abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59299113
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennen Die gast heeft geen enkele verantwoording naar jou toe hoor. Die ziet gewoon een lekker wijf, met een of andere loserige vriend waar hij haar wel even vanaf gaat helpen.

Het is je vriendin die een verantwoording naar jou toe had, en die heeft ze niet genomen. Sterker nog, ze heeft er bewust voor gekozen om je te bedonderen, dus ALS je al iemand op z'n bek slaat, dan zou het je vriendin moeten zijn.

Maar dan nog, door te gaan slaan laat je alleen maar merken hoe gefrustreerd en machteloos je in werkelijkheid bent. Het is een teken van zwakte, niet van karakter. Iemand met karakter just walks away.
quote:
en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
Ja, want door ziekelijk jaloers te gaan doen en je vriendin aan de ketting te leggen laat je zien dat je heel zelfverzekerd bent
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_59299326
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef Seneca het volgende:

[..]

Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennen Die gast heeft geen enkele verantwoording naar jou toe hoor. Die ziet gewoon een lekker wijf, met een of andere loserige vriend waar hij haar wel even vanaf gaat helpen.

Het is je vriendin die een verantwoording naar jou toe had, en die heeft ze niet genomen. Sterker nog, ze heeft er bewust voor gekozen om je te bedonderen, dus ALS je al iemand op z'n bek slaat, dan zou het je vriendin moeten zijn.

Maar dan nog, door te gaan slaan laat je alleen maar merken hoe gefrustreerd en machteloos je in werkelijkheid bent. Het is een teken van zwakte, niet van karakter. Iemand met karakter just walks away.
[
Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaan

Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaan en dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.
maar geloof al dat er meer gebeurd is hoor. zijn genoeg avonden samen aleen geweest.
pi_59299352
Ik ben benieuhieuwd! Kun je haar niet nu al laten komen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2008 @ 10:44:07 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_59299377
Kwaliteitstopic. Ik wou dat we er meer van hadden.
pi_59299432
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:

[..]

Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaan en dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.

Ontkenningsfase. Ze wil je niet meer, laat dat tot je door dringen.
pi_59299462
En alsvast welkom in het topic "de kunst van het loslaten van je ex"
pi_59299489
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie

om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH

en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....

en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
wrom moe tje hem dan weer op z'n bek slaan.. dat hoertje van je gaat toch vreemd niet die kerel...
I'm not the man you think I am!
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:48:09 #58
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59299497
quote:
mijn vriendin ging alleen met een jongen varen
Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van word ?
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:53:10 #59
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59299626
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.

En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.

Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_59299632
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van word ?
pi_59299657
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.

En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.

Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...

Zeg me dat je dit puur en alleen sarcastisch bedoelt, anders snapt TS het niet
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:54:52 #62
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59299659
quote:

[..]

Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:55:31 #63
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59299671
quote:
[...]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59299718
quote:

[..]

Alsof ze het bij geboorte in geprent krijgen.
pi_59299801
Zo te lezen gaat het deze kant op:

Zij voelt het bij jou al een tijdje vertrouwd en niet meer spannend. Een andere jongen (of een ander voetbal-elftal) is spannender.
Maar dat is niet netjes, dat is bedriegerij, etcetera.
Dus moet ze het goedpraten tegen zichzelf: Ze doet kleine stapjes, ze is nog niet zwanger van hem DUS ze heeft niets fout gedaan, en weet je: Het is eigenlijk allemaal JOUW schuld.

Bereid je maar vast voor op dat laatste. Het ligt niet aan haar, maar JIJ bent veranderd en JIJ laat haar niet vrij en daarom heb JIJ haar vervreemd van jou...

Ja ja ja...

Die meid win je dus niet terug want die heeft in haar hoofd al uitgemaakt dat het aan jou ligt (de meeste vrouwen kunnen niet leven met het idee dat zij zelf iets fout gedaan hebben).
Maar wat je wel kunt doen is haar manier van doen even haarfijn uiteen peuteren en aanwijzen dat zij hier vreemdgaat, dat anders noemt omdat ze niet met de waarheid kan leven, en dan wacht tot JIJ onprettige onderbuikgevoelens krijgt zodat zij kan zeggen: Wat ben jij toch een bezitterige rotzak.
pi_59299895
Hou oud is ts?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:08:23 #67
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59299965
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef mgerben het volgende:
(of een ander voetbal-elftal)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:10:31 #68
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59300028
quote:
...

Je vergeet dat er in de tussentijd ook nog uitgebreid geconclaafd is met haar vriendinnen, die haar stuk-voor-stuk en één-voor-één volmondig gelijk gaven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59300157
Zoals ik in het vorige topic al aangaf was het al over op het moment dat ze vroeg om extra ruimte. Ze had voor zichzelf al lang uitgemaakt dat jij niet de persoon was waarmee ze verder wilde gaan. Alleen hoe maak je een relatie uit van bijna 2 jaar? Lastig, lastig...

Jij hebt haar 2 jaar lang nooit tijd voor zichzelf gegeven. Je liep als een hondje achter haar aan en deed alles voor haar. Geen moment week jij van haar zijde en jou hele sociale leven heb je ook laten varen voor jou vriendin. Daar had je vriendin geen zin meer in. Altijd maar die jongen die achter haar aan loopt. Om het direct uit te maken is ook weer zo wat, dus ze stelt een periode voor waarin jij haar met rust zou laten.

Zij gaat in die periode met een jongen om. Wat doe jij ? Jij gaat de hele tijd SMSjes sturen of ze zich wel weet te gedragen. Dat is het moment waar ze al die tijd op heeft zitten te wachten. Zij vraagt duidelijk om ruimte, maar jij blijft haar toch controleren. Dit gaat steeds iets verder en hier had je al moeten weten dat het niet meer goed zou komen. Er ontstaat ruzie tussen jullie. Vanaf dat moment is ze flink aan de slag gegaan met een andere jongen. In haar optiek was het al uit, dus is dat geen vreemdgaan. Op het festival wilde ze duidelijkheid dus heeft ze voor jou ogen met hem staan zoenen. Ze hoopte dat jij het uit zou maken zodat ze zich helemaal nergens wat van aan hoefde te trekken. Maar nee, het komt er weer niet van. Nu moet ze het zelf uit gaan maken en als ze pech heeft nog een heel verhaal op gaan hangen van hoe en wat. Doe haar een plezier en meld haar heel kortaf dat het uit is. Dan hoeft ze vanavond ook niet uit bed te rollen bij haar vriend om jou even aan de kant te zetten.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59300174
Dit wil ik even volgen.

Het verhaal is goed en de spelfouten ook!
pi_59300495
Is het nou al een keer uit?
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:30:00 #72
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59300552
Ja ik zet er ook even een tvptje bij
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_59300555
Tvp. Ik wil wel weten hoe het afloopt. Succes Geist!
En niet vergeten hier verslag te doen hè, ook al ging het misschien niet zoals je gehoopt had.
In elk geval ben je hoe dan ook na vandaag van die bedriegende trut af.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:31:06 #74
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59300584
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
Is het nou al een keer uit?
TS zit nog in de ontkenningsfase...
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_59300608
Vanavond toch?

Maar dan mis je de voetbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')