkeling was. Dit was te verwachten.
Zijn ex is in ieder geval eindelijk van hem verlost. Die kan na 2 jaar eindelijk weer doen waar ze zelf zin in heeft zonder de hele tijd de hete adem van TS in haar nek te voelen. Wat zal die blij zijn uiteindelijk zeg ! Is er toch nog iemand goed uit dit hele verhaal gekomen.
Met een beetje geluk zien we over een aantal weken een update. In de vorm van een topic van zijn ex dat er een stalker achter haar aan zit. Ik zie het wel gebeuren eigenlijk. TS heeft zijn vrienden allemaal in de steek gelaten en het enige wat hij nog had was zijn vriendin.
Geniaal.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.
En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.
Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
Dat is toch meer iets voor vrouwen?.. vlak voordat ze op vakantie gaan het uitmaken. Om vervolgens als de vakantie weer voorbij is huilend bij je terug te komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Begin van de zomer is altijd een prima tijd om het uit te maken. Lekker rondneuken met hitsige meisjes.
Leuke naam.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef Leanne het volgende:
Goed zo TS, veel sterkte.
Als ik je verhaal zo lees is ze jou gewoon niet waard. Het kan gewoon niet dat ze met een andere jongen afspreekt terwijl ze een relatie heeft met jou.
Ik had bij die gast nog even een bezoekje aan de kaakchirurg afgedwongen, maar respect voor je zelfbeheersing.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Eerst had ik nog hoop maar toen ik haar zag zoenen met die gozer was het voor mij ook klaar ik begrijp het niet na twee jaar.
Dat soort gasten denken alleen met hun pik, en realiseren zich (nog) niet dat ze hetzelfde geintje bij hem kan flikken. Hoe dan ook, het is het niet waard om een strafblad te krijgen door een hersenloze hond in elkaar te schoppenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik had bij die gast nog even een bezoekje aan de kaakchirurg afgedwongen, maar respect voor je zelfbeheersing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |