't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon etenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:28 schreef maok het volgende:
Dat mexicaanse(?) restaurant op de vismarkt schijnt goed te zijn. (maar ik moet er zelf nog steeds een keertje gaan eten).
Voor heel weinig geld lekker eten: 't Feest aan de peperstraat.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon eten
Overbodig stukje info hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
't Feest? Eten? Ik zuip me daar vrijwel elke donderdag lam maar ik wist niet dat je er ook kon eten
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10309quote:Op woensdag 11 juni 2008 01:27 schreef MaxMark het volgende:
Hey Lexxxxxicon, wat bedoelde je eigenlijk met dat over 2 weken gedoe?
Tot 10 uur is het een restaurant met geniale biefstuk en in honing geroosterde kipfilet enzoquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
Succes!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:27 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
Vandaag eindexamencijfers en diplomacijfers bepalen.... *spannend*
Hmm....Que interessante. Wordt zeker weer fakking druk daar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=10309
Zaterdag wel. Vrijdag niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm....Que interessante. Wordt zeker weer fakking druk daar?
in de waterkoker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:02 schreef Bob. het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven een ei aan het koken.
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee.
Hij was gelukt! En niet ontploft! Wat een feest.
Officieel drie, maar ik heb er maar 1 gedaan, omdat ik gister misselijk was. Morgen dus naar inhaaldag.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:23 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips! Nog toetsen gehad vandaag? (je had toesweek toch?)
Dat komt door dat felle haar, denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is zo hot, als je naar haar kijkt vliegen je ogen in de brand!
Al moet ik toegeven dat ik dit wel een leuke vond.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat komt door dat felle haar, denk ik.
Weet niet. Een per mail die kut was, dus die neit. Vrijdag gesprekje met iemand. Een uitzendorganisatie voor boerenhulp afgewimpeld nadat bleek dat ze niks interessants hadden. En heb nog twee voicemailberichten waar ik geen zin in heb ze af te luisteren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
En? Ga je er een aannemen?
ja, BuzzyBee word weer verbeterd. Niemand kon ooitiets vinden, dus ik heb de indeling gefinetuned, en ik ben indexen aan het maken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou eh.. Bedankt.
![]()
Nu gaan we maar weer verder over Alex zn potentiele werk!
Alex, waar ben je? We wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |