Graag gedaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dan zal ik je niet quoten, Elizabeth. Bedankt voor de link, ik kon er namelijk niet meer in.
Een boel lurkers dus!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Fotografische adviezen? Hoezo??
-edit-
Whoehahahahahaaaaaaaaa, 15 visitors in 2 minuten!!!
Sorryquote:Op maandag 7 juli 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:
Pff...wat een amateuristische flutkiekjes.![]()
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Mijn tip: koop dit boek
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:31 schreef wyccie het volgende:
Pff...wat een amateuristische flutkiekjes.![]()
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Mijn tip: koop dit boek
[ afbeelding ]
Heel vaag. Ik heb uitgelogged en kan gewoon mijn eigen pagina oproepen zonder wachtwoord en zie dan alles hoor. Ik stuur je de link nog wel even.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er nog steeds niet in, ER. Wachtwoord nodig en zo
Nee joh, dat was niet serieus. Ik heb advies van jou nodig.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Maar naar aanleiding waarvan zou ik fotografische adviezen nodig hebben? Hoewel elke tip uiteraard zeer welkom is!!
In het buitenland kan ik er meer accessoires bij krijgen en is het een stuk goedkoper, maar dit is eigenlijk ook wel een goede deal:quote:Op zondag 6 juli 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Iemand ervaring met spullen kopen in het buitenland en de douane?
Zit nu toch te twijfelen over een camera kopen. Als ik het hier koop heb ik wel garantie en in het buitenland niet, en loop ik kans om invoerrechten te moeten betalen.
voor ¤ 648,53quote:CANON EOS 400D + EF-S 18-55 mm objectief + Etui Pix reflex 15 x 11 x 14,5 cm + CompactFlash Extreme III 4 GB + NB2LH compatible accu
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:33 schreef ElizabethR het volgende:
Maar naar aanleiding waarvan zou ik fotografische adviezen nodig hebben? Hoewel elke tip uiteraard zeer welkom is!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg WA, als jij nog wakker bent, kun je dan even raad geven?? Of gewoon zeggen welke??
Je hebt groot gelijk!! En als het fotograferen goed bevalt, dan gaat het vanzelf op den duur kriebelen om 'meer te kunnen', en dus een andere lens aan te schaffen. En dan is het nog tijd genoeg om eens rond te neuzen en een keus te maken. En als ik niet zo moe was dan schreef ik je daar nu al een PM over, maar dat komt van de week wel. en dan heb ik een prima webwinkel in Nederland die goed levert en beslist niet duur!! Maar ik kan het nu zo gauw niet vinden. Ik kijk morgen even voor je, is dat goed??quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Dank je, ER.
Scheelt me weer zeker twee honderd euro. Ik houd het gewoon hierbij.
Je PM staat niet aanquote:Op maandag 7 juli 2008 02:07 schreef wyccie het volgende:
Maar ik had al bedacht om de camera in het buitenland te gaan kopen als ik op vakantie ga. Flink afdingen en accessoires erbij.![]()
Wel lief van je.
Ik ga nu ook maar slapen. Morgen werken en leren voor een her.![]()
Welterusten
Ja, dat mocht nog net. Maar daar moest het ook wel mee ophouden, zeiden ze.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
Mocht dat wel van de FBI, broer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |