't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon etenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef maok het volgende:
Dat mexicaanse(?) restaurant op de vismarkt schijnt goed te zijn. (maar ik moet er zelf nog steeds een keertje gaan eten).
Voor heel weinig geld lekker eten: 't Feest aan de peperstraat.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon eten
Overbodig stukje info hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon eten
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10309quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:27 schreef MaxMark het volgende:
Hey Lexxxxxicon, wat bedoelde je eigenlijk met dat over 2 weken gedoe?
Tot 10 uur is het een restaurant met geniale biefstuk en in honing geroosterde kipfilet enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
Succes!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:27 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag eindexamencijfers en diplomacijfers bepalen.... *spannend*
Hmm....Que interessante. Wordt zeker weer fakking druk daar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10309
Zaterdag wel. Vrijdag niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm....Que interessante. Wordt zeker weer fakking druk daar?
in de waterkoker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven een ei aan het koken.
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee.
Hij was gelukt! En niet ontploft! Wat een feest.
Officieel drie, maar ik heb er maar 1 gedaan, omdat ik gister misselijk was. Morgen dus naar inhaaldag.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips! Nog toetsen gehad vandaag? (je had toesweek toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |