abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59298224
Stuur een smsje met 'Het is uit.' Dat is in dit geval een waardige manier om dit af te sluiten.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59298284
smsje,, recht in dr gezicht, smsje is laf.

enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
pi_59298285
Of steek haar in de brand en ga haar met een mes bekrassen. Net zoals die Awa in L'wden deed destijds.
pi_59298378
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:

enu ik ben haar voor hoor ,en al komt ze met lang verhaal zeg ik gewoon hou tog op! klaar HET is OVER..... HET ALLLER BESTU!!!!
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Als je dan toch wil dat ze zich een beetje kut gaat voelen dan moet je korte metten maken.
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:04:51 #30
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59298461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:00 schreef noekje het volgende:
Gewoon gelijk zeggen dat ze de tering kan krijgen, deur openhouden en dat was het.
Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_59298495
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 09:55 schreef Geist het volgende:

Moet ze naar jou toe komen, komt ze naar de voordeur, kun jij zeggen. Aan de deur wordt niet gekocht en het is uit KUTHOER. Deur tegen haar schele neus dichtgooien.
pi_59298515
lekkere reacties hier...

geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.
moge er gedronken worden
pi_59298526
dude, je gaat met haar naar een festival daar bekt ze met andere gast en je maakt het niet uit????

spoor je wel
I'm not the man you think I am!
pi_59298542
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:07 schreef wieringer het volgende:
lekkere reacties hier...

geist zegt zelf al dat hij zijn vriendin niet met andere mannen wil/kan zien, daar gaat het fout.

???
pi_59298559
Ik was blij dat ik me in kon houden en ik wou me party niet verneuken
pi_59298574
en ze komt niet aan me deur we hebben ergens afgesprooken:P
pi_59298575
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Idd, zeg het haar al als ze voor de deur staat, zonder haar binnen te laten, en gooi de deur in haar gezicht dicht. Hopelijk heeft ze er dan ook nog een enorm stuk voor moeten reizen.
Nou, zelfs ik voel me nu al een stuk beter. Hoe goed zou dat dan moeten zijn voor de ts?

Succes Geist! Zorg ervoor dat we ons allemaal goed gaan voelen! Oh, en je geeft ons wel een update hè?
Go hard or go home
pi_59298596
Tuuurlijk
pi_59298611
gooi het morgen wel ff in deze topic
pi_59298638
Het was GVD een hele leuke meid lief en aardig. Had alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar had ik echt niet verwacht

Mag ik misschien wel beetje fout zijn geweest maar heb haar gezegd dat ik er voor wil gaan. en die ruimte heeft zij nog niet gegeven
pi_59298694
Ik had die gast waarmee ze stond te zoenen allang op z'n bek geslagen, serieus
Ik zou zoiets dus ECHTNIET over me heen late lopen , VOORAL NIET als ik het voor me neus zie

om te denken hoe JOUW vriendin iets intiems deelt met een gozer die ze pas kent, gadverdamme
ik zou m'n vriendin voor een week niet willen kussen (als het nog goed zou komen)
BAH

en sowieso de eerste keer dat je vriendin met die gast afgesproke had, toen had je al moeten zeggen dat je er tegen was, en dat je het niet leuk vind dat zij met 'n andere jongen afspreekt....

en als het nog goed zou komen , is het vertrouwen er sowieso vanaf, dus kdenk niet dat t zoals eerst werd
dd
pi_59298719
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar
Leuke meiden doen dat niet. Onthou dat. Ze heeft het gewoon 2 jaar goed kunnen verbergen.
Hoe oud is ze eigenlijk?
Baal toch een beetje dat er nu geen deuren zijn vanavond.
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:04 #43
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59298767
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:23 schreef Geist het volgende:
Vanavond heb ik met mijn vriendin afgesproken, en ik weet dat ze het gaat uitmaken.
Ze is al vreemdgegaan, het ging al slecht, je laat het nog weken doormodderen en vanavond laat je haar nog komen om je als een mak lammetje af te laten slachten.

Hou toch de eer aan jezelf man (voor zover dat nog mogelijk is)
Pleur haar spullen in een kartonnen doos, zet die op je stoep en ga vanavond lekker zuipen, laat die hoer lekker barsten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:20:05 #44
94676 Garisson72
pi_59298768
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:14 schreef Geist het volgende:
Het was GVD een heele leuke meid. Alles voor haar over echt alles!

Doet ze dit na twee jaar
We gaan niet afzwakken en inbinden nu he!

Jullie hebben ergens afgesproken dus? zorg dan dat zij eerder is, en zonder je jas uit te trekken, zonder iets te bestellen en met je sleutels nog in de hand zeg je "het is uit, klapkut!" en draai je weer om.
Ownee, dan maak je eerst nog een foto van haar -gezicht om hier in dit topic te posten, en dán draai je weer om.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:25:22 #45
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_59298922
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.

Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen .
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_59298959
whahaha
pi_59299007
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 10:25 schreef cyberstalker het volgende:
Gewoon naartoe gaan, gaan zitten (dus niet eerst lief zitten doen tegen haar), strak aankijken en zeggen dat ze veel uit te leggen heeft. Flink moeilijk maken en dan zeggen dat je het uitmaakt.

Sowieso naar haar verhaal luisteren, vrouwen kunnen hier altijd prachtige verklaringen bij bedenken, dat wíl je gewoon niet missen .
En even filmen met je mobiel en de link hier posten. Wel ff je camera op een vast punt zetten, want die trillende handjes van vanavond kunnen geen mooie beelden vastleggen. Tsja het is natuurlijk al sadd dat jij het nu pas gaat uitmaken. Maar het is echt royalsadness als de beelden ook nog eens bagger zijn.
pi_59299027
quote:

Ja maar vrouwen houden ook van lullen dus je doet ze er een plezier mee. Mond snoeren, dat is pas een straf voor ze.
* noekje kan het weten!
Go hard or go home
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:31:01 #49
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59299052
Maar laat je a.u.b. niet weer inpakken kerel!
Laat haat haar verhaal doen. Lach 'r om en dump haar dan.
Als je vriendin je op zo'n manier behandelt heeft ze nul komma niks respect voor je.
Ik ben een eckte rapnegert
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:32:51 #50
94676 Garisson72
pi_59299105
quote:
Zolang je die verhalen maar niet te serieus gaat nemen, want het gaat allemaal jouw schuld zijn hè. Dat begrijp je wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')