Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
Ja, want door ziekelijk jaloers te gaan doen en je vriendin aan de ketting te leggen laat je zien dat je heel zelfverzekerd bentquote:en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
Ik ben niet boos op die jongen hoor hij heeft ze best gedaan. dus warom zou ik hem slaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
Daarmee laat je je alleen nog maar harder kennenDie gast heeft geen enkele verantwoording naar jou toe hoor. Die ziet gewoon een lekker wijf, met een of andere loserige vriend waar hij haar wel even vanaf gaat helpen.
Het is je vriendin die een verantwoording naar jou toe had, en die heeft ze niet genomen. Sterker nog, ze heeft er bewust voor gekozen om je te bedonderen, dus ALS je al iemand op z'n bek slaat, dan zou het je vriendin moeten zijn.
Maar dan nog, door te gaan slaan laat je alleen maar merken hoe gefrustreerd en machteloos je in werkelijkheid bent. Het is een teken van zwakte, niet van karakter. Iemand met karakter just walks away.
[
Ontkenningsfase. Ze wil je niet meer, laat dat tot je door dringen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Geist het volgende:
[..]
Begrijp aleen niet dat zij met zo lelijke gozer kan gaanen dan nog zoenen ook, en het was nog niet eens uit.
wrom moe tje hem dan weer op z'n bek slaan.. dat hoertje van je gaat toch vreemd niet die kerel...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:16 schreef williebart het volgende:
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie
om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH
en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....
en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van wordquote:mijn vriendin ging alleen met een jongen varen
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Wtf man.. Ben ik nou gek als ik hier uitermate achterdochtig van word?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.
En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.
Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
[..]
Natuurlijk. Ze zat gewoon even niet zo lekker in d'r vel maar daar wilde ze jou niet mee lastigvallen, dus sprak ze met die andere jongen af om haar verhaal kwijt te kunnen. Hij snapte echt precies waar ze mee zat en dat was zoooo fijn.
En toen ging jij jaloers doen, ja dat had je echt niet moeten doen. Ze raakte er helemaal van in de war want ze voelde zich zo op haar gemak bij die andere jongen en jij maakte de situatie alleen maar ingewikkelder door zo jaloers te doen, daar had ze je toch nooit reden toe gegeven. Die andere jongen wilde haar alleen maar troosten natuurlijk en dat is gewoon een klein beetje uit de hand gelopen.
Natuurlijk houdt ze nog wel van je, maar ze is wel verschrikkelijk in de war. Dat begrijp je toch wel, ze heeft nu gewoon wat ruimte nodig om erachter te komen wat ze nu eigenlijk wil...
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:01 schreef mgerben het volgende:
(of een ander voetbal-elftal)
quote:
TS zit nog in de ontkenningsfase...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:27 schreef XiChico het volgende:
Is het nou al een keer uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |