't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon etenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef maok het volgende:
Dat mexicaanse(?) restaurant op de vismarkt schijnt goed te zijn. (maar ik moet er zelf nog steeds een keertje gaan eten).
Voor heel weinig geld lekker eten: 't Feest aan de peperstraat.

quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon eten

Overbodig stukje info hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon eten

http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10309quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:27 schreef MaxMark het volgende:
Hey Lexxxxxicon, wat bedoelde je eigenlijk met dat over 2 weken gedoe?

Tot 10 uur is het een restaurant met geniale biefstuk en in honing geroosterde kipfilet enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
 En heel goedkoop inderdaad. De bediening is wel vrij traag, maar dat vind ik geen enkel probleem als ik met leuke mensen ben
  En heel goedkoop inderdaad. De bediening is wel vrij traag, maar dat vind ik geen enkel probleem als ik met leuke mensen ben 

Succes!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:27 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag eindexamencijfers en diplomacijfers bepalen.... *spannend*

Waarom kan het niet gewoon typen zijn?
 Waarom kan het niet gewoon typen zijn?  

En dan ook nog met de hand schrijven? Tjee, dat lijkt me echt een rotklus. Succes!
 En dan ook nog met de hand schrijven? Tjee, dat lijkt me echt een rotklus. Succes! 

Hmm....Que interessante. Wordt zeker weer fakking druk daar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10309

Zaterdag wel. Vrijdag niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm....Que interessante. Wordt zeker weer fakking druk daar?

in de waterkoker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven een ei aan het koken.

Goed bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee.
Hij was gelukt! En niet ontploft! Wat een feest.

Officieel drie, maar ik heb er maar 1 gedaan, omdat ik gister misselijk was. Morgen dus naar inhaaldag.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips! Nog toetsen gehad vandaag? (je had toesweek toch?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |