quote:quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Intension het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben altijd wat te janken over hun eigen ploeg en dan hebben ze een keer de wind mee, worden ze arrogant. Ze hebben van de wereld kampioen van 2 jaar geleden gewonnen. Get over yourself. De ploeg die italie toen had, was gewoon oppermachtig en er is veel veranderd in die twee jaar.
Als italie gewonnen had van nederland, dan kwamen naast de jank topics, weken voor het EK, nog meer jank topics.
Als telt niet.quote:Als italie gewonnen had van nederland, dan kwamen naast de jank topics, weken voor het EK, nog meer jank topics.
Ik illustreer alleen die klotenmentaliteit van de oranjefans. Ene week kotst iedereen oranje uit, een week later is het hosanna.quote:
Dat is het oportunisme van het voetbalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik illustreer alleen die klotenmentaliteit van de oranjefans. Ene week kotst iedereen oranje uit, een week later is het hosanna.
En in hoeverre verschilt dat met andere landen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik illustreer alleen die klotenmentaliteit van de oranjefans. Ene week kotst iedereen oranje uit, een week later is het hosanna.
Moet je Engelse vrienden van me eens horen. Een paar jaar geleden had Eriksson gelyncht mogen worden. Na het drama McClaren willen ze Eriksson maar al te graag terug. Opportunisme is geen karakteristiek Nederlands trekje. Bovendien moet je de menigte die helemaal niets met voetbal heeft, maar er tijdens een EK / WK als een idioot in het oranje bijloopt ook niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ah, ja. In Italie waren de fans niet zo teleurgesteld na de wedstrijd en wordt ook niet alweer om Lippi gevraagd.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Boeiend. De ene week heb je knallende ruzie met je vriendin, een week later neuk je haar 3x per dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel zo dat de hollandse fans aanzien worden natuurlijk. Ik vind het allemaal wat van het goede te veel. De oranjefans doen me meer denken aan carnaval en plaatselijke boerenfeestjes dan aan een voetbalmatch.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
de menigte die helemaal niets met voetbal heeft, maar er tijdens een EK / WK als een idioot in het oranje bijloopt ook niet te serieus nemen.
Dat is uberhaupt het geval bij EKs / WKs. Hoeveel van de toeschouwers zouden geinteresseerd zijn in bijvoorbeeld een CL finale als neutrale toeschouwers? Dit soort toernooien zijn over het algemeen gewoon nationalistische feestjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
het is natuurlijk wel zo dat de hollandse fans aanzien worden natuurlijk. Ik vind het allemaal wat van het goede te veel. De oranjefans doen me meer denken aan carnaval en plaatselijke boerenfeestjes dan aan een voetbalmatch.
Je hebt er toch geen last van? In alle andere europese landen vinden ze het geweldig hoe die Nederlanders altijd gekleed zijn en hoe wij de huizen versieren. Ik heb liever dit dan rellende supporters zoals in Engeland en Polenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef BramKVO het volgende:
Weet ik wel, maar bij NL vind ik het écht wel overdreven. Welke attributen ik soms zie, heeft toch meer met carnaval of wijkfeesten te maken dan met de voetbalsfeer.
De Nederlandse fans zijn wat dat betreft wel het meest extrovert. Ergens heeft het ook wel weer wat. De buitenlandse pers is er meestal ook wel vrij positief over en de lokale bevolking lijkt het ook vaak wel te kunnen waarderen. Mij zie je er in ieder geval niet zo bijlopen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef BramKVO het volgende:
Weet ik wel, maar bij NL vind ik het écht wel overdreven. Welke attributen ik soms zie, heeft toch meer met carnaval of wijkfeesten te maken dan met de voetbalsfeer.
Mij ook niet, maar als er andere zijn die dat wel willen heb ik er niets op tegen hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Nederlandse fans zijn wat dat betreft wel het meest extrovert. Ergens heeft het ook wel weer wat. De buitenlandse pers is er meestal ook wel vrij positief over en de lokale bevolking lijkt het ook vaak wel te kunnen waarderen. Mij zie je er in ieder geval niet zo bijlopen.
Dus als ik verkleed als zeeuwsmeisje met een trompet op m'n kop en een leeuwenpak ga kijken sta ik achter oranje?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:18 schreef Hamilcar het volgende:
Je moet gewoon niet zo janken en achter Oranje staan. Je zeurt over de tekortkomingen van anderen en vervolgens laat je precies dezelfde tekortkomingen zien. Held! *zucht*
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
In alle andere europese landen vinden ze het geweldig hoe die Nederlanders altijd gekleed zijn
Het gaat hier over Nederland, als die andere landen je dwars zitten open je er maar een topic over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
En in hoeverre verschilt dat met andere landen?
Je hoeft mij gelukkig niets te vertellen over het opportunisme in voetbal, maar in de mate van het NL 11-tal is belachelijk. Vandaag nog in de Spits - for what it's worth - 82% van de ondervraagden zag de kansen op een titel van Oranje ineens veel hoger in, na de overwinning op Italie. Dan snap je er niet veel van hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is het oportunisme van het voetbal
Het is niet anders dan in andere landen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hoeft mij gelukkig niets te vertellen over het opportunisme in voetbal, maar in de mate van het NL 11-tal is belachelijk. Vandaag nog in de Spits - for what it's worth - 82% van de ondervraagden zag de kansen op een titel van Oranje ineens veel hoger in, na de overwinning op Italie. Dan snap je er niet veel van hoor.
De grootste nederlaag in 28 jaar is niet zo maar wat, uiteraard spreekt men dan van schande, maar er ik zie genoeg realisme hoor. Nuance in de zin van dat NL alles mee had en italie tegen. Hoop in de zin van dat Italie nog gewoon Europees Kampioen kan worden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:49 schreef MaxPower het volgende:
Hoe verklaar je de negativiteit in Italie nu dan Pfaf? Eerst waren ze de trotse wereldkampioen, maar nu is het een disastro Donadoni... Is dat nu ook hypocriet, net als 'wij' ?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
De grootste nederlaag in 28 jaar is niet zo maar wat, uiteraard spreekt men dan van schande, maar er ik zie genoeg realisme hoor. Nuance in de zin van dat NL alles mee had en italie tegen. Hoop in de zin van dat Italie nog gewoon Europees Kampioen kan worden.
In Nederland klaagde een week terug al die Oranje-fans die zelf nog nooit een bal aangeraakt hebben dat NL nooooit Europees kampioen zou worden, terwijl we wel vrij eenvoudig gekwalificeerd waren en na 1 wedstrijd worden we het wel ineens weer. Dat is wel even wat anders dan terechte teleurstelling na een blamerende wedstrijd.
Nou ja, in het geval van Italie beleef ik het wel anders, maar dat kan ook komen omdat ik alleen met voetballiefhebbers uit Italie ' spreek' en hoor en niet muppets die niet weten wat buitenspel is...quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet anders dan in andere landen hoorAlleen merk je daar minder van omdat je nou eenmaal in Nederland woont.
En het is toch logisch dat mensen ineens de titelkansen zien toenemen.
Eerst waren we bang dat we de poule niet zouden doorkomen, maar met 3 punten tegen de grote favoriet (dus in feite met nog 2 minder moeilijkere wedstrijden voor de boeg) is al een grote stap gezet naar de volgende ronde.
Nee, je vergelijkt vanaf post 1 de Nederlanders met andere landen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef pfaf het volgende:
Maargoed, zoals gezegd gaat dit topic over Nederland en boeit het me ook niet wat ze in Italie doen of vinden. Ik klaag over de Nederlandse muppets, niet meer niet minder.
Omdat die kut oostblokkers zo'n doek ophangen vind gelijk de hele wereld het?quote:
Jij bent de calimero hier met Nederland had alles mee en Italie alles tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wout, met je gebrek aan argumenten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, je vergelijkt vanaf post 1 de Nederlanders met andere landen.
quote:Nog een reden om anti-oranje te zijn:
quote:
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:19 schreef Intension het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben altijd wat te janken over hun eigen ploeg en dan hebben ze een keer de wind mee, worden ze arrogant. Ze hebben van de wereld kampioen van 2 jaar geleden gewonnen. Get over yourself. De ploeg die italie toen had, was gewoon oppermachtig en er is veel veranderd in die twee jaar.
Als italie gewonnen had van nederland, dan kwamen naast de jank topics, weken voor het EK, nog meer jank topics.
quote:
quote:Ik illustreer alleen die klotenmentaliteit van de oranjefans. Ene week kotst iedereen oranje uit, een week later is het hosanna.
quote:Dus als ik verkleed als zeeuwsmeisje met een trompet op m'n kop en een leeuwenpak ga kijken sta ik achter oranje? Muppet.
quote:Het gaat hier over Nederland, als die andere landen je dwars zitten open je er maar een topic over.
Ik haal er geen ander land bij...quote:Je hoeft mij gelukkig niets te vertellen over het opportunisme in voetbal, maar in de mate van het NL 11-tal is belachelijk. Vandaag nog in de Spits - for what it's worth - 82% van de ondervraagden zag de kansen op een titel van Oranje ineens veel hoger in, na de overwinning op Italie. Dan snap je er niet veel van hoor.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:03 schreef pfaf het volgende:Waar precies, hieronder een overzicht van al mijn posts hier:
[..]
Ik haal er geen ander land bij...
Hier. Je impliceert dat het in andere landen minder is.quote:Je hoeft mij gelukkig niets te vertellen over het opportunisme in voetbal, maar in de mate van het NL 11-tal is belachelijk.
Jij zegt alle Europeanen, ik bewijs het tegendeel en vervolgens ben ik de gebeten hond? Cursusje 'logica en argumentatie' aan de volksuniversiteit wat voor je?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat die kut oostblokkers zo'n doek ophangen vind gelijk de hele wereld het?
Nee, ik vergelijk het met clubvoetbal. Ik heb helemaal niets met andere landen te maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
[..]
Hier. Je impliceert dat het in andere landen minder is.
Waarvan? Dat oranjefans normaal geklede voetballiefhebbers zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:08 schreef Ulreazj het volgende:
Volgens mij is ie toch niet te overtuigen.
Goh, het zijn net Engelse bookmakers.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je hoeft mij gelukkig niets te vertellen over het opportunisme in voetbal, maar in de mate van het NL 11-tal is belachelijk. Vandaag nog in de Spits - for what it's worth - 82% van de ondervraagden zag de kansen op een titel van Oranje ineens veel hoger in, na de overwinning op Italie. Dan snap je er niet veel van hoor.
Waarom vergelijk je het nou weer met clubvoetbal?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk het met clubvoetbal. Ik heb helemaal niets met andere landen te maken...
clubvoetbal is niet met landenvoetbal te vergelijken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk het met clubvoetbal. Ik heb helemaal niets met andere landen te maken...
Ik ben ook meer een clubvoetbal man.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf wel weten op welke gronden ik een hekel heb aan de oranjefans? Als ik ze wil vergelijken met normale voetbalsupporters is dat toch een gegronde reden om de verkleedpartij in kroegen en Zwitserland+Oostenrijk te hekelen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je het nou weer met clubvoetbal?Dat is toch compleet zinloos in deze discussie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |