Ik denk niet dat ie de link heeft gelegd. Ben er verder ook niet op ingegaan. Die man is 65 en runt een global company. Die snapt dat toch allemaal niet johquote:
Nee, ik zie er in een pak gewoon geil uit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk moet ie zijn gebrek aan vakkennis, -kunde, uitstraling en zelfvertrouwen compenseren door zich in een duur pak te hijsen
Wheheh. Maar ga je nu promotie krijgen?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie de link heeft gelegd. Ben er verder ook niet op ingegaan. Die man is 65 en runt een global company. Die snapt dat toch allemaal niet joh
You give the sexy baaaack!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik zie er in een pak gewoon geil uit.
Ik in mijn enorme V-hals decollettee ook, en het draagt heel wat comfortabeler dan een pak + stropdas met dit weerquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik zie er in een pak gewoon geil uit.
quote:
Oh ik wil zn vriendje best advies gevenquote:
die moeder van hem was lachenquote:
Zo'n 1 tot net boven je navel, of toch nog wat hoger?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in mijn enorme V-hals decollettee ook, en het draagt heel wat comfortabeler dan een pak + stropdas met dit weer
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij schrijft 'jouw' wel gewoon met een w zeker?
Heb ik al gekregen. Ben binnen een paar weken tijd van Boehkouder + controller Service Parts Logistics naar fulltime controller Service Parts Logistics naar controller Service Parts Logistics + controller Supporting Departments (HRM, Marketing, Finance, Facility, ICT etc) gegaan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Maar ga je nu promotie krijgen?
In de zomer doen we het met een licht linnen pak, zwart shirt met vhals en een panamahoed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in mijn enorme V-hals decollettee ook, en het draagt heel wat comfortabeler dan een pak + stropdas met dit weer
Mary werd best wel pittigquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die moeder van hem was lachen!
of die mickey mouse uit s4!
Toch nog wel wat hoger hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Zo'n 1 tot net boven je navel, of toch nog wat hoger?
Heeft SAJ een vriend?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ik wil zn vriendje best advies geven
... en zonder andere kleding?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik al gekregen. Ben binnen een paar weken tijd van Boehkouder + controller Service Parts Logistics naar fulltime controller Service Parts Logistics naar controller Service Parts Logistics + controller Supporting Departments (HRM, Marketing, Finance, Facility, ICT etc) gegaan.
En dat zonder pak
Je werkt als pooier?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de zomer doen we het met een licht linnen pak, zwart shirt met vhals en een panamahoed.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kleding nou met mijn leeftijd te maken? Alsof je dit op je 29e niet meer aankan? Mijn figuur kan 't sowieso nog hebben, en het is echt niet een krampachtig kinderachtige stijl. Heb gewoon een nette slimfit jeans aan, vest met knopen en V-hals, zwart, en erg hippe converse allstars century project punk edition gympen
Ik vidn ene mooi pak en een brilletje en netteschoenen absoluut niet prettig en ik ga er ook niet beter mijn werk van doen. Integendeel. En mensen weten hoe ik ben, wat ik draag en respecteren dat. Ze weten ook da ik goed ben in wat ik doe en dat mijn stijl wat onconventioneler is dat de gemiddelde andere controller die er zit. Klaar.
Respecteren om wie je bent en wat je doet, niet om welke kleding je draagt.
Pas een jaar of 5 of zo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heeft SAJ een vriend?* Cazman loopt nog wel eens wat achter en heeft vast iets gemist
Sam je praat jezelf tegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat om dat je je vakmanschap respecteert en het ook uitstraalt en niet als iemand die zijn 2e jeugd beleeft, je hoort me niet klagen hoor als dat is waar je het lekkerst bij voelt dan moet je het ook blijven doen,
Eeeens. Je moet representatief voor het bedrijf zijn en niet voor jezelf. Werknemer is ondergeschikt. Maar goed, daar doet men tegenwoordig niet meer aan maar ik vind het nog steeds een mooi principe, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Gaat om dat je je vakmanschap respecteert en het ook uitstraalt en niet als iemand die zijn 2e jeugd beleeft, je hoort me niet klagen hoor als dat is waar je het lekkerst bij voelt dan moet je het ook blijven doen ,
Geen probleem....mijn advocaat neemt wel contact op met jouw advocaat.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ah, ik heb me vergist in gay.nl profielen. Sorry!!
Wat een bull. Ik hoef mijn competenties niet uit te stralen. Die spreken voor zich binnen het bedrijf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gaat om dat je je vakmanschap respecteert en het ook uitstraalt
Ook dat heeft er NIETS mee te maken. Welke 2e jeugd? Wat een een vest en een slimfit jeans en gympen op je 29e met een 2e jeugd te maken? Zeker als ik ze ook nog best aankan ook?quote:en niet als iemand die zijn 2e jeugd beleeft,
Zal ik ook zeker doenquote:je hoort me niet klagen hoor als dat is waar je het lekkerst bij voelt dan moet je het ook blijven doen,
Niet helemaal, maar je hoeft in mijn ogen niet dagelijks in pak naar je werk. Misschien als je naar een klant moet of een vergadering of iets dergelijks, maar dagelijks representatief wezen door een pak te dragen lijkt me dan weer ook niks.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Eeeens. Je moet representatief voor het bedrijf zijn en niet voor jezelf. Werknemer is ondergeschikt. Maar goed, daar doet men tegenwoordig niet meer aan maar ik vind het nog steeds een mooi principe, maar dat zal wel aan mij liggen.
ach, afgelopen topics in deze reeks te zien heeft sam last van 4 tot 10 midlifecrises per dag, afhankelijk van het aantal JT-types dat hij tegenkomt, liefhebt en weer afstootquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een bull. Ik hoef mijn competenties niet uit te stralen. Die spreken voor zich binnen het bedrijf.
[..]
Ook dat heeft er NIETS mee te maken. Welke 2e jeugd? Wat een een vest en een slimfit jeans en gympen op je 29e met een 2e jeugd te maken? Zeker als ik ze ook nog best aankan ook?
[..]
Zal ik ook zeker doenHeb ik op mijn werk ook erg duidelijk gemaakt.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen probleem....mijn advocaat neemt wel contact op met jouw advocaat.
Ik ga toch niet met klanten om? Waarom moet ik dan representatief zijn? Sowieso, wie zegt dat ik dat niet ben? Ik kleed me nog gewoon netjes hoor. Hip, maar wel netjes. Valt niets op aan te merken, buiten dan het feit dat het geen standaard keurslijf (lees: pak) is. Als een klant in het gebouw is en mij ziet zullen ze geen moment denken "Wat gaat daar nou? Dat KAN toch niet?!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:13 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Eeeens. Je moet representatief voor het bedrijf zijn en niet voor jezelf. Werknemer is ondergeschikt. Maar goed, daar doet men tegenwoordig niet meer aan maar ik vind het nog steeds een mooi principe, maar dat zal wel aan mij liggen.
bieâtje?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De kledingdiscussie zal nog wel even duren denk ik zo.
Hebben we al een x met Zakje gehad. En toen was ik 't niet eens met Zakjequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De kledingdiscussie zal nog wel even duren denk ik zo.
Een fan van Link?quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ afbeelding ].
Die armen!
Ja, psies. Als je dan een pak draagt, laat het dan op z'n minst een maatpak zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een pak is ook irritant soms, voor als als je je verplicht in een niet goed zittend pak moet hijsen. En er zijn mensen die het gewoon niet staan. Ik krijg regelmatig van dat soort lui over de vloer.
Jou staat het natuurlijk wel, ik vind dit wel een kodak moment waard.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een pak is ook irritant soms, voor als als je je verplicht in een niet goed zittend pak moet hijsen. En er zijn mensen die het gewoon niet staan. Ik krijg regelmatig van dat soort lui over de vloer.
Ik ben lang, dun en heb lange armen...dan moet je wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja, psies. Als je dan een pak draagt, laat het dan op z'n minst een maatpak zijn.
Nee alleen maar dorst.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:32 schreef Jerruh het volgende:
gelukkig dat ik dan later een beroep heb waar ik niet per se een pak voor hoef te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |