quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom altijd die rotkop van Ronaldo in beeld?
Ja, ik ben uiteraard ook voor Tsjechië, maar denk dat het 1-3 voor Portugal wordt...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:55 schreef Timmai het volgende:
ik hoop dat Tsjechië wint, maar het zal wel 0-4 voor Portugal worden.
Houd eens een keer op met allesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Houd eens een keer op met allesquoten enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Houd eens een keer op met allesquoten enzo
Deuntje zou je zo op de kermis kunnen draaien idd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Portugal.Fucking goed volkslied, lekker opgewekt en niet van die deprimerende shit als dit van Tsjechië, of van Nederland.
Matige doelman en geen goede afmaker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat team van Portugal is wel echt ijzersterk.
En het Wilhelmus op een begravenis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Deuntje zou je zo op de kermis kunnen draaien idd.
Mwa, Ronaldo maakt ze aardig af, en die duikt ook zo in het centrum op als ie wil.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Matige doelman en geen goede afmaker.
Ja, laten we weer een speler op naam scouten die niks presteert, daar hebben we er pas 6 vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Baros is wel wat voor Ajax
Al een jaar niet gescoord, echt wat voor Ajax ja.quote:
quote:
Ik moest ook ff goed kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die rode zijn de Tsjechen.
Ik vond een schot even gevaarlijk lijken maar werd toen weggekoptquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die rode zijn de Tsjechen.
Ibra's goal is van het verste af ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:04 schreef Plastic_Power het volgende:
Is er al van afstand gescoord dit toernooi, eigenlijk? Die van Ibra komt het dichtst in de buurt, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |