M'n voornaam, en de dombo aan de andere kant natuurlijk.quote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
M'n voornaam, en de dombo aan de andere kant natuurlijk.
Bekend probleem...mijn hoofd boekhouding heet Jos en is vrouw.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
M'n voornaam, en de dombo aan de andere kant natuurlijk.
Zo'n vreselijk artistiek Fries brouwsel dat me alleen ellende heeft opgeleverd.quote:
Is dat geen afkorting die ze zou kunnen vervangen met het origineel?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bekend probleem...mijn hoofd boekhouding heet Jos en is vrouw.
Anne?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo'n vreselijk artistiek Fries brouwsel dat me alleen ellende heeft opgeleverd.
Close. Minder erg dan dat.quote:
Sannequote:
Trustie!quote:
Sanne zou mijn gok zijn dan, ja.quote:
Ik sta tenminste niet bekend als bagger en uber saai in bed zoals jijquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, afgelopen topics in deze reeks te zien heeft sam last van 4 tot 10 midlifecrises per dag, afhankelijk van het aantal JT-types dat hij tegenkomt, liefhebt en weer afstoot.
Ik ben zijn baas niet, vind zelf persoonlijk ouwe etikketen best wel wat hebben.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cool!
Eey dennis en francois kunnen niet naar de eindshow.
Mocht je willen dan kun je denk ik zo hun kaartjes rijgen
Mogge!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sanne zou mijn gok zijn dan, ja.
Ach ja, mijn broertje heet Rimme
Oude etiketten kunnen niet in de laserprinter.quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik sta tenminste niet bekend als bagger en uber saai in bed zoals jijinside info
.
[..]
Ik ben zijn baas niet, vind zelf persoonlijk ouwe etikketen best wel wat hebben.
Have fun!quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:49 schreef Weemz het volgende:
Zo, vandaag lekker cateren voor de stafdag van mijn vrijwilligerswerk.... Dus tot later!
whehe inside infoquote:Op donderdag 12 juni 2008 05:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik sta tenminste niet bekend als bagger en uber saai in bed zoals jijinside info
.
[..]
Ik ben zijn baas niet, vind zelf persoonlijk ouwe etikketen best wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |