TS heeft al 2 jaar lang al zijn afspraken en plannen aan de kant geschoven voor zijn vriendin. Ik heb zo'n vermoeden dat dit er ook nog wel bij kan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanavond toch?
Maar dan mis je de voetbal
Doe eens foto's van jullie plaatsen, gaan we kijken wie de lelijkste isquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaan
Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaanen dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.
maar geloof al dat er meer gebeurd is hoor. zijn genoeg avonden samen aleen geweest.
Doe dan ook meteen even foto van die vriendin, kijken bij wie ze beter pastquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:59 schreef right_turn het volgende:
[..]
Doe eens foto's van jullie plaatsen, gaan we kijken wie de lelijkste is
Vriendin? Je bedoelt ex-vriendin?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Doe dan ook meteen even foto van die vriendin, kijken bij wie ze beter past
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Vriendin? Je bedoelt ex-vriendin?
Ik denk dat zij er al wel uit isquote:
balls?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
Heb de reacties niet gelezen maar grow a pair.
Daar kwam een groot deel van de reacties ook op neer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef cesareborgia het volgende:
Heb de reacties niet gelezen maar grow a pair.
Dat wisten we al. De kunst is nu om zo afscheid te nemen dat jij tenminste nog íets van je eigenwaarde overhoudt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:55 schreef Geist het volgende:
tja wat heb ik er eigenlijk aan, weet dat het uit gaat.kan r niks meer aan doen.
Kijk, daar begint het al. Tuurlijk zal het aan jullie allebei gelegen hebben dat de relatie uiteindelijk fout liep, maar vreemdgaan = gewoon vieze hoerenstreek, dus zij zit foutquote:ik heb me fouten gehad maar zij ook.
Of ik heb een deel gemist waarin ze geld vroeg voor haar daden, of je gebruikt een misplaatste termquote:
Wow, met deze opmerking mag dit hele topic spontaan naar TRUEquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |