Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:30 schreef Plastic_Power het volgende:
Portugal speelt die Tsjechen helemaal stuk, ben ik bang
Zou wel slim zijn denk ik. Tegen Zwitserland was het al niks en Portugal maakt een sterke indruk. Die zullen wel na 2 wedstrijden zeker willen zijn. Hopelijk speelt Veloso voor Deco maar dat zal niet. Tsjechië zou met een compleet andere aanval en middenveld moeten spelen maar ze zullen wel weinig beters bijhebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:59 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben bang dat de Tsjechen voor de laatste wedstrijd gaan en nu een beetje hun krachten sparen
Matejovsky en Baros in de basis. Interessant.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
Czech Republic: Cech, Grygera, Ujfalusi, Rozehnal, Jankulovski, Galasek, Sionko, Matejovsky, Polak, Plasil, Baros.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet helaas wel de laatste 20 minuten missen
quote:
( m'n toto)quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-3 Portugal.
Om Portugal er dan uit te kicken moet Zwitserland van Portugal winnen (quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:48 schreef dvdfreak het volgende:
2-0 Tsjechie Portugalmoet er uit
De Portugezen zijn erg snel in de omschakelingquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:50 schreef cultheld het volgende:
0-0, de Tsjechische muur is ijzersterk.
Die hebben we al gehad hèquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom altijd die rotkop van Ronaldo in beeld?
Ja, ik ben uiteraard ook voor Tsjechië, maar denk dat het 1-3 voor Portugal wordt...quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:55 schreef Timmai het volgende:
ik hoop dat Tsjechië wint, maar het zal wel 0-4 voor Portugal worden.
Houd eens een keer op met allesquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Houd eens een keer op met allesquoten enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Houd eens een keer op met allesquoten enzo
Deuntje zou je zo op de kermis kunnen draaien idd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:58 schreef skiczukie het volgende:
Portugal.Fucking goed volkslied, lekker opgewekt en niet van die deprimerende shit als dit van Tsjechië, of van Nederland.
Matige doelman en geen goede afmaker.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat team van Portugal is wel echt ijzersterk.
En het Wilhelmus op een begravenis.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Deuntje zou je zo op de kermis kunnen draaien idd.
Mwa, Ronaldo maakt ze aardig af, en die duikt ook zo in het centrum op als ie wil.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Matige doelman en geen goede afmaker.
Ja, laten we weer een speler op naam scouten die niks presteert, daar hebben we er pas 6 vanquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Baros is wel wat voor Ajax
Al een jaar niet gescoord, echt wat voor Ajax ja.quote:
quote:
Ik moest ook ff goed kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die rode zijn de Tsjechen.
Ik vond een schot even gevaarlijk lijken maar werd toen weggekoptquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, die rode zijn de Tsjechen.
Ibra's goal is van het verste af ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:04 schreef Plastic_Power het volgende:
Is er al van afstand gescoord dit toernooi, eigenlijk? Die van Ibra komt het dichtst in de buurt, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |